Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem ZdeněkHomolaT,

    Zdravím, na vozidle Škoda Octtavie r.v.2016 se mi po ujetí pár stovek km rozsvítí kontrolka motoru. Diagnostika zjistila, že snímač vnitřního tlaku válce 3 neplatný signál. Autorizák provedl výměnu žhavící svíčky se snímačem tlaku. Po odborné opravě v servisu a ujetí cca 1000 km, se chyba objevila znovu a přidala se další: Žhavicí svíčka válce 2 elektr.závada v elektrickém obvodu. Auto při startu točí cca. 2 vteřiny, chyba žhavení se nikdy neobjevila. Děkuji za radu. Vozidlo: Skoda Octavia III Rok: 2016 Typ karoserie: Saloon Motor: CRMB Délka v mílích: 132397 KM -----------------------------------------------------------…

  2. Zdravim, mám problém a chcem sa opýtať či sa s tým niekto z vás nestretol. Na voľnobeh po zohriati motora na cca 40-70 stupňov je počuť od škrtiacej klapky výfuku rezonancie. Po výmene servomotora (použitý nový originál diel) sa rezonancie nezmenili, môj dojem, že sa ešte mierne zhoršili. Akonáhle sa motor zohreje na 90 stupňov je to v poriadku, pri studenom motore taktiež. V diagnostike chybu nepíše žiadnu, auto jazdí bez problémov. Naj. 186000km, robí to od kúpy cca 5000km späť. Jedná sa o Octaviu 3 fl. 2.0Tdi DFFA. Prikladám videonahrávku. Dík za radu a pomoc. VID_20240901_164915.mp4 VID_20240901_164915.mp4 VID_20240901_1649…

  3. Zahájeno uživatelem Cada87,

    Zdravím, mám problém ohledně hučení u mé oktávky za jízdy, nejvíce patrné při rychlosti kolem 95Km/h, je to dost hlasité v reálu, jde do kabiny fakt hodně hlasité hučení 🙈 (snad je to ve videu slyšet), ozývá se to na levé straně v předu a to v pravidelné periodě, při jiné rychlosti to tolik slyšet není nebo vůbec, ložisko kola to není, dnes vyměněné a stále stejný projev. Mohla by to být převodovka (nějaké ložisko v převodovce)? Na fórech řešili něco podobného, kdy údajně na vině byl opotřebovaný silentblok uložení převodovky, je to možné? Má s tím někdo zkušenost? 2.0tdi 110Kw Dsg, r. 2014, najeto 30x xxx Km. Předem díky za každou radu, zkušenost..😇🙈 IMG_6064.mov

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  4. Ahojte. Nenašiel som nikde na fórach, tak píšem tu (dúfam, že správna sekcia). Občasne (nie vždy) sa mi stane, že po naštartujem (800-1000 otáčok) a hneď aj sa motor vypne (padnú otáčky) - takto 2x za sebou a na tretí krát padne na 700 a hneď na 800-1000 otáčok.. a motor ostane už naštartovaný. Deje sa to väčšinou vtedy, keď prejdem dlhú trasu (napr. 300km), auto nechám do druhého dňa vypnuté a na druhý deň sa štartujem (motor vychladnutý). Za posledný polrok sa to len raz stalo, ale pri každom štartovaní má tendenciu to znova robiť. Viete, čo by to mohlo byť? Mám podozrenie na palivové čerpadlo. Motor CUNA …

  5. Zahájeno uživatelem komi208,

    Zdravím, mám oktavku III 2.0 TDi 110kw, už asi 1 rok ma dosť otravuje nepríjemne hucanie v kabine, na voľnobehu sa to prejavuje ako keby bol deravý vyfuk, za jazdy asi cca 1750 ot/ min to prerastie až do nepríjemnej rezonancie a vibrovania palubovky. Pri zisťovaní príčiny som prišiel na tento zaujímavý fakt: pri zhodeni klinového remena, čiže neaktivnom alternátore a kompresore klimatizácie je hucanie a rezonancia preč po prepojení kratším remeňom medzi remenicou motora a alternátora - ticho, takisto ticho po prepojení remenice motora a kompresora klimatizácie, z toho mi vyplynulo, ze chybná je napínacia kladka, tak som kúpil novú, vymenil, nasadil klinový…

