Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TFSI

  1. Zahájeno uživatelem Jeldik,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na "výdrž motoru" ted myslím zdali máte někdo najeto s benzinovým RS-sem třeba 160 000 km a více. Pokud ano jaké byli opravy, či problémy...projel jsem celý tematický blok 2.0 TFSI a našel jsem jen zkušenosti při cca 50-60 tisici km. Děkuju za reakce.

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  2. Zdravím, nedávno jsem nechal dělat preventivně výměnu zdvihátka vysokotlaké pumpy. Neměl jsem problém, ale říkal jsem si, že po 160tkm už by bylo záhodno. (Spoiler: není to třeba, TSI ho má mazaný a s rolnou, takže se skoro neopotřebovává - měřeno elektronickou šuplerou) No, a teď to na plnej plyn ve vysokých otáčkách začalo ztrácet výkon - škubne to a přestane zrychlovat. Dělá to v podstatě jen na trojku nad 5k, takže pro předjíždění ideální... jinak jede v pohodě, i na dvojku do 6k. Diag píše chybu z nadpisu a nic víc, tlak na railu na volnoběh 40 bar, palivovej filtr měněnej cca 15tkm zpátky, tankuju jen benzinu a VIFuju. Benzín z toho viditelně neteče. …

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Vjačeslav,

    Zdravím, hledám řšení problému pro RS 2.0 TFSI. Stává se to, že například po nějaké době co auto stojí, tak při nízkých otáčkách (kolem 2000-2500ot/min.) škubne, jako když pustíš rychle spojku. Jinak auto jede krásně, po delším projetí a zahřátí škubání přestane, žádné podivné zvuky nedělá a diag. nic nepíše Vyměněn byl pal.filtr, pcv ventil, nadobka s aktivním uhlím, větrací ventil pal. nádrže i svíčky Někdo kdo by dokázal poradit jakým směrem se vydat? (váha vzduchu? zapalovací lišta? vstřik? čerpadlo? napadají mě tyhle věci, ale vůbec nemám ponětí jesti je to tímhle nebo ne)

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Mehehe,

    Zdravim panove chtel bych se zeptat na chybu P000A a zaroven přidal sem video z ošklivým zvukem motoru pri nastartování ale zda se ze po chvíli ten zvuk utichne.diky za kazdou radu V_20190730_094349.mp4

    • 1 odpověď
    • 7,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Amimous,

    Zdravím lidi, od včerejška mi při jízdě auto vydava divny zvuk. Podvozek jsem vyloucil, protoze to dela pri zataceni, brzdeni, pridani plynu. Nedela to pořád, treba pul minuty je klid, náhle se to trochu ozve a zase na chvilku přestane, Pak se to ozve, ze je to slyset i pres zesileny radio. Nejvic se to ozyva pri pomalejsi jizde okolo 50km/h ? 33271 (zvuk auta).mp3

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem marek16,

    zdravím, teď jsem si nechával měnit klimakompresor a chladič, a borec v servisu si všiml, že mám obě hadice u intercooleru v pytli - jedna prej změklá a druhá nalomená. Předpokládám že mluvil jen o těch naznačených, ale stejně se radši zeptám tady. Našel jsem následující díly na ETKA: LEVÁ: 1K0145832AS - origo cca 3000.-, čína asi 1200 PRAVÁ: 1K0145834AM - turecko 1280.- https://www.cc-autodily.cz/hadice-tlakova-30?_fid=bda0 1) Když to objednám podle tady těch čísel, dojde to i s tím těsněním a novýma svorkama, jak je naznačeno na obrázku, nebo musím doobjednat separátně? Případně kde bych mohl zjistit co přesně a kolikrát objednat? (z to…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hrochna,

    Zdravím. Nesetkal se někdo s takovým divným zvukem při podřazení. Je to jakoby se někde protočil plech na plech. Dělá to jenom někdy. Vždycky když to udělá tak to pak zkouším znovu a nic. Je to docela krátký, takže se i blbě identifikuje odkud by to mohlo být.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ors2007,

    Zdravím, motor začal žrát olej ve velkém 1l na 1000km, možná víc. Udělaný proplach motoru + přidání aditiva od Liqui Moly - Stop olejovému kouři a olej Mobile 1 - 5w50 Z výfuku jde šedivý kouř. Po otevření nalévacího hrdla na olej, nebo vytažení měrky oleje motor saje vzduch, (jak vysavač) a začne se víc kouřit z výfuku a chod motoru kolísá Zkoušel jsem oddělat hadici mezi intercoolerem a turbem. V hadici je olejová mastnota, ale olej o větším množství tam není. A takhle vypadají svíčky (po 4000km) https://imgup.cz/image/L2pd Jsou to pístní kroužky? Nebo podpálené ventily, nebo někde nějaká netěsnost? Motor BWA, RV 2007,…

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
      • Negativní
    • 16 odpovědí
    • 18,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem revolic,

    Ahojte Mám Motor 2.0 147 KW, TFSI Auto mi taha na 5 a 6 ke do 160km/h a potom mi zaujimavo prestane pridávať rychlosť, nadarmo tlačím plyn nič nerobi, nepustí ma viac zrýchliť, ako keby sa zablokoval Diagnotika vypisuje pokles tlaku v rail Vymenili sme aj benzinovy filter a robi to zase Neviete kde môže byt problem?

