Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Alectrian,

    Zdravim vsechny, chtel jsem se optat zda nema nekdo zkusenosti s podobnym pripadem. Dnes jsme meli jet po vymene vuduchoveho a piloveho filtru k rodicum. Asi tak po 500 metrech zacal motor nehorazne skubat a ze strany od rozvodu jakoby sicelo. Nez jsme se otocili tak v motoru zacalo cvakat, po zastaveni a vypnuti motoru se misto nastartovani motor trochu zaskubne a ani neotoci motor. Na diagnostice ukazuje pouze chybu P0121jinak nic. Nevite co by to mohlo byt? Je to Octavia II 2011 s motorem 2.0 TDI CR a kod je CFHC.

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem DCSpeedy,

    Zdravím pánové, mám problém, resp nevím, zda, je to normální nebo ne. Mám Octu rv 2011 80tis nalítáno a min týden mi začal nějak divně chrčet motor. Když je studenej, tak v tahu, hlavně na 3. a 4. rychlostní stupeň je slyšet něco mezi rachtáním a cvakáním. Taky mam pocit, že to trochu cuká, ale to je možná jen blbej pocit. Auto je 3000km po servisnim intervalu a výměně oleje. Jakmile se zahřeje po cca 5min, tak je klid a když je na volnoběh, tak taky v poho. Jakmile na to ale trochu šlápnu, když je studenej, tak se od motoru linou opravdu nepěkný zvuky :-( Byl sem s tim v servisu a tam mi řekli, že to budou pravděpodobně vstřiky, že to u CR dělá dost. Nicméně na diagn…

  3. Zahájeno uživatelem kerbi21,

    Ahojte kluci, můžete mi někdo poradit a popsat výměnu napínáku vibraci u alternátoru? Škoda Octavia 2,0 tdi 103kw r. 2012 najeto 295000km. DÍKY

  4. Zahájeno uživatelem adamo23,

    Prosim chalani poradte mam pocit ma castu regeneraciu dpf. prejavuje sa to zvysenou spotrebou(600km na plnu - inak 900 urobim v pohode) a brutalna dymovost pri pridavani. Diag neukazala nic - vymena cidla diferencneho tlaku a dekarbonizacia nepomohla. Vykon ostal bez zmeny. Mam zaslepene egr. (taktiez pouzite aditiva - proteco na vstreky, dpf cleaner , anti smoke) Ak vypalim dpf spravne ako ma byt- spotreba sa poupravi na den dva a zacne znovu strasne dymit a zrat naftu. V 2 servisoch nezistili ziadnu chybu. neviete mi niekto prosim skusit poradit?

  5. Zahájeno uživatelem Maslo23,

    Absolvoval někdo repas těchto komponentů, popřípadě kde a za kolik a zda mají po opravě již něco nejeto Jde mi o 2. Generaci ČR, motory CFxx

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem pachajirka,

    Dobrý den, mám dotaz zda někdo pořadu jak seřídit hydroštelů po sundání vačkové řídele.

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  7. Zdravím, dočetl jsem se že správná funkčnost DPF filtru se jednoduše pozná tak že filtruje spaliny od sazí, tedy výfuk by měl být zcela čistý. Ale já mám úplně černý výfuk, znamená to tedy že DPF nefunguje tak jak by měl? Mám Octavii II 2.0 TDI CR 103 kW, najeto 180000km. Ještě možná trochu hloupý dotaz, jak poznám za jízdy že se regeneruje DPF filtr? Nikde žádnou informaci na maxi dotu nebo jinde asi nenajdu? Vag nemám. Na kolik % je zanesený filtr lze také zjistit pouze na diagnostice? Díky

  8. Zahájeno uživatelem marci137,

    Dobrý den, potřebovala bych poradit s takovou věcí, se kterou si nikdo moc neví rady. Jde o to, že už se mi 2x během měsíce stalo to, že jedu po městě, mám zařazený 4tý rychlostní stupeň a zničeho nic mi auto klekne, na rovince. Když mi auto kleklo, zkoušel mě kamarád nahodit kabelama. Nepomohlo to. Nepomohla ani výměna baterie (mechanik říkal, že baterie byla tak špatná, že už se ani nedala dobít. Bohužel to problém nevyřešilo.) Říkali mi, že mám zkusit jezdit a uvidím, jestli to pomůže nebo ne, ale zdálo se jim to divné. Světe div se, stalo se to znova. Opět jsme zkoušeli kabely, opět nic. Auto mi pak stálo na parkovišti 2 dny. Když po 2 dne…

    • 6 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Chlapecek,

    Zdravim chlapy,jel sem do zahranici svou O2 Rs tdi-cr,pred cilem se mi rozsvilil dpf filtr,muzu si nejak pomoc svepomoci abych dorazil aspon domu? Muzu s tim jet jeste nejaky cas ? Moc by mi pomohlo kdyby nekdo umel poradit.Cetl sem neco o nucene regeneraci,ale nejak sem to nepobral....Auto sice jede,ale jestli s tim lze dojet z5 nebo hrozi neco brutalniho ? Diky...

