Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zdravím všechny koncerňáky :) měl bych netradiční dotaz, hledal jsem asi hodinu na fóru a nenašel, tak snad nezakládám duplicitní vlákno, Dával jsem z různých důvodů auto (Octavia 2 RS TDI CR) na čištění vodíkem, hlavně totiž nesplňovalo z ničeho nic emise ... když jsem si auto převzal, tak jsem pak doma zjistil, že mi zapomněli nainstalovat zpět kryt motoru a zároveň s tím tam zůstal molitan, kterému se říká Hluková izolace mezi horním krytem motoru a víkem hlavy válců (viz odkaz) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l103954-hlukova-izolace-skoda-43705.html Víte prosím někdo, kam se tahle věc dává? Zkoušel jsem …

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Mktes,

    Ahoj, mám Octavii 2,0 po FL rok výroby 2012 (CFHC) a mám problém s tím, že mi nejspíš někde uniká chladící kapalina. Když jsem na to přišel, kapalina byla kousek pod minimem, dolil jsem tedy mezi min. a max. (cca stejně od každé rysky) a po cca 200-300 najetých km, mám kapalinu zase na minimum. Doléval jsem odhadem 2-3 dcl. Měřeno na v garáži na rovné podlaze a hned po ránu, než jsem s autem odjel. Ještě když někde jedu, občas jsou za mnou vidět kapky čehosi, myslíte, že by to mohlo být právě ta kapalina? Mohl by mi někdo poradit, co by to mohlo být, kde je problém? Trochu se obávám aby to nebylo těsnění pod hlavou, nevím uplně jak …

    • 4 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem stomko,

    Ahojte. Idem si sem po dlhom case po radu. Spravil som asi 400km jazdu, pol okresky, pol dialnice, pocas jazdy vsetko OK. Domov som prisiel o 8 vecer, o 8 rano uz moja octavia nenastartovala. Motor toci, ale nenaskoci. Mozno 2 alebo 3x naskocil, aj to len na zlomok sekundy a potom zdochol. Na pristrojovke blika zhavenie, niekedy vypise hned pri zapnuti zapalovania "chyba motora, do servisu", alebo pri dlhom startovani (viac pokusoch) velka cervena olejnicka v strede medzi budikmi nad maxi-dotom a pipanie. Skontroloval som olej, ten je v norme, posledna vymena bola 15k km dozadu. Pozrel som sa dozadu na palivove cerpadlo a to nepocujem vobec, z toho co som skontr…

  4. Zahájeno uživatelem PavelTopol7,

    Ahoj, prosím o radu, nevíte někdo, kde by mohla být chyba ? Diagnostika mi ukazuje tohle, měnil jsem u své Octavie2(facelift) DPF a po namontování mám auto v nouzaku, za jízdy občas chcípne, svítí kontrolka filtru pevných částic a bliká žhavení a také kontrolka motoru, která sem tam zmizí. Přes diagnostiku tam musím vždy natlačit naftu aby auto chytlo, čerpadlo jsem vyměnil a i poté auto sem tam za jízdy chcípne jako kdyby nesla nafta do vstřiku. Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Skoda VIN: TMBGE61Z2D2093713 ============1============== 5188 Raw code: 001444 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Test selhal, Test selhal (současný cykl…

    • 2 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem sajsil,

    Dobry den, poprosil by som Vas o radu mam OII, 2012, 2.0 TDI CR, cca 165 tis. v poslednom case sa objavuju zvuky ktore ani neviem vysvetlit prilozene v zvukovom zazname. Treba sa poriadne zapocuvat :-D Nejake, rady, pripadne podozrenia. Dakujem mp3 (mp3cut.net).mp3

  6. Zahájeno uživatelem Patrik1982,

    Zdravim chlapi,,,tento vikend som spozoroval pri kontrole rukou a kyvanim toto,,,auto sa predok sprava akoby bez silentov...hlavne v zakrute neistota ze režem zakruktu a auto ju neberie ...nekopiruje volant... 20220611_154200.mp4

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  7. Dobrý den, můžete mi poradit, kde najdu snímač teploty nasávaného vzduchu? Na sací části vedení je pouze váha vzduchu, na tlakové pouze snímač tlaku. Díky za rady, auto mi kvůli tomu neregeneruje.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem knedla17,

    Dobrý den, mám 2.0tdi CR 103kw (CFHC) a po výměně oleje přijde mi divná teplota oleje. Když jsem jel do kopce 5 minut v rychlosti mezi 30-70 km/h byla teplota oleje dle palubního počítače na 105°C, při jízdě v městě se pohybuje kolem 94°C a při jízdě na dálnici 94°C až 102°C, venkovní teplota byla kolem 16°. Před výměnou oleje jsem se nedostal na víc jak 95°C ? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem iphonik4,

