Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Pozdravujem vás ... mám problém so štartovaním na mojej octavii RS 1.8T AUQ 132kw 228 000 ... ( ) štartujem na 4 - 5 krát vždy keď sa to chce chytiť tak to znovu hneď skape ako na videu ktoré som nahral ... tam to síce robi len raz ale vždy to je 4 - 5 krát ... keď bolo pekné počasie tak sa to tvárilo ok .. ako náhle je vlhko .. a hlavne vlhko tak automaticky štartujem na niekoľko krát ... tie otáčky sem tam kolíšu 10 sekund to ani nereaguje na plyn akoby to chcelo zdochnut potom nechcelo .. katastrofa popritom sa mi niekedy stane aj v hociakej rýchlosti .. že mi na pol sekundy naskoči EPC vypne riadenie a potom hneď naskoči ... neni to nič príjemné hlavne keď t…

    • 3 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem 3D controler,

    Mam Octu 1,8 T 1999 AGU. Mal som problem s modulom zapalovania - auto islo na 3 valce. V servise mi modul vymenili, auto islo normalne cca 150 km. Potom nastal moj problem: Pri ustalenej jazde (vacsinou na 4tom a 5tom prevodovom stupni) mi niekedy auto cukne a nasledne zostanu mi vysiet otacky.Niekedy to spravi bez toho cuknutia- dalej je to vsak rovnake. Akonahle vyradim rychlost motor zhasne. Ked rychlost nevyradim dobrzduje normalne motorom az kym nezdochne. Plyn vsak mozem pritlacit az na podlahu, proste nereaguje. Niekedy mi to nespravi ani raz celych 100 -200 km, inokedy kazdych 10 km, proste ako sa mu chce. Skusal som uplne novu vahu vzduchu a ziadny rozdiel. Mysli…

    • 5 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Epicop,

    Mám následující problém............před několika měsíci jsem čistě preventivně vyčistil škrtící klapku (motor AGU, mechanicky ovládaná), podotýkám že auto do té doby fungovalo bez problémů. Po vyčištění klapky začal sporadicky blbnout volnoběh a to tak že byl zvýšenej, nebo to houpalo. Provedeno opětovně základní nastavení na VAGu, ale problém se vždy vrátil s tím, že to házelo vždy chybu na klapce (už nevím jakou konkrétně). Nechtělo se mi dávat 6 tis za novou klapku, koupil jsem teda starší na stejnej motor. Koupenou klapku jsem vyčistil, namontoval, provedeno nastavení a auto jezdilo 14 dní úplně normálně. Pak se začal postupně projevovat vyšší volnoběh a to sporadicky…

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem plynař,

    Mohl by mi někdo prosím zjistit číslo dilu. Přepad oleje (trubka ) z turba a končí ve vaně. O1 2002 1.8 turbo 110kw AUM Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem reny106,

    Ahoj, dnes sem demontoval alarm od Jablotronu, který zlobil. Měl sem opojenou baterii i elektroniku auta a vyřešil sem i spínání kličku klemou, kterou blokoval alarm. Jenže při nastartování šel motor asi tak na 700ot a když sem chtěl přidat tak auto chcíplo. Nastartovat jde normálně ale po přidaní plynu to vyleze asi tak na 1500ot a plyn přestane reagovat a spadne zpátky na neutrální otáčky a pořád dokola, když držím plyn. Podvedlo se mi párkrát dostat po několika sešlápnutí nad 2000ot a tam potom plyn funguje normálně ale jakmile to zase spadne spět pod 2000ot přestane reagovat a je slyšen jakési bouchnutí. Nevím čim by to mohlo být způsobeno? Demontoval sem pouze jednot…

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem vartex77,

    Splnuje 1,8T RS emisní normu EURO 3 ( oprava ) ?

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem martink,

    při ubrání plynu, setrvák jednohmota, alternátor bez volnoběžky zvuk auto.mp3

      • Negativní
    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Fycke,

    Zdravim, mam este jeden problem. Asi pred pol rokom mi len raz zasvietila kontrolka oleja. Zastavil som vypol motor, skontroloval olej. Vsetko bolo OK. Nastartoval a nic. Ziaden problem az doposial. Najprv mi len sem tam zacala blikat. Teraz uz aj zvuk motora sa zmenil, akoby nemazalo motor, oleja je dost. Kontrolka oleja zacne svietit len pri akceleracii. Ak stojim na brzde na krizovatke (automat), alebo idem dole kopcom nic. Akonahle pridam plyn a chcem akcelerovat tak sa rozsvieti, pustim plyn a zhasne. Zas pridam a zas sa rozsvieti aj so zvukovim signalom. Co by to mohlo byt? Zeby odislo olejove cerpadlo? Pocul som aj o veci, ze sa zapchavala jedna trubica vediaca k …

    • 13 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem zdeba,

    Zdravím, ví někdo jestli je rozdíl mezi nimi? Dle etky ano, zvenčí vypadá stejně. Z netu jsem vyčet že AGU má K03, AUQ K03s, AUM nic přesnýho...