    • 40 odpovědí
    • 48,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem x_mlock,

    Hezký den, rád bych se zeptal, jestli nemá někdo podobnou zkušenost, popřípadě někdo neví čím by mohl být následující problém... Už dvakrát se mi stalo, že auto začalo cukat (klepat) při jízdě, třepal se mi i volant, pak to přestane a třeba týden nedělá. Trvá to tak 5 minut a v obou případech to začalo při rychlosti nad 100km/h. Je to tuším CFHC motor. Popravdě ani nevím, kde hledat chybu, v motoru nebo v kolech? Přijde mi divné, že by to bylo třeba geometrií, když to dělá jednou za týden asi 5 minut. Nemůže to cukat od ucpaného DPF? Nebo třeba od spojky? Při druhém případu, kdy se to stalo jsem s tím dojel na parkoviště, když jsem dojížděl pomalu mezi dvě…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem miruna1075,

    Zdravím, jsem nově majitelem Škody Octavia II r.v.2011 motor 2.0 TDI 103 kW a chtěl bych se zeptat. Když se spustí regenerace filtru zapne se i krom ventilátoru sahary i třeba vyhřívání zrcátek nebo zadního okna. Ptám se proto že před Škodovkou jsem měl Peugeota 5008 1.6 HDI a tam se při spuštěné regeneraci sepnulo i vyhřívání zrcátek. Ptám se proto že jsem si u toho Peugeotu dodělal k zrcátkům diodu která se sepnula když se spustila regenerace a tak jsem věděl že probíhá regenerace a mám auto protáhnout. Dodělal jsem si tu diodu i u škodovky ale zatím se nerosvitila tak právě nevím zda se taky sepinaji ty zrcátka nebo ne. Tak jestli někdo víte tak dejte vědět. Díky všem

    • 6 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem juroke,

    Cawte, ma tu niekto tento motor nachipovany? Ako ste spokojny? a co spotreba?

  13. Zahájeno uživatelem asdffff,

    Zdarec, dnes mi mojí chybou omylem chcípla ovce a poté při nastartování je slyšet mezi řadící pákou a ručkou spíš k sedadlu spolujezdce takové divné klepání nebo jemné ťukání ..neví někdo náhodou čím by to třeba mohlo být? ovce 2.0 103 kw , díky

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zdravím všechny, mám takový zvláštní problém s chladící kapalinou, v podstatě pokaždé mám jiné množství. Auto týden stálo, nastartoval jsem a po pár minutách se rozsvítila kontrolka chladící kapaliny, koukl jsem na nádobku a bylo tam opravu málo (červená čárka), chtěl jsem tedy dolít, otevřel jsem víčko a najednou se kapalina vrátila (zelená čárka), jel jsem auto projet, zahřál ho na provozní teplotu, koupil na benzínce destilku že pro jistotu trochu doliji. Motor jsem nechal nastartovaný, opatrně otevřel víčko, ušel tlak a voda se zase objevila ale až na modré čáře. Vodu se neztrácí, nedolévám, jen je v nádobce pokaždé jiná hladina. Zkusil jsem koupit i nové víčko,…

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Tachos,

    Spoiler Zdravim panove. Mam jeden dotazek ohledne napajeni motorku na klapky v sacim potrubi. Dle diag mi to pise zkrat na plus. Na dratu viz. obrazek jsem nameril pouze 7V. Ma to tak byt nebo tam ma jit 12V? Dekuji

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  16. OII FL → 2,0 TDI CR 103kW (CFHC) 4x4 → MR 2014 → cca 114tkm príčinou je poškodený prítlačný kotúč,ktorý pri točení vybrúsil drážku do obalu prevodovky a tým spôsobil únik oleja do spojky ...auto je našťastie v záruke...

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 18,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem gironek,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat na postup pro demontáž alternátoru a napínací kladky řemene u motoru cega. chci měnit volnoběžku, řemen,a napínací kladku. co jsem na to koukal tak je to jiný než u předchozí generaci motoru(rotačka, pd)..kladka je na jednom šroubu který je z druhé strany(někde za alternátorem?) už kvůli tomu teda musí altík ven? kvůli volnoběžce stejně asi musí teda..zajímalo by me jak ho nejsnadněji vyndat, protože přístup na horní šroub je hrozny.a taky horem ven asi nepůjde? a když spodem tak je třeba vyndat i kompresor klimatizace? díky za rady.