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem marek16,

    Zdravím, neřešili jste někdo, že po zahřátí motoru jde v autě poměrně dost cítit benzín? S mechanikem jsme prohlídli všechny ty hadičky od odvětrání palivové nádrže a nádobky s aktivním uhlím, a zjevný únik tam není. Taky mi při tankování vypíná pistole dřív, než má. Třeba po 5, 9, a 26 litrech... Je bezpečný s tím jezdit? Dávám do téhle sekce, protože pro 2.0TSI tu není, a motory jsou konstrukčně skoro stejné (rozhodně víc než s BWA).

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem revolic,

    Ahojte Mam motor BWA, 2006, 197 tis KM Moj problém je že moje auto po 8 -10 štarte ide na 3 valce a klepe sa cele auto, po vymazani chyb cez VCDS sa chyby opä objavia, a nasledne na druhy den ide auto bez problemov asi cca 2 dni a potom zas deň v kelu a auto ide na 3 valce Menil som vstreky, hlavičky zapalovacich cievok, prezrel EBOX ,menil poistky a relé, menené palivove čerpadlo v nadrzi a palivovy filtr Moje chyby cez VAG 008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni P2146 - 002 - dolni hranice prekrocena 008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena 001672 - zatezovaci obvod na…

    • 5 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Honza Rosche,

    Zdravím škodováky :) Diagnostika mi píše tenhle problém: 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249) P2261 - 008 - Mechanical Malfunction - Intermittent Auto jsem nedávno koupil a příjde mi, že auto jede normálně, ale docela mě štve tahle chyba v motoru. Na palubce nic nesvítí a ani to nepadá do nouzáku. Setkal se někdo s tímhle problémem a jak ho vyřešil? Díky moc :)

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Zbyněk O1,

    Zdravím, chci se zeptat teď nedávno jsem měl problém s vysokotlakym čerpadlem prostě vnitřek čerpadla prasknul respektive praskla ta podložka co drží pružinou ve vnitr.. No a když sem to rozebral tak tam pružina byla ale aretačni podložka co drží pruzinu ta tam nebyla... Tak a teď ta otázka spadla do motoru? Podle mě určitě zejo kam jinam by šla..co Myslíte kde by mohla být? Mám strach aby nespadla někam kde by udělala nakou neplechu :(

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Tadeáš Březský,

    Ahoj, mám problém s chodem motoru. Na diagnostice ukazuje chybu na prvním válci 2 teplotních čidel g82 a g154. Motor vynechává a poblafuje do výfuku a hodně se klepe, zároveň je slyšet cvakání/bouchani. Jsou vyměněné svíčky a cívky. Nevíte někdo co by to mohlo být. Zda tyto čidla mají opravdu vliv.

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Nosnx,

    Zdravím uživatele Skoda Home. rad bych se zde podělil o svůj poznatek a věděl názor těch co mají větší zkušenosti s těmito motory. Před týdnem jsem zakoupil Skoda octavia vrs s motorem 2.0tfsi. Najeto lehce pres 200 000 po prvním majiteli s plnou servisní historii. Minuly týden v pátek jsem udělal servis motorového oleje s filtry. Jako olej mi byl doporučen 5w-40 quantum platinum. Před tím dle servisni knihy bylo vozidlo na servisu každých 30k km tzn. long life interval. Auto provozují převážně na krátké trasy do 10km denně do práce. Takže se moc neohreje. A teď v proč to vše píši. Dva dny zpět se začal při startovani projevovat velice hrubý zvuk. Je to jenom velice…

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem katka_vweos,

    Ahoj, potřebuju poradit. 2.0 TFSI, 147 kW, VW EosPo delší plynulé cestě (400 km) se mi rozsvítila kontrolka motoru poprvé, auto jelo pořád stejně, žádné poznatky, že by se něco změnilo. Pak zhasla a po pár dnech se znovu rozsvítila. Tak jsme napíchli na diagnostiku, chyby smazali. Hodilo to tyto chyby: 1) Řada válců 1, systém příliš chudý při volnoběž.otáčkách, 2) Regulace volnoběhu - otáčky nad požad.hodnotou, 3) Odvětrávací systém nádrže - průtok chybný. Pak opět naskočila kontrolka motoru během další jízdy. Při neutrálu mám teď většinou zvýšený otáčky na volnoběh 1000-1100... párkrát to vylezlo samo na 1600, 1800... (motor zahřá…

    • 7 odpovědí
    • 20,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Powerbull64,

    Zdravím hošani, tak dneska jsem si trochu hrál z vagem po zjištění závady nízkotlaká regulace tlaku paliva P310B mi to pořád nedá spát, a nechce se mi povyměnovat 10 věcí než najdu tu správnou. Co by to mohlo být? ... Podle tohohle videa co jsem zkoušel ... Mám tlak max 5.10 víc né. a tady skáče až k 6 ... Myslíte že to vypadá na pumpu v nádrži? .....

