Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem jano2229,

    Dobry nevie niekto čo by to mohlo byt nema niekto skusenosti? O2 1.9tdi BLS turbo kontrolovane, Vaha vzduchu a Erg ventil vsetko ok. Auto nema Ťah podla palubaku spotreba normalna, z vyfuku modry dym bez zápachu oleja

    • 0 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  2. Zdravím, potřebuji poradit. Včera při jízdě po městě mi auto několikrát zacukalo, rozsvítila se mi kontrolka ESP, blikala kontrolka žhavení a kontrolka tlaku oleje. Otáčkoměr byl na nule a rafička se nehýbala. Auto ale jelo. Čím to může být ? Děkuji za rady.

    • 6 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  3. Host Machi15
    Zahájeno uživatelem Host Machi15,

    Zdravim kluci, Chci se zeptat. Jeden den se mi rozletelo turbo a v ten okamzik mi zacalo klepat v motoru. Vypada to, ze nekde v horni casti. Turbo sem vymenil za funkcni, ale klepani zustalo s tim, ze mi rekl mechanik at jeden den jezdim a dalsi den prijedu na kontrolu. Auto behem jizdy ztracelo vykon, spatne reagovalo na plyn a v jednom kopci cca 90km/h na ctverku se rozsvitila kontrolka motoru a auto spadlo asi do nouzaku...auto netahne, pocukava, klepe pri pridani plynu. Co by to mohlo byt? Hydrostely, ventily, vacka? Diky

    • 4 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Tomassssafhjbvf,

    Zdar borci rád bych vyměnil podtlakové hadice a pro jistotu se chci zeptat na průměr neví někdo jaký tam je

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Jorns62,

    Ahoj, mohu poprosit o odbornou radu, o co se může jednat? Video: https://streamable.com/frnhq Ozývá se vždy při ,,dobrždění" auta pod 30km/h (DSG). Nepravidelně, např. 1 ze 3 jízd pořád. Děkuji!

    • 0 odpovědí
    • 740 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem MartinPivi,

    Zdravím, prosím o radu. Mám Octavii II 1,9Tdi 77kw(BKC), rok výroby 2006, najeto 250000km. Cca před 20000km mi začala zlobit spojka. V servise mi dali komplet novou vše se zdálo ok, jenže při delší trase nejčastěji po dálnici když zastavím na kafe nebo wc (cca10minut) Přijdu zpět k autu a při startování auto hrozně rachtá. Pak ujedu cca 50km po okrskách a startuje v pohodě. Jednou to udělá pak najednou chytne na škytnutí. V servisu mi to znova rozebrali vyměnili znova spojku setrvák(byl vymlácenej) a vše zas bylo chvilku v pohodě, ale ted jak přišly vedra a delší trasy tak to dělá znovu. Bylo mi řečeno že to mohl být vadný kus (vše vyměněno na záruku), nebo prasklá klika …

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Soudcze,

    Ahoj, mám OII 1.9 TDI 77kw BXE 2007. Zvýšela se mně spotřeba na volnoběh podle palubního počítače z 0,5l/h (stabilně) na 0,7l/h (za studena) až k 0,9-1,1l/h (za tepla). Průměrná spotřeba je podle počítače asi o 0,2-0,3l vyšší než před výměnou (najel jsem zatím 300km od změny takže realnou jsem nepočítal). V servisu mně řekl že to bude čidlo teploty, ale po kontrole je prý čidlo v pořádku a nic jiného nezjitil. Měnil se tam v servisu motorový olej, olej do převodovky, vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Nahuštěné pneu je pořád stejně (pravidelně měřím). Kupoval jsem ho s najetím 185k teď má 191k. Rovody jsem neměnil a nikdo s…

  8. Zahájeno uživatelem Douša 2,

    Dobrý den. Minulý týden jsem si pořídil Škodu Octavii combi 1.9 77kW, motor BXE. V týdnu při podřazení z 3. na 2. stupeň mi auto zacukalo a chcíplo . Rozsvítil se všechny kontrolky včetně ESP OFF. Myslel jsem ,že jsem omylem zařadil 4. stupeň. Zkusil jsem znovu nastartovat a všechno ok. Dnes stejný problém, jen jsem přeřazoval z 2. na 3. Akorát jsem už nedokázal nastartovat. Stratég točil, ale nechtělo to chytit.Zcouval jsem 10 m z kopce bez motoru a pak normálně nastartoval a dojel 25 km domů bez problémů. Mohl by mi tady někdo poradit co tomu je ? Děkuji.

