Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 20V

  1. Zahájeno uživatelem Radeek,

    Čau chtěl jsem se zeptat mam oktávku 1.8 20V rok výroby 1997 a chtěl jsem se zeptat jestli by tam šlo dát turbo a kdyžtak na kolik by mě to vyšlo. prosím za každouo radu ocením díky moc

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem ozzy,

    Ahojte , poradite ake kupit najlepsie sviecky na Octaviu 1.8 20V 92Kw ?

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  3. Zdravím všechny a prosím o radu. Dneska sem trošku čistil motor a potřeboval sem se dostat pod sání...odpojil sem zapalovací kabely od svíček, když tu náhodou, co to nevidim... Kabel označenej číslicí "1" je po vytažení na spodku celej od oleje! Všechny ostatní jsou suchý!!! Prosím tedy o radu, zda někdo neví, proč, nebo jak je možné, že se mi dostává olej pod zapalovací kabel, tedy na vršek svíčky. A případně co je špatně, nebo co vyměnit. Svíčky sem ještě nemnil, teprve se na to chystám. Jinak auto jede úplně normálně

    • 17 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem android,

    Zdravím chtěl bych se zeptat na pár vecí. Včera při jízdě mi auto zničehonic začalo jet na 3 válce (šlo to pěkně poznat sluchem), pak začala blikat žlutá kontrolka motoru v pravidelném intervalu. Dojel jsem cca 1km skoro na volnoběh a připnul auto na VAG. Načetl sem pamět chyb a skočila "chyba zapalování". Po vymazanání závady a opětovném nastartování motoru dál klapal na 3 válce. Chtěl bych se zeptat jestli se to někomu stalo případně co může být za problém a za druhé jestli jsem za tu jízdu domů nezničil katalysator. Díky moc všem za informace ... Omlouvám se nenapsal jsem že se jedná o motor 1,8T/20V AUM r.v.2000 Díky moc

    • 10 odpovědí
    • 14,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem nogi,

    Ahoj Při startu (když je motor studený) jde slyšet jakoby od pravé přední strany takový jakoby kovový zvuk....jak když poskakuje hrnec na sporáku...a jak se motor zahřeje je to už pryč...nevíte náhodou někdo o co může jít?? jinak kokta 1,8 92 kW 98

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem VanMoon,

    ahoj. VAG pise poruchu 16497 - teplota nasavaneho vzduchu - signal prilis vysoky (porucha 113) . Musim vymenit vahu vzduchu? (teda myslim ze je snimac tam) Nie je na to iny liek. (snima tu teplotu dioda alebo pt100 alebo ...?) dik.

    • 16 odpovědí
    • 14,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem nogi,

    Mám 1,8 92 kw 97 a na Vag mi vyšlo že mám v pr.... lambdu..chci se zeptat kolik těch lambd tam vlastně mám? 1 nebo 2? a jak se vyměnuje? Je to složité? nebo se to mění stylem kus za kus...a jakou lambdu by ste mi doporučili?? Díval sem se na autoelly a sou tam nějaké universální lambdy, tak to by šlo? Nebo to musí být nějaké speciální??? Thanx

    • 8 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem S.o.n.n.y,

    Ahoj mám problém s 18 20V slx r.v.97 cuká mi to při malích otáčkách a někdy i při rozjezdu a když jedu kolem 4 t. otáček. Další problém mám s boucháním, jde to od podlahy většinou při rozjezdu nebo když jedu pomalu a malinko to přišlápnu tak se to zakucká a bouchne. A ještě takovej malej problém s otevíráním nádrže nejde mi na poprve otevřít docela trapas na benzíně když jí tam čtvrt hodiny otevírám. Doufám že mi někdo porádíte, předem dík za příspěvky.

    • 6 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Pike,

    Celkem delší dobu řeším drobný problém kolem motoru po výměně váhy u Garnyho. Pořád jsem hledal příčinu jinde ale teprve teď jsem si v logu naměřených hodnot všiml že VAG ukazuje při stojícím motoru trvale 5,56 g/s průtok vzduchu. Váha má při stojícím motoru indikovat 1V což podle převodních charakteristik pro váhy Bosch HFM5 má být 0 g/s a to by se předpokládám mělo zobrazit na diagnostice. Můžete někdo pls mrknout kolik vám to ukazuje?

