Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zdravím všechny, prosím o pomoc... stalo se někdy někomu, že při zrychlování (vyšších otáčkách) vám začala padat teplota z 90 až na třeba 50 stupňů? Není to jen zimou, ale dělá to i za tepla, kdy začnu třeba ryhlejší jízdu. Třeba taková dálníce pro mě znamená, že teplota bude pořád tak mezi 50-65. Už mám vyměněno asi 4x termostat, čidlo u termostatu, vodní pumpu... Ano, když teplota spadne, jde pocitět i že není tak teplý vzduch z topení. Prosím vás o radu na co se ještě podívat... Auto ma najeto cca 120 tkm a je předělano na LPG. LPG jsem nechal ověřit u firmy, která dělá přestavby, a tato soustava je OK. Díky všem

    • 16 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem krysolet007,

    Nevíte v kolika km se na tomto motoru dělají rozvody a od jakého výrobce tam dávají ve škodovce?

    • 20 odpovědí
    • 13,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Trucker,

    Vážení, Níže jsem popisovval patálie s vrzající spojkou, ale to již bylo opraveno, auto bylo 2 dny v servisu bez dohledu a teď právě ta otázka. Poté co jsem přijel domů a druhý den jsem vyndaval auto z garáže, tak se při nasávání paliva z nádrže ozývaly takové divné zvuky, vyšší tóny než obvykle, upozorňuji, že jsem byl na rezervě, trochu mě to zaskočilo, po dotankování, se to stalo ještě tak 2x a od té doby celkem klid. Je možné?, že mi nějaký snaživý borec v servisu vyměnil palivové čerpadlo za nějaké staré? Jak topoznat? Kde a jak jej mám hledat? Čeho si mám všímat při hledání? Problém byl ve spojce, takže u čerpadla by neměl nic dělat. Jinak je to: Octavia II 1.6 …

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem nikybrutu,

    Zdravím, chci se zeptat na možnou výměnu vstřiků 1.6 75 kW BSE Auto má najeto 154600km(měněny asi nikdy nebyli) Kontrolou jsem zjistil že vstřik 1.vlhký 2.kapička 3.suchý 4.kapička Auto žádné problémy nemá,ani při startu,občas na volnoběh cukne, vyměnit nebo ne? Ptám se proto protože kamarád měl vstřik v háji a propalilo mu to píst. Jestliže ano koupit nové, starší,nebo se dá prej repasovat a čistit, existujou na to firmy např. http://www.jetservis.cz/servis Díky za od…

    • 1 odpověď
    • 4,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem jindra999,

    Nemůžu nějak dohledat, jestli mám EURO 4 nebo 5, je to kód motoru BGU z roku 2004, samý počátek výroby. Díky

    • 4 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Hape,

    Ahoj všem, mám velký problém se svou Octavii II, 1,6 benzín 75kW. Před delší dobou se mi rozsvítila kontrolka motoru a v servise na diagnostice se vypsala porucha lambdy 1 a 2. Dnes jsem si nechal vyměnit obě lamdy za nové ORIGINÁLNÍ škodovácké, ale kontrolka motoru se vždy po několikerém nastartování znovu rozsvítí. Mechanik říkal, že by to ještě mohlo být svíčkami, které jsem delší dobu neměnil. Myslíte, že to může být tento problém nebo nemáte stejnou zkušenost, rady, nápady co ještě by to mohlo dělat? Děkuji

  7. Zahájeno uživatelem yanc12,

    Ahojte, caka ma vymena piestnych kruzkov a tak by som potreboval poradit aku znacku a hlavne ktore kruzka su spravne pre 1.6. kod motora BSE rok vyroby 2006. 06B198151A - je tento diel spravny do toho motora? Rozhodujem sa medzi Maehle alebo goetze. Na tie goetze som cital same dobre recenzie. Menil uz niekto z vas kruzka? Mate nejake rady a postrehy?