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem jazzed,

    Hosi nemate nekdo nejake fotky úpravy 1.8 turbo.Velkej IC pred chladice, sani obracene z S3, turbo vetsi atd.Hlavne to vedeni z IC atd.Vyvody na obou stranach potrebuji.Dik za ochotu

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem JARDA_L1984,

    Nemůžu najít kde se nachází senzor tlaku na 1.8T auq .. Poradí někdo ,??

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Mám dotaz: Chci si koupit na octavii RS přímé sání ( Kužel ).Slyšelů jsem,že to pár lidem zblblo motor a dělalo jim to neplechu.Než ho koupím tak jsem se chtěl informovat a ještě by mě zajímalo když zruším ten box na klasický filtr tak z boku dole vede hadice viz. foto a kam jí mám dát po výměně za kužel?díky

    • 49 odpovědí
    • 22,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Tomous,

    Ahoj, prosim precetl jsem z Dilenske prirucky, ze motor AUM by mel splnovat EURO4, prekvapuje me, ze je uveden rok vyroby od 08/2000?(je to vubec mozne), rad bych jej ale poznal nejak dle fotky, abych nemusel oslovovat vsechny prodejce a bazary - lze nejak i jinak dle fotky, vybavy, popisu "rychle" rozpoznat? Nebo tez poprosim o pripadne nabidky ke koupi, mozna si i dovezu z mobile.de pokud me na neco vhodneho upozornite?) Dekuji, Tomas

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem wot111,

    Dnes som skusal zrychlenie pri zaradenej 5-ke rychlost 80 na 120 za 17,94 ....zaradena 3, 60-80 za 3,53.... zaradena 2, 40 na 100 za 8,78 ......... Podla tych cisel auto ide tak na polovicu podla toho ako by malo ist v keby bolo ok, trha, dusi ho, nechce sa mu do otacok Ked som skusal akceleraciu, bol som sam v aute(80KG), Klima vypnuta, teplota vzduchu 35C,rovinka, na aute 15 palcove kola. Pri kludnej jazde sa trhanie motora neprejavuje, len pri prudkej.Spotreba je OK. V zimnych mesiacoch, ked som startoval nezahriaty motor na prvy krat dlhsie startoval a potom ked chytil tak aj hned zdochol, druhy krat uz chytil normalne. Potom ked sa oteplilo chytal uz v p…

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Michal Čech,

    Zdravím, Moje RS začala zlobit,když je studený motor tak nastartuji třeba až na 7mý pokus,a když chytne tak se volnoběh drží na 1200 a postupně behem 2 minut klesne na 800,když se chci při tech 1200 otáčkách rozjet tak mi motor začne kuckat,cukat a nebo uplně zdechne,musím to vytočit aspon na 2200 abych se rozjel bez zdechnutí.Když mám motor zahřátý tak sednu nastartuji a hned bez problému jedu.komplet vedení hadic na odvetrávání klikovky vyměněny,cívky + svíčky vyměněny.VAG nic nehlásí.Je to AUQ. Prosím už si nevím rady,vím že na foru se toho hodne píše o špatných startech 1.8ček,ale jde mi o to zda někdo neměl styjný problém jako já s těma otáčkama.Za každou odpověd …

    • 8 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem silwus,

    Chalani, prosim o pomoc... do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG, pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%?? pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%, potom sa znizi na 10, 5,....0.... Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom svizne... moze to by turbo, alebo N75?? uz som skusal odpojit konektor z N75, hned sa objavilo chybove hlasenie: 01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

    • 10 odpovědí
    • 15,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Fíla1,

    Ahoj lidi, mám na Vás prosbu. Měnil jsem na O1 RS downpipe (výměna za sériový KAT). Vše proběhlo v pořádku, ale po první jízdě cca 15km a následném zastavení (ponechání zapnutého motoru), jsem do auta zase cca po 5min nasedl a vyšel lehce modrý kouř. Toto se teď stává, když se na chvilku zastaví a je zapnut motor a pak se mám rozjet. Ráno při studeném motoru to neudělá. Za jízdy žádný kouř nejde... 1) Gufera na ventilech? 2) Kroužky na pístech? 3) Něco jiného? Co myslíte? Díky.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem lsd-x1,