    Zdravím! Podařilo se mi natočit video, kde je krásně slyšet intenzivní klepavý zvuk při jízdě na volnoběh. Zvuk se začíná projevovat okolo 5. sekundy videa. Je to dost nepříjemné "drnčení". Osobně si myslím, že to souvisí se zatížením motoru v nízkých otáčkách, protože když přidám plyn, tak se drnčení nikdy neprojeví. Za povšimnutí stojí, že jakmile zatočím doleva, kde vozovka jde z kopce tudíž Octavce začne pomáhat i sklon, tak drnčení ustane (ke konci videa). Při samotném rozjezdu na volnoběh (pouze uvolněním brzdového pedálu) to taktéž nadělá, začne to dělat až v průběhu jízdy a nebo když jde vozovka mírně do kopce (něteré parkovací místa např). Jak říkám - jakmile při…

  10. Zahájeno uživatelem Ondra1991,

    Zdravím, cca před rokem měněn EGR ventil (nějaký čínský) vydržel 3 měsíce vyreklamován, poté dán EGR Pierburg ten držel 7měsíců a na začátku března dvakrát nouzák a nyní to do nouzáku skáče pořád viz chyby níže. Na začátku března to ukazovalo zanesení DPF 10g a km od poslední regenerace 90tis km, dnes 21,6g a km od poslední regenerace 200tis což je nesmysl nevím jestli to nějak spolu souvisí. Prosím o radu zda hledat problém opět v EGR nebo jinde. Nějak my nesedí že by tak často odcházel. Děkuji

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem duso11x,

    čaute, mam Octaviu 2 RS, 2012, DSG,...všímam si že pri zapnutom kúrení naplno alebo na 26C mi klesá teplota vody z 90C motor sa zohrieva po 7km cca na 90C čiže pohoda...následne keď pridám kúrenie na 26 alebo na naplno plus nastavím silnejšie fúkanie voda klesá na 80-70C...pod plynom to drží ako náhle mam zapnute to kúrenie dám nohu dole z plynu tak to takto kolíše a ak uberiem fúkanie alebo teplotu trebárs na 22C automaticky sa to vráti na 90C a drží sa pod plynom aj pri pustení nohy z plynu...je to bežný jav ? termostaty boli obe menene hlavný aj dsg..môže to byť nejaké čidlo teploty, nejaký elektricky ohrev atd. alebo je to fakt bežný jav mot…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem jenik12121212,

    Dobry den, asi 2 mesice zpatky se mi najednou rozsvitila kontrolka zhaveni svicek, zastavil jsem vypnul a zapnul motor a vse bylo v poradku. Dnes po asi 500km se mi kontrolka rozsvitila znovu. Kdyz jsem zaradil trojku motor nemel zadny vykon i kdyz jsem dal pedal az na zem. Pak se rozsvitila kontrolka motoru, tak jsem to vypnul a nechal na 10 minut vychladnout. Nastartoval jsem a po 2minutach se stalo to same. Nevite cim to muze byt? Dekuji

    • 3 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem miruna,

    Zdravím všechny, potřeboval bych poradit. Mám Octavii kombi r.v.2011 motor 2.0 TDI 103 kW commonrail najeto 240000 km a poslední týden jsem vypozoroval že se mi spouští z ničeho nic sahara a zvýší se otáčky motoru na cca 1000. Regenerace filtru DPF přitom neběží. Spouští se to ať je motor studený nebo teplý. Pak to třeba na chvilku přestane a spustí se to znovu. Teplota vody je na 90 stupních nevaří to. Nevíte co by to mohlo být. Když vypnu motor když ta sahara běží a znovu nastartuju tak je chvilku klid a zase se to spustí. Dnes se mi spustila i regenerace DPF kterou jsem dokončil a přesto se mi sahara i poté zase spustila. Děkuji za rady.

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Michal-P,

    Zdar chlapi, Mám CEGAu a auto mi hlásí "Chyba snímače oleje". Podle diagnostiky jde z čidla nevěrohodný signál. Podle všeho ale CEGA nemá čídlo na teplotu oleje - nebo se pletu? Z čeho teda auto bere teplotu oleje? Nejedná se o nějaké sdružené čidlo? Třeba čidlo hladiny oleje? Díky moc Michal

    • 2 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem miruna,

    Zdravím, můžete mi doporučit někoho kdo by mi přehrál v Octavii II r.v.2011 motor 2.0 TDI 103 kW soft který tam nahrál škoda servis kvůli aféře kolem emisí. Mám tam teď nahraný soft 9978 a chtěl bych tam mít ten co tam byl předtím. Tak když by jste o někom věděli kdo to dělá za nějaký rozumný peníze né za tři tisíce a více tak mi prosím napište. Jsem z Chebu ale do 200 km klidně přijedu.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem chadimav,

    nemé někdo zkušenosti s odstraněním tlumiče výfuku na 2.0 cr s dpf, jde mi o to jestli si motor lépe dejchá a jestli se to nějak projevý na hlučnosti výfuku. díky

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Petr Gautsch,

    Ahoj. Je na CFHC odlučovač oleje? Na víku hlavy je nějaké kolečko, že by tam byl filtr odlučovače? (foto použito ze stránek https://d2pautoparts.com/) Ptám se protože, lopatky od turba mám celé zeblité olejem a v intercooleru je též olej. Podle mě se to tam dostává z odvětrávání klikové skříně. Měl jsem sundanou trubku od EGR, která vede do saní - byla suchá/"čistá" . Kdežto škrtící klapka a plastové sání je zalepené černým lepkavým mazlavým hegešem. Podle mě se ten lepkavý humus vytváří při míchání horkých EGR spalin s ochlazeným olejovým vzduchem z intercooleru. Proto mě zajímá odlučovač, jestli není třeba hodně zanesený a propouští do sání hnus.

