Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem arakuk,

    Zdravím má už někdo chip tdi rs jak to jede popřípadě kdo vám to dělal díky za odpověď.

  2. Zahájeno uživatelem jtfcobra,

    Chyba dpf 5158 nevíte někdo co to je? Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

  3. Zahájeno uživatelem Morituri,

    Ahoj, před 14 dny jsem koupil ojetou octavii 3 2.0 TDI 110 kw najeto 140 000 km. Včera cestou po dálnici se objevil následující problém. Při ustálené rychlosti nebo při mírném zrychlování auto škube v docela rychlé frekvenci, jako by něco vynechávalo, výkon poklesne jen nepatrně, nejvíc se to projevuje na 3. a 4. rychlostní stupeň při sešlápnutí plynu zhruba v rozmezí 20 - 30%. Na šestku při udržování dálničních 130 je cukání téměř neznatelné ale stále je cítit. Při větším sešlápnutí plynu cukání zmizí a auto plynule akceleruje až dokud se plyn nevrátí zase do té špatné polohy. Dělá to jak za studena tak na provozní teplotě. K tomu se při zrychlování zhruba od 1300 -…

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 16,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem psirka11,

    Zdravim mam Scout 2015 135kw od 1600 ot/min do 2000 pocut zo strany sofera sicanie nad 2000 ot to zmizne stretli ste sa niekto s tym?

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Octa RS,

    Mám trošku složitější problém, při vytáčení motoru přes 3t. otáček dojde na cca 300 otáček ke ztrátě výkonu jak kdyby byl omezen přívod paliva. Stává se to pouze na 3. rychlostní stupeň v rozmezí cca 3500 - 3800 otáček a na 4. o cca 200 otáček níže. Na jiný rychlostní stupně tento jev nepozoruji, což je velmi zvláštní. Ani na tyto 2 rychl. stupně se to neprojevuje pokaždé. Motor má chip u známé české značky, do chipu se to neprojevovalo a ani si nemyslím, že to je chipem, protože to prostě nedělá pokaždé a hned po chipnutí to nedělalo. Něco podobného mě kdysi dělal ucpaný palivový filtr u Ford Focus po nalití aditiv, kdy povolily usazeniny v nádrži. Palivový filtr j…

    • 6 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Stanislav Stýblo,

    Ahoj chci se Vás zeptat zda se s tímto někdo nesetkal mám octavii iii rs TDI a mám příliš hlučný motor ze strany od rozvodu nevím jak to popsat je to takove klepání pravidelné jen na volnobeh pokud je motor ohraty na provozní teplotu studený to nedela. V servisu mi řekli že je to možná olejove cerpadlo ale spíše od toho dávají ruce pryč. Olej nový kladky řemeny také. Nejvíce je to slyšet od pravého kola. Mám snad něj hlučnější TDI v ulici. Díky za rady

    • 4 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem andy109,

    koncovka vyfuku je cela cierna nielen nejaky povlak ale riadna vrstva. V skodovke mi menili cidla na EGR ventile ktore to vraj sposobili ale to nepomohlo. tiez mi trochu vibruje auto pri otackach od 1000 do 1700 kde je to hlavne citit na volante. Mam podozrenie ze by to mohli byt vstreky ale diagnostika ukazuje ze su v poriadku a v skodovke to nechcu riesit v ramci garancky. Neviem ci je to normalne ale nieco mi syci zo spodnej zadnej casti. auto ma najazdene 120 000 km rocnik 2014.

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Urfy,

    Prosím o informaci kdo ma DSG když na D šlápnete na plyn jakože plnej při předjíždění kolik vám to točí ? Jsem vyděšenej že to řadí až někde kolem 4,5tis ... je to normální ?

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem machinho,

    Zdravím Vás, otázka k diskusi. Včera mi z ničeho nic octavia s tímto motorem na D1 vypověděla službu. Auto se začalo pod plynem třást a dělat bordel. Po odstavení se zapnula regenerace filtru a motor běžel jakoby na 3 válce. Bylo krásně a tak 3 hodinové čekání na odtahovku uběhlo v celku rychle. Dnes telefon ze servisu že odešly 2 vstřikovače nezámo proč. Před schválením záruky si SA vyžádala expertízu vstřiků což bude trvat asi 14 dní a tak mi nezbývá nic jiného než se více sblížit s náhradním vozem Fabia HTP. máte někdo podobné zkušenosti ? Stalo se někomu z vás něco podobného ? Zvláštní je, že před tím nic nenaznačovalo že by bylo něco v nepořádku. Zkrátka to …

    • 4 odpovědi
    • 13,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem BlueRS,