    Zdravim, jsem tu novej tak se omlouvam pokud jsem to tema zalozil spatne. Vcera jsem nemohl nastartovat octu (1.8T 4x4, r.v. 2003) tak byla odtazena do servisu. Jako na potvoru v servisu zacala startovat bez sebemensiho zavahani ale stejne mi rekli ze podle huceni pri startovani je asi spatny palivovy cerpadlo. Dneska mi volaj ze tam daj novy z druhovyroby a to za 6000, coz se mi zda moc. Podle letmeho googleni by nemelo stat vic nez 2000. Chteji me fakt tolik ojebat nebo je to primerene?

    • 6 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem angel.CZ,

    Ahoj. na radu pár uživatelů odsud zakladám tehle téma i zde. Abych začal od začátku, mám Škodu SUPERB 1.8T (RV 2005) !!!! Zakládám to, protože jsou to skoro identické motory. No takže k tématu, kupoval jsem auto se zadřeným motorem, motor turbo, pár hadiček a další ptákoviny kolem toho vyměněny, pár problému co tam bylo jsem vychytal, ale jediný problém nemůžu něják příjít na řešení, ani v servisech (jak originál škoda, tak i garážmistři) prostě neví... Problém je ten, že se mi na větších dálkách drží teplota vody na 70°C . Jak nechám auto stát na neutrálu či po příjezdu vypnu motor, za chvíli se mi dostane na 90°C, tak stejně ve měste na křižovatkách. Ale po rozjezdu do…

    • 20 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Micak,

    Zdravím, Mám dotaz ohledně mého problému. Mám přes 3 roky Octavii, 1.8T, AGU, 1999. Již od koupě se projevovalo lehké cukání při přeřazení, občasné letmé pohupování v akceleraci při záběru do kopce a sem tam střelení do výfuku (občas, tak 2x až 3x do týdne, když člověk protáhnul 2ku). Nikdy jsem to nijak moc neřešil, vyměnily se svíčky, filtry, kontrola hadic, vyčištění klapky a auto jezdilo dál s lepším průběhem. Nedávno jsem si říkal, že vyčistím volnoběžnou hadici a ejhle - zjistil jsem, že zpětný ventil, co je přímo pod oknem na straně spolujezdce a má bránit tlaku od klapky při akceleraci, je otočený naopak (tj. při volnoběhu se uzavře; ventil u klapky je správně).…

    • 1 odpověď
    • 11,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Kevvin,

    Zdravím, nemá tu někdo zkušenosti s demontáží turba na tenhle typ motoru?? V dílenské příručce je postup vrchem při vyndání právé poloosy. Za případné postřehy budu rád ... Forum jsem procházel a nikde nic nenašel ... díky ............... děkuji všem za rady, už jsem si poradil sám .... prosím admina o smazaní ....

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Vápno,

    Zdravím. Doufám, že nezakládám duplicitní téma, kdyžtak se omlouvám. Čeká mě výměna pístních kroužků a gufer ventilů na tomto motoru. Zatím počítám s výměnou kroužků, gufírek, těsnění hlavy,šroubů hlavy, těsnění sání, těsnení svodů a těsnění víka hlavy a zalapovat ventily. Budu potřebovat nějaké speciální nářadí? Šrouby hlavy a vačky by měly jít povolit torxem? Akorát nevim co je za šrouby na ojnicích. Rozvody jsou tady na rysky? Uvítám jakekoliv rady a tipy. Díky moc! Motor má najeto 298tisíc.

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem granit,

    Prosím o radu. Mám Octavii RS 1.8T 132kW rv. 2001. Při ostřejší jízdě mě zhruba po ujetí 25km začne blikat červená kontrolka mazání - tlaku oleje. Motor vypnu a když znovu nastartuji, tak je to zase OK. Při jízdě zhruba do 35OO ot/min kontrolka blikat nezačne. Motor je po výměně oleje a filtru. Dělalo to už před výměnou. VAG neukázal žádnou chybu.

    • 14 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem honza_318,

    Dobry vecer, resil tu uz nekdo prestavbu auq na nektery z techto motoru? Jde mi o postrehy na co si dat hlavne pozor a zda to vubec stoji za to to menit, jestli me tam nemuze neco překvapit, co vse je nutne vymenit, respektive pouzit z jineho auta atd. Za veskere informace budu velice rad.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem lnvi,

    Nemáte někdo zkušennosti s tímhle kouřem? jE TO CÍTIT PO OLEJI...

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.