    • 9 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem VojtaW,

    Zdravím, chtěl bych vás poprosit o radu. Včera jsem odstavil auto a druhy den ráno chtěl nastartovat, to se nepovedlo a pomohly kabely cca 10 min a pak start, ale s rozsvícenou kontrolkou motoru. Dojel jsem domu (80km) a zkusil vypnout a opět nastartovat, startér se neroztočil. Myslíte, že ma smysl zkusit vyměnit baterii, nebo to rovnou dostat do servisu? Předpokládám ze chyba na motoru by mohla být jen nějaký záznam z nízkého napětí, když byla baterie vyždímaná. Altik ani nic jiného nesvítí. Díky za rady

      • Díky
    • 3 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Fajnšmetke,

    Pánové zdravím vás, dnes se mi za jízdy rozblikala kontrolka žhavení auto ztratilo výkon a začalo kuckat za jízdy a při zastavení chciplo, znovu jsem ho nastartoval, naskočilo a hned zase chciplo jak padly otáčky dolů. Na diagnostice mi vyskočilo palivové čerpadlo,, chyba šla vymazat a po vymazání znovu nenaskočila a auto dojelo domů normálně bez poruch a dalších závad na diagnostice, zůstalo vše čisté. Nevíte někdo co se mohlo stát? Jel jsem na rezervu v nádrži (80km dojezd) tankuju jen vervu, mohlo to jen nasát nějaký binec nebo vzduch?

    • 11 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem goochi,

    Turbo efekt? 🧐 Je tu spousta zkusenych a treba poradite. Hodne podobneho se tu resilo, avsak nejsem schopen se v tom vyznat. Mam 2.0tdi 2016, 110kW, dnes jsem si poprve vsimnul pri pomale jizde v kolone, ze kdyz jsem mel 2 rychl.stupen a pomale pridaval nad 2000ot/min, ze tam byl usek jako kdyby “turbo efektu”, auto trochu “cuklo”. Stejnou situaci jsem zkousel znovu, zda se mi to nezda a to stejne jsem byl schopen navodit zase. Mirne pridavani plynu a projevilo se to nekde u 2200ot./min. Jako kdyby chvilkove vynechani tahu, jemne “cuknuti”, nazval bych to turbo efektem. Pote pri vice seslapnutem plynu jsem si toho nevsimnul, zvlastni. Jako kdybych tam chytil misto, ktere …

    • 0 odpovědí
    • 979 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem DenissRs,

    Škoda octavia 3 RS, 2.0tdi 2016 Zdravím, idem si poradu snáď niekto pomôže, včera som išiel do Chorvatska cestou cca 300km pred cieľom zasvietila kontrolka žhavičov a motora, tak som napojil diagnostiku a vyhodilo chybu P2463 Diesel Particulate Filter Restriction - Soot Accumulation Chybu nešlo vymazať, auto bolo v nudzaku, chvíľu asi 10min išlo ešte v pohode a potom už bez výkonu, takže nejako som došiel do cieľa, chcem sa spýtať dalo by sa to nejako aspoň dočasne vyriešiť na cestu domov? Lebo 1000km v nudzaku ísť sa mi moc nechce a keď som tie kopce videl po diaľnici už teraz mi je doplaču. A potom neskôr pisalo chybu P0299 turbo underboost, tá chyba sa d…

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  10. Ahojte, mám škodu octaviu scout 4x4 135kw, 2.0 tdi, 6 st. automat DSG, rok výroby 2016 a postupom času sa mi objavuje viac a viac problémov. 1. spotreba nafty - moja priemerná spotreba je 7,5 l/100 km. Počul som už aj, že by to mohlo mať súvis s dpfkom, avšak väčšinou jazdím diaľnice a to rýchlosťou 130 - 135 km/h, čo znamená, že je pravidelne vypaľované. Po hodine na diaľnici mi aj na palubovke vyskočí "Filter pevných částic. Palubní dokumentace." Myslíte, že by to spolu mohlo mať súvis? 2. spotreba oleja - pomerne často dolievam olej, raz dokonca som dolieval olej 3dcl a za 80 km mi hladina oleja vyskočila zas... od výmeny oleja som najazdil 10000 km a dolial…

    • 3 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  11. Dobrý den, otec má na O3 2.0TDi 110kW DSG divný problém - auto nenastartuje, jde odemčít v pohodě a po zapnutí tzv. do elektriky se rozsvítí všechny kontroly a závady - klíček nezjištěn, závada brzd, zařaďte páku do polohy P, závada motoru... Doposud normálně jezdil, auto má cca 4 roky a najeto cca 120t, servisováno jen v autor... Může to být vadná, nebo málo nabitá baterie? Nebo chyba ŘJ? Nevěřím, že auto by přes noc začalo mít všechny závady na světě... Auto má KESSY, bezklíčkové odemykání jen na obou dvěřích vepředu. Nějaké nápady, než se nechá odtáhnout do servisu a diagnostikovat to, jako samozřejmě poslední možnos…

