Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  1. 1.8t problem s turbem

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  2. Zakolísání výkonu

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  3. Startér Octa 1.8T AGU

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  4. Startér??

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  5. budík na tep. oleje

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  6. Co je to za díl?

    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  7. váha vzduchu

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  8. Blow off nepíská

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  9. motor AGU + K04

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  10. 1.8t únik oleje

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate?   Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
    • https://zdopravy.cz/velke-zlevnovani-u-pump-odpoledne-bude-nafta-pod-30-korun-slibil-sef-tank-ono-242434/?fbclid=IwY2xjawJmV8JleHRuA2FlbQIxMQABHkAsKfRNNRaKyTL_b7Vxdoer4mW45Qtw606oomTjkcTq-5xTqztH5_9sI-Xw_aem_xMXRsKX0dui1rra2QXShMg
    • Ahoj, stala se mi opět nepříjemnost v podobě zničené klapky míchaní vzduchu u řidiče. Projevuje se tak, že strana řidiče (levý ofuk u dvěří a levý středový) začne pouštět teplý vzduch na maximum. Aktuální problém spočívá v neustále výměně klapky. Právě se mi odkouřila už 3 za poslední rok a půl. Nesetkal jste se s tím někdo ? Jak vyřešit přímý problém ? Patrně je něco buď elektricky nebo softwarově špatně. Po výměně jsem nechával vždy dojet na koncové dorazy pouze skrze kalibraci na samotném climatronicu. Díky za rady. Škoda Octavia 3 2.0 TDI 110kW Dual Climatronic.
    • Tak zavadu poresil na garanci servis, pry vadne cidlo ABS. Divny, ze se k vuli tomu rozsvitilo asi 5 zavad..
    • Ta Fabia 2 má podlahu trochu jinak, patka držáku nápravy je součástí podlahy, nemá tam ten otvor, za který se šroubuje kryt. I tvar podlahy je trochu jiný. Ale okukoval jsem dneska Roomstera na parkovišti v práci a asi to bude stejné, jako u Rapida. 
×
×
  • Vytvořit nový...