Přejít na obsah

Motor 1.8 20V


159 témat v tomto fóru

  1. jde dát turbo??

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. Sviecky

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  3. Chod motoru na 3 valce

    • 10 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
  4. lambda sonda

    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  5. 1.8 20V vypínání motoru

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  6. Lambda 1,8 20V

    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  7. Cvakání v motoru

    • 13 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  8. Palivové čerpadlo

    • 11 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  9. Zapalovací modul ?

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  10. Denso iridium

    • 19 odpovědí
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobře, aspoň vím kterým možným směrem jít až se to odehraje u mých R + F3 z inkriminované doby 
    • Ano, bude to ukazovat nanejvýš šipky, nebo světové strany, ale mapu ne. Jistotu získáte v AS, nebo od někoho z majitelů. Ten malý virtuál mapu ani nemá v podstatě kde zobrazit. 
    • U mě na to počasí vliv mělo. Při těch mínusových teplotách mi to blbnulo několikrát, od té doby ani jednou.
    • Je to Karoq Drive 10/2024 a když procházím nastavení virtuálního kokpitu, tak při volbě informací k zobrazení se navigace nabízí, jen nevím zda by to ukazovalo mapu nebo jen nějaké zjednodušené zobrazení, např. pouze šipky. No a kupovat navigaci za plnou cenu, abych pak zjistil, že to nejde, se mi fakt nechce. Kdyby alespoň existovala trial verze k vyzkoušení před koupí. 
    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
×
×
  • Vytvořit nový...