    • 1 odpověď
    • 926 zobrazení
  12. Ahoj, mám verzi 2.0 TDI 110kw rok 6/2013 najeto 200k km. Po startu se rozsvítí kontrolka motoru (oranžová), začne blikat kontrolka žhavení a počítač zahlasí chybu Start Stop Auto jezdilo 4 roky jako služební, teď 2 roky vesměs městský provoz. Takže vím, že mu nedělám úplně dobře. I čištění výfuku musím většinou extra projet, když cítím podle ventilátoru, že je potřeba čistit. Nebo když se rozsvítí kontrolka. Teď mi ale ani to čištění neprošlo, když svítí ta závada Když jsem tak různě pročítal různá fóra, odhadl bych to na EGR. Já se do servisu nedostanu dřív jak za týden, tak by mě zajímal váš názor či zkušenosti. Díky

    • 25 odpovědí
    • 56,8tis zobrazení
  13. Zdravím všechny potřebujuji poradit. Mám najeto 225000 km (CRMB s chipem na 135 kW) a při výměně kol jsem si všiml, že mi prosakuje olej u té plastové těsnící příruby u olejové vany ze strany rozvodů. Rozvody se dělaly při 165000 kvůli zaseknutému vodnímu čerpadlu. Chladící kapalina je tam od té doby G13 BASF, stále bez šlemu v nádržce. Olej to nežere, nedolívám mezi výměnou vůbec. Za cca rok/15000 km to klesne z maxima k minimu. Moje otázka je, jestli to řešit a tím pádem rovnou udělat i rozvody s čerpadlem a kapalinou G12 evo, nebo ještě chvíli jezdit a rozvody udělat později? Nenafotil jsem to bohužel, přikládám ilu…

  14. Zahájeno uživatelem BlueRS,

    Zdravím všetkých, po dlhej dobe prispievam novou témou a tou je problém so štartovaním mojej RS-ky, či už za studena alebo za "zohriateho" motora. Problém sa prejavuje nepravidelne, cca každý 20-ty štart a to tak, že po stlačení štartovacieho tlačidla kessy mi začne štartér točiť, no motor chytí až po cca 3 - 5 sekundách. Doslovne to vyzerá ako 20 rokov späť, keď som štartoval v zime v autoškole Škodu 120L. Auto som dal samozrejme do autorizovaného servisu /aj s nahratým videom štartu/ a čuduj sa svete, nevedia prísť na problém a odstrániť ho. Nakoľko sa jedná o druhú podstatnú závadu /prvú už odstránili aktualizáciou SW prevodovky DSG - trhanie počas jazdy na temp…

  15. Zahájeno uživatelem Smolař xD,

    Čau praskla mi hlava..četl sem že jsou kazivé prej se kroutí atd zavařit nejde tak mi nezbude nic jiného než koupit novou..chtěl sem se zeptat jestli někdo neví o nějáké lepší druhovýrobě nebo tak něco dík kod hlavy je R 04L.103.373.E

    • 1 odpověď
    • 1,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Husky55,

    Ahoj, zkouším touto cestou najít řešení na nevyřešitelný problém, který mě trápí už více jak rok :( Při jízdě se mi čas od času stává, že vynechá motor, resp. otáčky spadnou na 1000 a během vteřiny se zase vrátí do normálu. Při plné akceleraci je to docela šok :) Po cca 3 měsících co nastal tento problém, tak se mi stalo zhruba 2x za 500km, že mi zhasl motor při stání se zvoleným "N" Včera se mi stalo prvně, že jsem ráno přišel k autu a nemohl jsem nastartovat (vždy po delší době chytlo a hned zhaslo), po 5ti pokusech se podařilo, nicméně motor měl divný zvuk a rozsvítila se oranzova kontrolka motoru. Dojel jsem domů s tím, že druhý den zajedu…

    • 8 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Bonek007,

    Zdravím chtěl bych se optat majitelů Octavie 3.gen 2.0 TDI 110kw DSG/Manuál, zda se vám lehce přenášejí vibrace do volantu při jízdě. Vibrace ustanou pokud vyřadím do neutrálu. Někdo s podobnou zkušeností? Děkuji.