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Scorpion,

    Ahoj, prosil bych o kontrolou logu motoru 1.9 tdi pd 77kw .Auto vůbec netáhne jako by bylo v nouzovém režimu diagnostika píše nedosazen tlak. kontrola podtlak hadiček ok, regulace volna. myslím si že málo tlačí turbu vis.log ale nevím zda je to opravdu turbem. prosím o reakci

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Voloda34,

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem hron226,

    Ahoj, včera se mi na mé ovci II 1.9tdi 77kw roztrhl řemen příslušenství. Nepraskl napříč, ale pěkně se rozdělil podél tak že z 6 drážek zbyli jen 4 a navíc pak řemen spadl úplně z řemenic a protrhl mi hadici na klimu. To co mě trápí je příčina, abych Vám to přiblížil tak: 1 řemen měl najeto 8000 2 před 1000 km jsem ho kontroloval a nejevil žádné známky takového opotřebení 3 výrobce INA 4 řemen byl měněn spolu s napínací kladkou a volnoběžkou 5 na kladce, volnoběžce, kompresoru ani řemenici kliky nevidím nic co by to mohlo způsobit 6 alternátor se otáčí volně 7 klimakompresor jde také volně protočit rukou Jednou jsem s kamarádem řeši…

    • 0 odpovědí
    • 840 zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Mil-house,

    Zdravím, v oblasti pohonu alternátoru, klima kompresoru a servo čerpadla se ozývají divné zvuky. Mám podezření na volnobezku alternatoru, nebo napínací kladku řemenu. Chci Vas požádat o radu, jakým nejjednodušším způsobem sundat řemen? Předem díky za odpoved.

    • 10 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem LukášTDI10,

    Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost , jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.

    • 4 odpovědi
    • 13,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Oktavka1977,

    Čaute všichni. Jdu si pro radu.... mám o2 1.9tdi 77kw BJB - chip Na oktavce mi odešlo turbo tak sem koupil jiné použité které jsem nechal vyměnit, po výměně ale auto před tim než zabere turbo parkrát cukne a pak až zabere a jednak zabere až v otáčkach v kterych už skoro přeřazuju (~2.5). Pár lidí i v tom sevise mi řekli že je to něco s tlakem turba slrz to že je to chiplé že se to prý musi u někoho kdo chipuje auta spravit udajně nahráním nějaké mapy. Měl s tímto někdo zkušenost nebo nejakou ověřenou radu co s tim? Diky

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem RBaky,

    Čau kluci,potřeboval bych poradit.Po výměně těsnění pod hlavou mi okolo 2200 ot.m divně drnčí motor až mi rezonuje něco v palubce jak se to přenáší.Dělá to jenom v tahu na každej převod.stupeň a nejvíc do kopce.Výmněnu nedělali ve škodě ale v norm.autoservisu.Když sem mu to přivez zpátky tak nic nenašel kontroloval ty plechy kolem výfuku a nic.

    • 21 odpovědí
    • 19,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Studovina,

    Zdravím, mám problém u OII, 2005, typ motoru BJB, 1.9 tdi pd, že jedu (nejčastěji při konstantní rychlosti, ale není pravidlem) mi přestane auto reagovat na sešlápnutý plynový pedál a začnou klesat otáčky a nohou ho můžu sešlápnout až na doraz a bez odezvy. Musím sundat nohu z pedálu a znovu ho stlačit, pak vše funguje. Občas to udělá i několikrát za sebou. Žádná kontrolka se nerozsvítí a okamžitá spotřeba při vypadnutí ukazuje 0,0. Na první rychlostní stupeň jsem při vypadnutí zkusil nechat nohu na plynu. Otáčky normálně klesnou k volnoběhu, kde se udrží a spotřeba se zvýší na skutečnou hodnotu v tu chvíli ale stejně pro normální jízdu musím znovu dát nohu z plynu a sešl…

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Vaporub,

    Ahoj,Asi pred ctvrtrokem jsem si vsimnul, ze pri pridani/ubrani plynu sebou radici paka cukne dopredu a dozadu (pouze na 4 u nizsich otacek). Pred dvema tydny se zacala paka klepat dopredu dozadu pri zarazenem 4. Stupni. Dela to pouze na 4 ku pri zrychlovani (ostatni kvalty ok, razeni je presne, nikdy se nestalo ze by kvalt vyskocil) a pouze do 2000 otacek. Nad 2000 i kdyz polozim ruku na radicku, necitim zadne vibrace ani pohyb...Nesetkal se s tim nekdo? Napadl me silent blok motoru, ale driv nez za mesic se do servisu s autem nedostanu..Diky za rady a nazory!