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem tomiczech,

    Nedavno jsem koupil O2 1.6MPi , a konroluji olej a zjistim ze hladina oleje je trosklu pod dolni ryskou presto zadna kontrolka nesvitila. Pak oteviram uzaver na doliti oleje, hned se desim. Vidim na spodku uzaveru nazloutou vrstvu oleje(tuku) a v ni par nepatrnych kapicek vody. Myslim ze to je snad tim shellem long life ale nikde sem s tim jeste nesetkal. Mate to tak vsichni ? 1.6MPi najeto 56 000 km r.v 02/05 pred druhym servisem 60 000.. hladina chladici kapaliny je na carce min.

    • 32 odpovědí
    • 39,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Malyprd,

    Čaute má takový problém, auto jezdí ale při dosažení 4000 otáček motor nemá žádný výkon a při rychlosti kolem 130km a 4000 otáčkách začne po chvíli kouřit z výfuku (bílý dým) a také teď docela často doplňují olej. Napadá vás čím by to mohlo být?

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem yanc12,

    Ahojte, mam motor 1.6 75kW BSE a zacal mat vysoku spotrebu oleja a pri vyssich otackach aj dost dymi. Na nete som sa docital, ze to mozu byt gufera ventilov alebo piestne kruzka. Kedze som nespozoroval ubytok vykonu, tak predpokladam, ze kruzka budu dobre a zle budu len tie gufera. Tiez som sa na nete docital, ze vymena sa da uskutocnit dvoma sposobmi: 1 ide dole cela hlava - plus ofrezovanie hlavy, vymena tesnenia a nasledne sa vymenia gufera. 2 hlava ostane na motore a vymenia sa len gufera - net je plny navodov a postupov ako sa to ma urobit. Zaujimalo by ma ci ste uz niekto menili gufera a ako ste postupovali. Ja o…

    • 17 odpovědí
    • 11,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem buco306,

    Ahojte chalani. Mam o 2 1.6-75kw r.v 2011 + LPG. Kod : BSE Už par krát sa mi stalo,že som išiel a z ničoho nič mi začalo trhať autom a stratilo výkon (keď som pridal plyn tak sa to nechcelo rozbehnuť do otačok) a rozsvietila sa aj kontrolka ESP (kontrolka auto v šmiku) a kontrolka motora .Myslel som že je to LPg-čkom ale spravilo to aj na benzíne a bol som aj v servise na LPG tak LPG je vporiadku.Nemate niekto podobnu skusenost? Na VAG ukazalo: ABS/ESP Mark 60 EC ABS (Protiblokovaci brzdovy system) Mark 70 01314 -Ridici jednotka motoru - Zkontrolujte prosim chybove kody,trvale - Prerušovany 17756 -Zapalovaci civka,k…

    • 7 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem yanc12,

    Ahojte, prednedávnom mi začali kolísať otáčky v rozsahu od 500 do 1200 otacok. Mal som prasknutu hadicu nasavania vzduchu (na videu este ta povodna), ktorú som vymenil za novu, ale otacky stále lietajú vid video: https://youtu.be/7dl95E0pWtU JE pekne počuť ako sa otvara a zatvára klapka aby nasávala viac vzduchu aby motor nezhasol. Na videu nizsie som zámerne pridával plyn nad 2000 otacok lebo som si všimol, ze sa niekedy rozsvieti aj kontrolka trakcneho systému, ktorá po opätovnom nastartovani zmizla. Na moje prekvapenie sa rozsvietila aj kontrolka motora, ktorá svieti už stále a najnovsie sa rozsvietila aj kontrolka EPC (na videu nie je vidno).…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem lukky,

    Ahoj, potřebuji vyměnit těsnění mezi horním a dolním dílem sání na 1.6MPi BSE, kde mi to slyšitelně přisává vzduch. Nějaké informace jsem si již přečetl, takže buďto sundat spodní část sání a nebo odklonit horní část?? Otázka je, jaký postup bude lepší? Při demontáži spodní části (berany) se bojím, že těsnění u hlavy motoru už nebude v dobré kondici a hrozí, že začne přisávat tam. Takže se nabízí otázka, zda preventivně vyměnit i toto těsnění. Toto dilema by mi vyřešilo odklopení nějakým způsobem horního dílu sání. Ale nevím, zda to bude možné. Zase by se tam muselo vyndat hrdlo pro nalévání oleje, které nevím jak je utěsněno. Co myslíte? Díky, L.

