Máte rádi závodní trenažéry? Žádný není tak elegantní jako tento kokpit Aston Martin z uhlíkových vláken. Ale jeho cena rozhodně není nízká, stojí 75 tisíc dolarů, tedy zhruba 1,7 milionu korun. To je minimální cena, kterou zaplatíte za umístění tohoto závodního kokpitu Aston Martin AMR-C01-R do vaší garáže. Stojí investice za to? Pro srovnání můžete mít Toyotu Supra se sadou vyhrazených pásových pneumatik a penězi nazbyt. Mohli byste si koupit nové Subaru BRZ, spoustu rychlých dílů a pěkný přívěs, který ho táhne. Nebo si můžete koupit nové Porsche 718 Cayman, než budou plně elektrické. Dokonce i BMW M3 je srovnatelné […]
Článek Aston Martin Sim Racing Rig stojí jako nové BMW M3 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.
Zobrazit celý článek
myslel som dotlačené tesnenie či je všade.
tiež ma napadla jedna vec ešte - skúšal si ísť na vapkovú umyváreň? tam skúsiť striekať z uhlov kde to zateká,
niekoho posadiť dnu a nech počas vapkovania pozerá či nezačne zatekať, je to predsa silný prúd vody a problém by sa mal ukázať aj počas toho testu si myslím.
Toto se mi na staré Scale ukazovalo jen tehdy, když jsem jel krátkou cestu, resp. třeba jen vyjel z garáže, nebo po delším stání cuknul s autem na parkovišti. Ale aby se to ukázalo po klasické několikakilometrové jízdě, to ne....
Využiju toto již starší téma. Podle popisu je ve fabii 2 asi stejný systém přichycení krytů sloupku řízení. Trápil jsem se s tím celé odpoledne, ale nakonec se to podařilo. Bohužel je nutné nejdříve sundat volant. Tedy odpojit baterii, zezadu pomocí zahnutého páčidla odjistit airbag (použil jsem 4ku zahnutý imbus), odjistit a vytáhnout konektor. Airbag odložit lícem nahoru. Pak už jen odšroubovat pomocí M12 mnohohranu volant. Nezapomeňte si poznačit polohu volantu na tisícihranu. Dále odtrhnout směrem nahoru vrchní kryt, je jen zaklapnutý, tak pozor neprovádět za nízkých teplot, aby se něco neulomilo. Následně vymačkat držák koženkové záslepky, aby horní kryt nezavazel. Horní kryt nám odhalil vepředu dva torxové vruty, které drží spodní kryt. Ještě povolit spodní šroub a spodní kryt jde směrem k sobě stáhnout přes povolenou fixační páku volantu. Odjistit a vytáhnout konektor spínačky a červeně zakápnuté červíky jdou krásně povolit tenkým plochým šroubovákem. Důvodem výměny skříňky bylo, že nešlo klíčkem otočit do druhé polohy a tím nastartovat. Měl jsem strach, aby závada nebyla v zámku. Naštěstí poškozený mechanismus který brání druhému startu je přímo ve spínačce.