    • 1 odpověď
    • 6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem marejo,

    Zdravím, zajímalo by mě jaká verze software - před dieselgate je nejšetrnější k EGR a DPF, jakou by jste doporučili ? Popř.lehce nastínit jaké jsou mezi jednotlivými verzemi rozdíly. Vím zatím o 2 variantách (7100,9813) Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Jakubo,

    Dobrý den, nenašel jsem vhodné téma kde by se toto řešilo a tak zakládám nové. Potřeboval bych poradit. Mám Octavii s motorem 2.0 Tdi 103 kw CFHC 188 tis. najeto. Při zhasínání motoru tam něco zadrnčí. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Spojka (dvouhmota) byla před 10 tisíci km komplet měněna včetně vypínacího ložiska. Neřešil jste to už někdo? VID_20201104_064721.mp4

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mira.skodars,

    Zdravím, potřeboval bych radu. Dnes mi auto padlo do nouzaku. Napichli jsme ho, o turbu nebo tak ani zmínka jen chyba v regulaci tlaku paliva a systémový tlak Rail příliš nízký. Měnil jsem filtry olej svíčky vše v pohodě palivak v motoru zalitej chytlo hned a pak to zaclo dyl startovat a jakoby to blbe jede strašně těžce a v netahu jak presahnu 1900 padá.Tak koukám u zadního kola cosi o čem jsem si myslel že je druhý palivovy filtr? vedený od nádrže na nějakou hrubou špínu nebo tak ale opravdu nevím na netu jsem podobný nikde nenašel a vzhledem k jeho stavu pochybuji že funguje ale vlastně ani právě nevím jestli je to opravdu palivak v potrubí nebo neco jiného? P…

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Marekk50,

    Zdravím, Mám Octaviu II Scout , rok výroby 2012, 189 000km Jazdím každý deň 20km do práce a späť. Auto som kúpil pred 2 mesiacmi a odvtedy mam často problém s DPF filtrom, motor nepodtacam jazdím na 2000-2300 otáčkach. Minimálne raz za každý týždeň prebieha regenerácia dpf (vacsia spotreba, smrad z výfuku, po vypnuti motora počuť ventilator, atd.). Vždy ked zistím že prebieha regenerácia, skúsim auto prevetrat na cca 30min, ale aj tak sa regenerácia nedokonči a po 1-3dnoch mi zasvieti kontrolka dpf... potom jazdím až do zhasnutia kontrolky...prvýkrát zhasla po pár minútach, druhý krát to trvalo dlhsie a stale je to dlhsie a dlhšie kým to prestane svietiť... …

      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 13,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem jackmccool,

    Zdravím. Objevil se mi u O2 TDI 2.0 takový malý, ale nepříjemný problém. Po startu a rozjetí auto začne při 1500-2000 otáčkách znatelně cukat (obdobné jako když chce chcípnout). Po ujetí cca 500 metrů však cukání ustane. Objeví se zase až se studeným motorem. V čem by mohl být problém? Špatná nafta, žhaviče, EGR, váha vzduchu, nebo jinde? Díky za radu.

  23. Zahájeno uživatelem Jenda64,

    Dobrý den, v posledních dnech mám závadu, která se projevuje tím, že u studeného motoru do asi tak 1 km, se projevuje škubání motoru při přidání plynu. Na diagnostice žádná závada. Může mi někdo poradit na co se případně soustředit, jedná se motor 2.0 tdi, 103 Kw /CFHC/ /2011/. Děkuji za každé info.

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  24. Zdravim potreboval by som pomoct lebo uz som z toho fakt zufaly .... auto po nastartovani pekne zohreje mozno uz po 5 minutach zacne fukat pekne studeny vzduch aj za normalnej jazdy ale hned ako dam podlahu a auto si podradi a proste zacne sa rychla jazda automaticky zacne najprv chladnejsi vzduch kurit a ked rychla jazda pokracuje tak to ide dalej a dalej az do uplne studeneho vzudchu .... neviete cim by to mohlo byt ?

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem eddie37,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde by mohla být chyba. Mám Octavií RS rv 2011 a občas když trochu silněji sešlápnu plyn třeba když vyjíždím z obce nebo najíždím na dálnici, tak se auto začne jakoby dusit, klepat a má takovej víc dunící zvuk.

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.