    • 2 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  18. Ahoj, objevil se mi problem u OII vrs 2007 2.0 TFSI, 130t km. zacalo to v patek, pri jizde do 20kmph, jakmile jsem vyradil/vyslapl spojku, ozval se pravidelny zvuk, ktery popisu jako kdyby byla rez na kotouci a desky by o ni drely. zvuk je pravidelny a primo umerny rychlosti a pripada mi to jako pri kazdem otoceni kol. cim pomaleji jedu, tim delsi interval. vcera - nedele, se zvuk ozval uz i pri nejakych 50-60kmph a zarazene rychlosti. tento zvuk zmizi, jakmile akceleruju a nebo brzdim. vcera jsem byl za mym znalym znamym a ten mi zacal vyhrozovat prevodovku, ale ze dokud to nezvedne, nerekne, coz doufam ze ne. nemate nekdo nejaky napad, zkusenost kde, popripade co hleda…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Mark53,

    Video s chybou Čau, mám O2 před fl 2.0 tfsi 2006 a neustále mě při jízdě zlobí chyba s otáčkama, která je vidět na videu. Auto v tu chvíli přestane úplně táhnout a začne jakoby brzdit motorem. jakmile se to srovná tak to zase trochu jede. Stává se to občas při nerovnostech, nebo občas při zátahu, ale dělá to každou chvilku. Dělá to od doby co jsem vymetl díru na dálnici. Jinak kontrolky svítí kvůli chybě řídící jednotky (čekám na přenahrání sw). Žádná chyba v paměti není. Auto má tak 40% výkonu, ale v nouzáku neni. Napadá někoho čím by to mohlo být?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem dagl,

    Zdravím, už se tu o cvakání nebo klepání psalo, ale týkalo se to motorů s řetězem. Mám RS 2.0TFSI, r.v. 2006 BWA, najeto 200 000km. Motor jak za studena, tak i za tepla na volnoběh jakoby cvaká (zvuk trochu podobný dieselu). Jakmile trochu přidám plyn, tak ten zvuk zmizí. Neví někdo, co může být příčinou toho zvuku? Předem díky za odpovědi.

    • 6 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem PeteJug,

    Ahoj borci, Dneska sem byl na STK a vycetli mi chybu na 4. Válci něco ohledně zapalování. Nicméně motor se při volnobehu hloupe a při vytažení kerky oleje motor začne klepat a ž místa meey začne sycet vzduch... víko na doliti oleje pro běhu motoru ani nelze otevřít jaká e tam komprese co š tím? Má někdo zkusenost? Dost mě to sázení vyděsilo říkám si že kdyby byla chyba ve svicce tak to takhle nesyci

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem DiegoIII,

    Ahoj, mam RSko kod motoru BWA, najeto 123k, mam udelano asi 10 tisic km rozvody, vsechny filtry, olej, nova baterka, svicky v jednotce nejsou zadne chyby ale pod 10 stupnu uz mi auto toci delsi dobu, pozoruji ze se to vic projevuje kdyz natankuji N98 a kdyz 100 oktan tak je to lepsi. Zatim pokazde nastartovalo. Neresil nekdo stejny problem? Nejake cidlo?

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem michel123,

    Ahoj Potreboval by som radu za studena mi skacu otacky cca 950 az 1100 autom trha a z vyfuku obcas prdne ked sa motor zohreje vsetko OK vedeli by ste poradit v com by mohla byt chyba ? Pridavam chyby z diagnostiky Octavia 2 rs fl r.v.2012 CCZA

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem DiegoIII,

    Ahoj, koupil jsem nove benzinove RS a teprve ted jsem si vsiml, ze kdyz sedim v nastartovanem aute na volnobeh tak auto trosku skubne. Je to strasne malo a v normlnim provozu nic nedela, krasne tahne do omezovace. Napadlo me jestli to nemuze delat uz dvouhmota... co myslite?

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  25. Zdar borci, bohužel mám najeto 215 xxx A začali se ozývat prapodivné zvuky od motoru na volnobeh se celé auto hrozně třepe a to je cca 10 000 pp rozvodech, pistech, těsnění pod hlavou, turbu napadlo mě že by to mohli být vačky ale až takhle??? Nevím nemá š tim někdo zkušenost?díky 20170804_143942.mp4

    • 5 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.