    Tak som tu zas, dopredu upozorňujem, že som v témach o štart-stop systéme nič podobné nenašiel, tak dúfam, že som nezaložil niečo duplicitne, atď., ak áno ospravedlňujem sa a dajte mi to tam, kde to patrí. Dnes sa mi cca 3 krát stalo: idem v zápche, štart stop systém aktívny, ja pripútaný, klíma vypnutá, zapnuté rádio a v zapaľovači zastrčené napájanie kamery. Zastavím za autom, stojím na brzde, motor mi zhasne ako obvykle, ale zároveň sa mi na maxidote zobrazí hlásenie štart stop neaktívny, naštartujte motor ručne, po uvoľnení brzdy a stlačení plynového pedálu motor neštartoval. A takto sa mi to stalo ešte dva krát počas dňa. Stretol sa niekto s takýmto fungovaním…

    • 13 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem albatros99,

    Zdravym vas pani. Kupil som 1 a pol roka jazdenu octaviu 3. Najazdenych 45 000 km. Kupene v Todose Žilina . Servisna knizka a vin vsetko okej a v poriadku.Bolo to firemne auto. Garantovali mi ze jazdilo len dlhe trate medzi BA a Nemeckom. Bola tam aj dialnicna znamka. Zhruba po 300 najazdenych km , nastupu mrazov na Silvestra 2015 a dhsich tratiach nad 40 km mi vlastne po zahriati motora a nie za studena ( vtedy to nerobi a motor ide pekne ) zacal vychadzat od motora divny zvuk velmi podobny elektrickej vrtacke pri vrtani do steny. Toto mi robi po zahriati pri rychlostiach 1,2,3,4 - 5 a 6 uz nepocut, aj na volnobehu po zahriati len pri otackach v rozpeti 1800 az 2100 ota…

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Hurikan88,

    Jen chci upozornit že se to stalo mému známému. příznaky: žralo olej+vyteklý olej, menší výkon, občas nějakáhláška motoru, divné zvuky motoru ve vyšších otáčkách. Výsledek z SA novej motor a oprava za 300tis,spojka,převodovka, turbo(záruka), výrobní vada. Najeto bylo 30tis/km

  13. Zahájeno uživatelem vikoluka,

    Ahoj všem, existuje toto označení motoru? CKFC PFN LF5W-8X8X HA 110KW CKFC ??????

    • 3 odpovědi
    • 8,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem gosh,

    Vy co máte O3 RS TDI, kolik ten motor točí při 130km/h? K odpovědi pls přidat i info manuál nebo DSG a jestli rychlost skutečná (GPS) a nebo tachometrová. Dík

    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem dusan94,

    Zdravim. Ako je to s emisnou kontrolou na skoda o3? Viem, ze ked som mal predosle auta a blizil sa cas kontroly, tak som siel. Emisna a technicka. A viem ze emisnu merali tak, ze zaradil neutral, nieco nasadil na vyfuk vozidla a plynovy pedal potom stlacal az na podlahu, na doraz. Otacky motora vyleteli niekam na maximum a tak sa meralo. Motor islo skoro roztrhnut, no skratka humbuk v celej stanici... Az strach ze pokazi auto. No lenze teraz na O3 ked stlacim plynovy pedal, neutral zaradim, tak rucicka otackomeru vyleti maximalne tusim na 3500 ot za min. Viac sa neda. Aj ked zaradis napriklad jednotku a drzis aj spojku, nejde viac nez 35... Preto som sa chcel spy…

    • 9 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Honza9007,

    Včera jsem při volnoběhu zaslechl z motoru zvuk, který by tam dle mého soudu neměl být. Zní to jako uzavřený cvrček v krabičce. Vím, že je to blbé přirovnání, ale víc napoví video (ke stažení), nebo níže na youtube.com.

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem tomasss,

    U nové O III Combi, 2.0 TDI CR, mám problém s rozbíhajícím se ventilátorem na chladiči. Vcelku často se mi stává, že zastavím a ventilátor ještě dlouho hučí. Při jízdě to poznám, že se deaktivuje START-STOP systém. V létě jsem si říkal, že se snad zahřát může, ale na podzim a v zimě situace stejná. Včera mi dokonce běžel po cca 5km trase do práce, když měla voda podle teploměru sotva 700C a venku byly -40C. Auto bylo v aut. servisu a samozřejmě nic nenašli. Je to normální?

      • Pozitivní
    • 35 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem radim1234,

    Zdravím všechny majitele OIII RS TDI. Mám dotaz, na který si neumím ani s pomocí Etky odpovědět, tak se zeptám takhle. Pokud to není "přísně tajné, zvláště důležité" můžete mi prosím sdělit, jaký kód motoru máte ve svých krásných eresách? Zajímají mne jak ty MR 2015 tak i ty MR2014. Jde mi o ty "slavné a mnou často dotazované" vyvažovací hřídele, protože mi furt není jasné s kým (a jestli vůbec) ta naše milá "škodověnka" cvičí. Pokud se nepotvrdí má teorie, tak se jí velmi uctivě omluvím. Děkuji

      • Pozitivní
    • 32 odpovědí
    • 28,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem TDIfun,

    Najeto 3500km.. Mereni seriovych parametru..

    • 0 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.