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem carny,

    Ahoj Oktávkáři, Oktávku vlastním přibližně rok, dostal jsem ji po mamce.. Je to 2007 1.9 TDI PD 77kw, aktuálně najeto 230 tisíc, původně kupované v kupováno u AAA Auto při nájezdu kolem 100 000.. Auto mi jezdí celou dobu slušně, musel jsem sice vyměnit DPF a EGR ventil ale v rámci možností s ní žádný velký problém nebyl. Včera jsem však natankoval na OMV a jel do práce. Už cestou do práce mi byl zvuk "vstřikování" při plném sešlápnutí plynu takový přerušovaný, jiný než vždycky. Nepřikládal jsem tomu takovou pozornost, čekal že se to zlepší a dnes, když jsem jel do práce znovu, tak bych řekl, že to již není zvuk vstřikování, ale nějakého unikajícíh…

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem mareQek,

    Octavia 2 1.9 TDI 77 kW DSG. Mam taký problém že pri preraďovaní do vyšších stupňov počuť (ako keby od budíkov alebo z miest za nimi) bzučanie. Bzučanie sa zvykne ozývať aj po zaradení 6 stupňa a pri stálej rýchlosti. Zvuk sa prestane ozývať až po povolení alebo úplnom upustení plynového pedálu. Nestretli sa s niekto s takýmto problémom ?

    • 0 odpovědí
    • 757 zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Metrik112,

    Zdravím vás mám problém že zpětným vedením výfukových plynu trubka která spojuje výměník a svody už mi po druhé prohorela i když sem koupil originální máte někdo nakej nápad? Co by to mohlo být?

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kadlec,

    Zacalo mi piskat auto, za jizdy pri akcereraci a pri podrazeni ale kdyz stojim a pomalu pridavam, tak nic ale jak na to slapnu ostreji, tak nekde kolem2,5~3tis otacek to piskne A jeste se mi zda, ze to neni slyset zepredu kdyz zvednu kapotu,alen z boku a uvnitr Remen kolem alternatoru a nic co pohani to nedela, sundali jsme remen a beze zmeny Mate nejakej napad?

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem zdenal600,

    Ahoj mam O2FL 1.9 tdi 77kw BXE (chip). Aktualne najeto 180tis km. Pri 160tis km vymeneno nove original turbo Garrett. Stare jsem nechal v Turbocaru, kde mechanik rikal, je hodne zaolejovane,vule nejsou tak velike, muze byt problem i v motoru (pistni krouzky, propousti u ventilu) Neresil jsem to, asi chyba. Po namontovani noveho turba ujeto cca 5 tis km a nouzovy rezim. Mechanik zkontroloval vsechny souvisejici veci, hadice, blok magn. ventilu, cidlo tlaku,regulace turba jestli neni zatuhla..... vse ok..zbyva uz jen turbo. Sundal jsem vyfuk cast od turba a je tam dost speceneho oleje (viz priloha). Auto kdyz stoji dele na volnobeh(5min), tak pri rozjezdu trochu zakouri (mo…

  23. Zahájeno uživatelem Vulcan163-cz,

    Zdravím, chtěl bych s zeptat jestli náhodou někdo nevíte s čím by mohl být spojen problém se škubáním motoru. Projevuje se to asi takto: Auto nastartuji, 10 km žádný problém, auto táhne krásně a později většinou při mírné záteži začně motor jakoby vynechávat. Někdy to udělá 1x nebo 2x a postupem času začne cukat motor pořád. Když zastavím auto se otřásá a slyším nepravidelný chod motoru - jako kdyby běžel jen na 3 válce... Divné je ale to, že když k tomuto škubání dojde, zastavím, nastartuji znovu tak auto zase jede perfektně. Zatím jsem vyměnil palivák, EGR vyčištěno, spojka nová, dvouhmota taky. Ještě poznatek, občas…

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kaskader,

    ahoj priznivci octavie,mam problem potrebuju vypnout nebo stahnout na minimum egr ventyl pres vag,poradimi nekdo ma stim nekdo skusenos?jedna se o motor 1.9 tdi PD 77KW diky

    • 15 odpovědí
    • 29,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Joyride,

    Zdravím, prosím o radu, nejsem úplně odborník... Mám 1.9 TDi (77kW, BXE), 2006 rok, najeto origo necelých 300.000 km Když byl auto "v tahu", ozvala se z motoru rána (jako když něco bouchne, praskne), auto přestalo táhnout a začalo příšerně kouřit. Okamžitě se vypnul motor a odvezlo se do servisu. Tam auto nastartovali, mělo takový hrubý dunivý zvuk na volnoběh. Při rozjetí auto jede téměř jen na volnoběh, šíleně škube a trochu kouří. Žádná kontrolka nesvítí, olej snad téměř neubyl. Takže jejich diagnóza - turbo. Předtím prý zkontrolovali všechny hadice, intercooler, všechno prý OK. Dalo se nové turbo, ale nic se nezmě…

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.