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem AuxKami,

    Dobry den vsem, obracim se na Vas s prosbou o radu. Po vymene gufera mezi prevodovkou a motorem z duvodu netesnosti se zacala opakovane objevovat kontrolka motoru. Oct3 2016 preface, motor CRMB, manual, 195tkm, velky servis 180tkm (komplet rozvody, spojka+dvouhmota, podvozek, etc.) Pro prehlednost sepisu celou posloupnost poslednich akci: Pred opravouu: netesnost mezi motorem a prevodovkou, pozorovano x mesicu pred opravou, reseno soucasne s dalsim servisem Patek 12-04: Oprava zadniho narazniku po drobne nehode, zaroven vymena gufera viz. link nahore, pri prevzeti upozorneni z infotainmentu ze nesviti levy predni blikac, visualni kontrola, po chvi…

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Lambada,

    Zdarec lidi, dozvedel jsem se o spotrebe oleje u motoru 2.0TDI 135kw.Jsou prej tri druhy moturu s oznacenim CUNA,CUPA,DJGA.Ten posledni je prej nejvychytanejsi je to tak?respektive mate nekdo problem se spotrebou u motoru DJGA?

    • 3 odpovědi
    • 7,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem klíma jan,

    Dobrý den prosím o radu Vlastním Octavii Scout 4x4 TDI 110KW R.V 2017.manuální 6st.najeto 130 tis km. Cca každých 1000 km se stane následující.. Při rozjezdu a po zařazení 2stupně přidám plyn motor jde do otáček, ale skoro netáhne, musím přeřadit na 1 stupeň a pak je vše zase v pořádku auto se chytne i na 2 stupeň a jede zase normálně. Může to být prokluz spojky, když se to stane jen jednou za cca 1000 km? Nebo mám hledat závadu i jinde. Diagnostika neukazuje žádnou závadu. Najezdím cca 25 tis km za rok. Děkuji všem předem za vaše odpovědi. Petr Král.

  21. Zahájeno uživatelem Prochy92,

    Octavia 3 RS 2.0 TDI 2018 135kw cuna - Zdravím všechny, mam problém, který se pokusím vysvětlit. Auto mi dělá zvuky jako kdyby se někde něco dřelo. Na místě: pri vytočení motoru vše ok, po puštění plynu po dobu padání otáček se to ozývá. Za jízdy: na jakýkoliv kvalt se to ozývá při určitých otáčkách(nízkých) a hlavně při rozjezdu do kopce. V tu chvilku je i cítit mírný pokles výkonu, jemné zaškubnutí. To celé pouze při pomalejší akceleraci. Pri normálním rozjezdu ne. Dále po sešlápnutí spojky, kdy padají otáčky je to opět slyšet. Turbo to není, kontrola ve škodovce, nikde nic nenašli a neví se. Mám O3 RS 2018 135kw CUNa. Máte někdo nějaký nápad? Někdo podobný problém? Dík…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Dávid3,

    Zdravím Vás, potrebujem poradiť, vlastním auto škodu octaviu 3 2.0 110 kw kód motora CRMB, zasvietila mi kontrolka oleja, a na displeji píše (snímač oleja: servisné stredisko), dali sme na diagnostiku tam vypísalo kód chyby P019700 (Nízke napätie v elektrickom obvode snímača teploty motorového oleja), vymenil som snímač oleja ktoré je v olejovej vani a ked som naštartoval na to 5 s mi vypísalo to isté, mám dať premerať kabeláž či nie sú polámané? mal už niekto stým skúsenosti? Viete mi s tým poradiť aký môže byť ďalší postup?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Lukas52,

    Ahoj, Již jsem bezradný a proto se obracím na vás s prosbou o radu. V ostatních vláknech jsem zaznamenal podobná témata, ale žádné se mu nevěnuje (aspoň jsem si nevšiml). 130k km. Motor 110kW, 2018, CRM. Rozsvítilo se mi DPF + kontrolka motoru a blikající žhavení. Shodou okolností se mi do motoru podívala ještě kuna, ale to je již vyřešeno. Přes diag pouze chyba DPF. Stav zaplnění 75% (diag VCDS) 34% (diag Delphi) A těd k řešení. chtěl jsem vynutit regeneraci jízdou, ale nepovedlo se. Poté jsem auto připojil na diag a spustil servisní regeberaci, ale teplota se dostane max na cca 146°C před…

  24. Zahájeno uživatelem rockhopper,

    Můžu fundované poprosit, co znamená zakroužkované číslo na motoru, a jaký je jeho význam? děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 981 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Lukik,

    Setkal se někdo s chybovým kódem P190e? Mě se tak třikrát objevil, pak jsem ho smazal. Po pár týdnech znovu naskočil, naposledy dnes ráno.

    • 12 odpovědí
    • 25,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.