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Pike,

    Jedná se o 1.8 20V 92kw AGN s proměnnou délkou sání. Přímo ve středu před sacími kanály je v místě největšího podtlaku tento ventil který vede přímo ven, ale nemůžu nikde najít k čemu slouží. Nemá někdo tucha k čemu by mohl být?

    • 3 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Lukáš 1,8 20V 92kw,

    Prosím Vás moc schánim váhu vzduchu na octavii 1,8 20V 92kw,rv 97 Má takovéto označení-058 133 471 Hitachi AFH60-10B DÍKY MOC

    • 23 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem PET007,

    Cau, kdyz pri volnobehu vytahnu kabel od svicky na 3. valci, je videt jak preskakuje jiskra mezi vrchni casti izolatoru kabelu a kostrou, coz asi neni dobry, ze ? Druha otazka: kde se daj nejlevneji sehnat kabely na tenhle 1.8 20V AGN motor, Tesla Blatna je ma za cca 2500,-, na cenu originalu se bojim zeptat. Diky

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Laci,

    Nesetkal jste se někdo s tím, že když vypnu motor a mám přitom nohu na pedálu ( nevadí jestli spojkovým nebo brzdě), tak to do těch pedálů nepatrně kopne. Těď si nejsem jistej jestli to dělá jak při studenym tak i při teplym motoru. Nedělalo to, až teď a nějak mi hlava nebere co by to mhlo být. TOŽ CHLAPI MUDRUJTE.

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem PET007,

    Zdravim, muj problem s timdle motorem je, ze se proste ztratil vykon, po pridani plynu (i mirnem) to cukne, pak se to nesbira a netahne, hruza. Diagnostika ukazuje pouze chybu " 0561 - Přizpůsobení složení směsi - překročena mez adaptace aditivní/multiplikativní. Nedosažena mez adaptace aditiv./multiplikat" Co to je nevim. Kazdopadne vaha vzduchu ukazuje pri volnobehu i za jizdy hodnoty v mezich, pouze u lambda regulace pri volnobehu je to mimo meze, takze se chystam koupit novou lambdu. Dal jsem zkousel jestli tlaci cerpadlo, to bylo ok. Pak sem zkousel tesnost sani, tez ok. Skrtici klapka vycistena a promerena, odpor se krasne meni presne podle navodu. Takze jedine si…

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem TomasB,

    Tak jsem zjistil dle VAGu, že asi lambáda v prdeli. Takovej dotaz, co stojí na tohlenc motor? Hlásá to nízké napětí od lambády.

    • 6 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem borivojk,

    Prosím o radu. Když startuju studenej motor, tak mi vyskočí otáčky na cca 1000 a pak to chcípne. Není to ale pravidelně. Někdy to nastartuje normálně, tak jak má. Když to pedálem podržím ve vyšších otáčkách a trochu to ohřeju, tak se pak otáčky drží tak jak mají. Při startování teplýho motoru nemám problém. První co mě napadlo, bylo vyměnit čidlo teploty kapaliny, ale po výměně problém stále přetrvává. Váha vzduchu a klapka čištěný před cca 1 měsícem. Tak nevím co dál. (výměna klapky je až to poslední co bych chtěl dělat) Na VAGu to nehlásí žádný chyby.

    • 8 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem android,

    Dobrý večer, po dlouhé době jsem připojil auto na VAG-COM a v motoru jsou násldující chyby poradí nekdo ? díky 16684 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P0300 - 35-10 - Prosím registraci/aktivaci - Sporadicky 16685 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P0301 - 35-10 - Prosím registraci/aktivaci - Sporadicky 16686 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P0302 - 35-10 - Prosím registraci/aktivaci - Sporadicky

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Pastik,

    Zdravím Octysty, prosím poraďte. Mám Octu s motorem 1.8T 20V r.v. XI.2004 v TP označení motoru ARX (najeto 39.000km). Při delší svižnější jízdě se po zastavení, na volnoběžné otáčky ozývá z levé části motoru (pohled zpředu) pravidelné cvakání. Při studeném motoru ani při pomalé jízdě městem nic není slyšet.