  18. Zahájeno uživatelem Lukashornacek,

    mam problem za jizdy mi spadlo auto do nouzaku a pri opetovnem zhasnuti a zapnuti motoru auto prestalo tahnout,motor ma zvuk jakoby byla vypadnuta hadice turba ( kraval a zadny vykon) vsechny hadice jsem zkontroloval a zadna vypadnuta neni.a zvuk vychazi z mist mezi turbem a chlazenim zpetneho vedeni splodin.nesetkal se s tim uz někdo ?uz si vazne nevim rady diky

  19. Zahájeno uživatelem Topy11,

    Zdravim, potřeboval bych radu. Octavka uz má nalitano 200k pri těchto kilometrech uz začínají být problemy. Rosekalo se vysokotlaký čepardlo na rozvodech (špony v čerpadle) potom vyčištění celé palivové soustavy, vyměna čerpadla, ale furt nechce chytit. Ještě jedna vec asi 3tydny před tímto icidentem byli měněny vstrikovace. Myslel jsem že jsou treba zacpany ale je to nesmysl. Tlak z vysokotlaku na listu je 1400baru, ale vraci se všechna nafta z lišty přepadu. Po té vyměňen regulátor na liště a nic. Uz prostě nevim. Diky za nejake rady

  20. Zdravím, koupil jsem octavku II TDI 2.0 CR 103kw(CFHC) 2012 , všiml jsem si že při otočení klíčku se ani na chvilku nerosvítí kontrolka mazání, je to u tohoto auta normální ?? Já si myslím že asi ne , mám novy olej i filtr, motor jede tiše , žádný hluk, který by signalizoval nějaký problém. Zatim u každého auta co jsem měl se vždy kontrolka po otočení rozsvítila. Kdyby bylo špatné olej.čidlo ,tak by to svítilo stále, ne ??? Díky za rady

    • 7 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem trsoft,

    Ahoj, mam motor 2.0 TDI 103 kW CR DPF - kod CFHC. Vcera se mi po nekolika startech a kraktych jizdach rozsvitila kontrolka DPF a na maxidotu zprava, ze se mam podivat do manualu. Pochopil jsem,ze je potreba spustit regeneraci, dle manualu rychlost >60, 4./5. stupen, otacky 1800-2500 a min. 15 minut... to jsem provedl, takto jsem ujel cca 41 km danymi parametry a kontrolka stale nechce zhasnout. Diagnostika zadnou chybu nehlasi, v merenych hodnotach 'Particle filter, soot mass calculated' mi ukazoval hodnotu cca 15g, 'Particle filter, soot mass measured' hodnotu -0.46 (nasledne se mi ukliknutim podarilo tyto hodnoty vynulovat :-( - "samozrejme" bez vlivu na hlasku ). Na…

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Jackhb,

    Zdravím, Potřeboval bych poradit čím by mohlo být hučení + viditelný klepot řadící páky na zařazený 4převodový stupeň. Děje se to vždy když se otáčky dostanu do rozemzí 1500-2000, v podstatě na brzdění motorem. U ostatních stupňů se to neděje, diagnostika bez chyb, silentbloky motoru v pohodě, podezření spojka ??? Najeto cca160tis.km....

  23. Zahájeno uživatelem svanco,

    Ahoj potřebuji poradit zda se stím někdo nesetkal jelikož dosavadní témata , které jsem našel všem , pomohla výměna čerpadla . Svítí mi kontrolka , v závadě viz foto . Mám nové čerpadlo , přeměřenou kabeláž , nataženou novou kabeláž a chyba se stále vrací . Už si nevím rady . Všechny dosavadní korky směřují na vadu řídící jednotky motoru .

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem pribluk,

    Ahoj klubáci , chtěl bych znát váš názor na tento můj problém. týden zpět jsem jel ráno do práce a po nastartování jako by motor šel na 3 . po přidání plynu stále na 3 a po 10s vše najednou v normálu. Vzal jsem diagnostiku a hledám kde by mohla být chyba. vše v normálu jen tahle adresa skupina 019 a 3 políčko vykazuje nízké hodnoty . požadovaná hodnota na volnoběh by měla být 250-300 a mě to měří od 216-230 . víc ani omylem . Otázka je zda by to mohlo být čidlo , čerpadlo a nebo jen zanešený filtr paliva. Proto se obracím na Vás kdyby někdo věděl co s tím či co zkoušet dál kde třeba hledat problém . děkuji moc a přeji pěkny den

  25. Zahájeno uživatelem herman41,

    Nevite nekdo, jestli pokud odejte skrtici klapka tak to ma souvislost s dieselgate? Pred rokem mi prehravali software a ted se musela menit, na ruznych forech jsem cetl ze odchazi EGR ventil (coz mne potvrdili i ve skoda auto), nicmene skrtici klapka a EGR ventil to jsou 2 zavisle veci, znamemu po prehrani software odeslo oboje, jde mi o to jestli to uplatnovat na skodovce v ramci zaruky - opatreni budovani duvery - aby mi to proplatili (do 2 let by poruchy s tim spojene meli proplacet), v autorizovanem servise maji naucene marketingove kecy ze dieselgate nema na nic vliv a vse je super... Ted jen cekam kdy mi odejde i ten EGR ventil a bude vymalovano. Pekne se nam ten di…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.