    • 7 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem mpatrikm,

    Zdravim vsetkych majitelov 1,6 MPI. To jemne trhanie,ktore nevie asi nikto vysvetlit ani opravit zmizlo v momente ked som nastavil rozvod na 26-85. Nastavenie zubov sa da pozriet na VAG v meranych hodnotach( kanal neviem) Mam k tomu aj pribeh. V rodine mame tri 1,6 tky...od nova 1,6 BFQ 2009 (250 000km) a tam to skubanie nie je citit vobec - rozvod je podla VAG nastaveny na 28-87. Dalsia 1,6 BSE 2005 (170 000km) skubanie citit - rozvod nastaveny tiez na 28-87. A ta tretia 1,6 BGU 2004(430 000km) na tejto som nastavil rozvody podla najlepsich tlakov.Mal som cas a tak som skusal zub po zube ako to pojde.A tak som zistil ze pri nastaveni 26-85 mala najlepsie tlaky.Vsetko …

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  15. Zdravím, auto mi začne při vyšších otáčkách vynechávát(čím vyšší otáčky tak jde od motoru jakoby hvizdavy zvuk), ztratí vykon a samo si sjede s otáčkami pod 3tis. Rozsvítí se kontrolka emise a někdy vypne ASR které se ale po novém nastartování samo zapne. Měnil uz jsem palivovy filtr ,svíčky,kabely od svíček. Mám i novou lambda sondu a vycistenou skřítci klapku. Mám ještě podezření na zapalovaci civku, ale nevím jaké má mít hodnoty při měření odporu. Mám O2 1,6 MPi 75kW r.v. 2006

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem georgej,

    Zdravím O II,2005,1.6 75 kw, 185000, když je vlhko tak se stává , že nastartuje sice na poprvé ,ale motor proskakuje na tři a při přidání plnu občas zaškube,netáhne a problikne nebo se rozsvítí kontrolka motoru ta oranžová, problém mizí po zařátí a ujetí jak kdy -20-30 km. Při suchém počasí nikdy žádný náznak problému , pouze za vlhka, Nemáte někdo podobnou zkušenost? Svíčky jsou vyměněné a dělalo tto i před tím. Ještě jsem říkal , že zkusím vyměnit kabely...

    • 8 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem flanke,

    Ahoj všichni, Vlastním Octavii II 1.6 MPI s DSG rok 2006, najeto cca. 140tis. Před týdnem se mi rozsvítila oranžová kontrolka motoru a po napíchnutí na diagnostiku se ukázala závada č. 16875 s popiskem "systém sekundárního vzduchu" a "průtok příliš malý". Auto jezdí pocitově pořád stejně, bez sebemenšího problému. Spotřeba taky pořád stejná: ve městě kolem 8l, mimo město 6,5l (jezdím podle limitů). Setkal se někdo z Vás s touto závadou? V čem by mohl být problém? Díky za jakoukoli radu.

    • 4 odpovědi
    • 10,9tis zobrazení
  18. Zdravím, Nevěděl by někdo co je to za chybu? Octavia II Combi , 1,6 mpi 75kw, najeto 250 000, plně servisovaná, převážně jezdím už cca 70tis na LPG Najednou pri jizde zacalo psat emise do dilny a oranzove svitit kontrolka motoru, v servisu na diagnostice mi rekli ze chybu v zivote nevideli, ze to je asi omyl, vyresetoval- zmizela, cca po 200km se objevila zas, pak sama zmizela po dalsich 100km a ted uz je tam zas Nevíte někdo? Díky

    • 4 odpovědi
    • 11,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Robin12,

    Zdravím Na Octávii combi II 1,6 LPG ,r.v. 2010 chybový kod 17564 snímač tlaku v sacom potrubí .Po výmene za nový diel ,stále ukazuje chybu a nejde vymazať v diagnostike .Ak by sa niekto stretol s týmto prípadom ,prívítam radu . Ďakujem