    • 13 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Laci,

    Tak mám další problém, včera mi octa nechtěla vůbec táhnou, do práce i z práce jsem jel na jedničku max. na dvojku. Tragédie. Samozřejmě diagnostika opět mlčí, projití bloku naměřených hodnot také v pořádku. Když jsme na to večer koukali s kamarádem, připojili jsme tlakoměr a zjistili že na volnoběh dává čerpaddlo tak jak má, ale jakmile začnu přidávat plyn tak regulátor tlaku paliva trochu tlak zvýší, ale pak začne padat až skoro na nulu a začne se to hned dusit. Palivový filtr jsem dával nový před rokem. Má bejt tlak stále stejný i při vysokých otáčkách? V DP je psáno : na volnoběh 0,25MPa, př zvýšených otáčkách 0,3MPa. Těď nevím jestli mám shánět nový čerpadlo. Poraďt…

    • 11 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem TomasB,

    Koukal jsem do manuálu, ale nějak jsem to nenašel. Zajímalo by mně to.

    • 34 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem HonzaV,

    Cau chlapi... mam dost velkej problem s koktou 1.8 20v 98. Po startu za jakekoli teploty mam otacky stabilni na 800 - to by mi tak nevadilo, ale jakmile se dotknu plynu, auto se prehlcuje, dusi, strili do sani a je to cim dal horsi... zda se mi, ze se to zhorsuje s chladnem. Chvili to tak dela a kdyz se to ohreje, tak se to mnohem zlepsi( zda se mi, ze se to zlepsuje od okamziku, kdy zacne pusobit lambda regulace)... Kdyz se to takhle vyskube, tak uz to jede, ale presto jsou diry ve vykonu. Treba kdyz stojim a drzim plyn v urcity poloze, tak se drzi konkretni otacky a najednou nastane na chvilku hluchy misto a zase se to samo chytne... Jen to zakolisa... Diagnostika je n…

    • 57 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem HonzaV,

    Nazdárek, je nějakej ekvivalent k lambádě 06A 906 265 H do kokty 1.8 20V rv98? Ve vršovicích mi řekli, že jí nemaj, ale že stačí vzít takovou, aby byl stejně dlouhej kabel a tvar konektoru... Je na tom něco pravdy? Díky

    • 3 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Chadwick,

    Při mokru, za deště, nebo vlhka motor cuká a moc nejede. Může to dělat zapalovací modul ? Svíčky, kabely nové, klapka vyčištěná, váha vzduchu taky, vše seřízeno, ale přesto. Vag nic nenajde. Ale přesto, zaprší a . . . .

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Cougar,

    mam Koktajdu 1.8 20 V 12/97.. ve 150 000 byl ocesanej rozvodovej remen, potkalo se mi to, tak jsme vymenili kladky, remen, hlavu, tesneni pod hlavu, dotahnul mi to servisak ze skodovky.. po 12 000 km jsem jel do servisu kvuli divnemu zvuku pri startovani, jako by tam neco o neco bouchalo, udajne pry nefugovala napinaci kladaka ( pry kdyz se nasazoval remen, tak se kladka musela stahnout nasilim, naky sroub, pry neco vevnitr prasklo a nenapinalo mi to rozvodak - udajne se to melo specielne nekaj stlacit a nasadit rozvodak a ne to napevno chytit do hasaku a nasadit). Tim padem rozvodak bouchal o kryt rozvodaku, coz mi pak ukazali v servisu, ze je v jednom miste odrenej ten …

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem VendaRS,

    Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat jestli tady máte někdo zkušenosti se svíčkama denso iridium. Potřebuju vyměnit svíčky a přemejšlel sem právě o těchdle ale sou dost drahý na to aby to člověk prostě zkusil. Tak jestli je někdo máte nebo měl tak napište jaký byly jestli byste si je dali ještě jednou dík.

    • 19 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.