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Lucky007,

    Zdravim vsechny, loni v kvetnu jsem nechal oktavku prestavet na LPG.Pri predavce mi bylo firmou co prestavbu delala receno, ze mam spatny termostat a pouští uz pri 60 st. a ze jsem to musel poznat, kdyz jsem jel z kopce, musela mi klesat teplota na budiku.Byl jsem prekvypeny a řekl jsem, ze jsem si niceho nevsimnul,ale vyloučit to nemuzu.Auto prevzal a jel.Hned z prvniho kopce cestou domu jsem vypozoroval, ze teplota opravdu klesa o cca dva dilky.Zacal jsem si byt jisty, ze to musela zpusobit prestavba a reduktor v chladicim okruhu.Presto jsem vymenil termostat za originál a dle ocekavani to bylo stejne.Pri prvnim servisu LPG jsem popsal stav u technika a ten to hodi…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem paulino69,

    Po příjezdu do práce 23km jsem zacìtil spáleninu,kontrola motor.prodtoru a zjištěnì ,stojím před autem a vidím jak mám zalité krajnì svìčky,trochu oleje okolo víka ventilů a hlavně v zadu na krycím plechu výfuku tam se to nahřálo a stekal trochu na výfuk a dolú na plastový kryt pod motorem na levé str.tj před spolujezdcem.Na měrce po schladnutí žádný úbytek.Bylo -19 st.vše jsem utřel abych lokalizoval od kud ale nic už se neprojevilo.A servis taky nic nenašel vyčistili,poutírali nikde ani kapka? Dal jsem řeč s taxi řidičem prý jeho otec to samé auto a taky nic nezjistili.Obrátil jsem jen gum.těsnění nalévacího vìčka nemáte někdo podobnou záhadu?naj 74tis,nové svìčky+filtr…

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem damianus,

    Dobrý den, chci se zeptat jak velký problém je doletí cca 150 ml špatného typu chladící kapaliny. Jednalo se o typ G11. Přikládám foto obalu. Žena se chtěla vytáhnout [emoji19]

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Jakub Šik,

    Ahoj Lidi, Mam O2 pred FL 1.6 75KW benzim/plyn rok 2005 dne se mi za jizdy rosvitila kontrolka motoru a napsalo mi to chyba emisi do dilny. Na VAGu mi to vypsalo toto : 16804 kataliticky system ,blok 1 ucinost prilis nizka 006 - zkrat na plus intermittent . Chybu jsem smazal a zatim klik po ujeti par KM. muzete mi poradit co by to mohlo byt? PS: docetl jsem se neco o katalizatoru a mozna praskly vyfuk atd ale chtel bych to radeji si overit nez zadnu neco resit v servisu. Dekuji moc

    • 0 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  24. Zdravím, potřeboval bych poradit, před týdnem jsem se stal novým majitelem OII 1.6 MPI BSE, najeto 92 000km (doloženo), r.v. 2006. Všiml jsem si podivného rozvibrování až škubání celého auta při rozjezdu s trochou plynu (ano, každé auto škube ale toto je naprosto šílené) , ale toto dělá jen za studena. Vyřešeno pomalým rozjezdem s 2500 ot. . Poté při zahřátém motoru, jsem se potřeboval na křižovatce rychle rozjet, takže 1, 2 a když jsem přeřazoval na 3 a úplně pustil spojku byli otáčky docela vysoko a začaly klesat zatímco auto zrychlovalo, a právě při srovnávání těch otáček se znovu začalo celé auto znovu otřásat, stejně jako při rozjezdu. Tak s podezřením na spojku jsem…

    • 1 odpověď
    • 5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem warsmash,

    Zdravím, mám vůz Škoda Octavia II 1.6 75kW (BSE) 2008/1 + LPG Landi Renzo. Před dvěma lety jsem měnil škrtící klapku, odešel krokový motůrek. Koupil jsem novou VDO ( 06A 133 062 AT ), od té doby byl klid. Ale poslední 4 týdny se mi zobrazují na diagnostice DELPHI tyto závady viz příloha. Projevuje se to tím, že zakolísají otáčky, spadnou na 550 a vrátí se na cca 700 ot/min. Nebo když nastartuji a dám neutrál a motor běží cca 10 min tak zase otáčky spadnou a rozsvítí se EPC. Klapka je čistá / vyleštěná. Kabely nejsou nikde přerušené. Prošel jsem skoro vše i dle příručky VIS. Závady : 16556 - Systém příliš bohatý (1. řada válců) - přerušovaný…

    • 2 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.