Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem rtg61,

    Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2:

    • 37 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Thor Steinar,

    Zdarec,vcera jsem jel do tahlyho kopce s O1 81kw a na petku jsem tam mel asi 130km/h a najednou turbo prestalo tahat,jelo to jako samotny diesel,po restartu to zase jelo dobre,ale u 3000 ot./min se mi zda ze je maly ubytek vykonu a dal to jakoby zese taha dobre.Ted jsem to byl zase zkusit a schvalne jsem to vytacel do kopce a nic.Co jsem tak zjistil muzou to byt klapky na turbu,ventil N75 a vaha vzduchu.Poradte mi jak to zjistim nejlip co to je,jsem v pasti.Dik

    • 16 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    Zdravim Prosím o pomoc před nějakým časem jsem zjistil že mi přestalo auto pod tou mou nohou nějak jet.. Psalo mi chybu na ventilu zpětného vedení zplodin , odpojil jsem ho , opět zapojil a nepsalo nic , koupil jsem nový ,vyměnil , a stále nic ,turbo jako by nedostávalo impuls ,nebo nevim. Lopatky natáčí ,ale nevim jestli uplně ,nebo jak. (neni vidět) Nevim jestli koupit i ten druhý ventil N18 (elmag. ventil zpětného vedení výfuk.plynů ) , když oni píšou na všech ventilech pro zpětné vedení výf.plynů. Koupil jsem 1H0 906627A ,přišel mi ,zdá se bez toho A -1H0 906627 ,anebo mi poslal ventil na omezení plnícího tlaku ..vubec nevim jak se v tom orientovat, jsou ty ven…

    • 18 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Tomm,

    Chlapi teče mi chladič na OI 1,9 tdi.Jak ho vytáhnout?

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Riko,

    Cawte fesaci, zda se mi ze mam neco s turbem. Motor 1,9 TDI 66KW. pri rozjezdu mi octa zlenivela a pritom se zvisila hlucnost turba (piska). Par kamaradu mi poradilo skontrolovat hadice na unik vzduchu nebo lozisko. A nebo vubec nejlepsi by bylo asi to dat na diagnostiku. Co vy na to? nenasel by se tu nejakej odbornik co by mi pichnul? Diky

    • 10 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem AtomTS,

    Ahoj, mam O1 TDi 81kW pred tim, nez vymenim cidlo chladici kapaliny bych se vas pro jistotu zeptal. Mam zavadu 01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2), 30-10 Preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky. Jinak Kdyz napichnu auto na vag a sleduji teplotu tak je vse v poho a teplota ukazuje normalne,auto je za 10 min na 87 stupnich, ale ukazatel si dela co chce,chvili v poradku, za chvili spadne,nekdy se ustali tak na 70 stupnich a proste ukazuje nesmysly. Setkali jste se s tim? Diky.

    • 5 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem sr5,

    chlapi jak se mění volnoběžka u TDI 81 kw ? dejte nějaké odkazy na koupi této volnoběžka. dík

    • 5 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    Zdravim všechny. Bude tu někdo ,kdo mi nějak zlehka objasní můj problém?? ...před pár dny mi přestalo jet auto , padalo do nouzáku ,a po každém vymazání chyb ve vagu to dělalo znova, zjistil jsem že mám popraskané hadičky od ventilu zpětného vedení ,aneb MĚNIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ ZPLODIN na 1,9Tdi 81kW , vyměnil jsem hadičky ale ne ventil , na Vagu už to nepíše chyby na ventilu ,ani na změnu tlaku v sacím potrubí , nepíše to žádnou chybu , ALE přestalo mi pískat TURBO , tak nevim jestli jsem ho nějak zmrzačil já anebo bude nějaká mechanická chyba. Turbo nikde nefouká ,mělo by být v pořádku ,ale přestalo tzv.pískat , tak nevim co dělat. Pískalo to dosti ,a teď nic.... ale au…

    • 7 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ribac,

    Chtel bych se zeptat jak je mozne poznat zda je spatne turbo. Zda se mi ze pri vyssich rychlostech motor je vice hlucny. Pri rozjezdu jsem vzdycky slysel takove to hvizdani turba,ted mam dojem ze to neslysim. Taky bych se chtel zeptat jestli kde je mozne sehnat orig.cisla nahradnich dilu . Diky moc

    • 5 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem lamosi,

    Po cca. 100 km normalni jizdy mi prestala fungovat klimatizace a venkovni teplomer mi ukazoval -45°C, hoci venku bylo pres 30°C . Tak me napadlo, ze to odstavim a zkusim to nahodit znovu, jak mi to uz nekolik krat pomohlo. Udelal jsem tak, no jak jsem sepl klickem, palubni PC mi napsal "Snim. oleje: DO DILNY!". Tak jsem nenastartoval, nechal jsem to odpocinout asi tak 20 minut a zkontroloval jsem hladinu oleje, no vsechno bylo v naprostem poradku. Mel jsem pred sebou asi tak 50 km, tak jsem to zkusil znova nastartovat, a tentokrat se mi kontrolka ani hlaska na pal. PC neobjevila, no klimatizace porad nesla a venkovni teplomer ukazoval porad -45°C. Jel jsem dal, sledoval,…

    • 11 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Jessy,

    Zdar, nema nekdo skus. s vyradenim EGR ventilu ? Sluzi na prisavanie vyfuk . plynov spat do spalovania, a tym vraj znizenie emisi . Na 2. strane to strasne zasiera sanie, turbo , atd ... Tak som to skusil - upchal sem tu tenku hadicku, cez ktoru sa podtlakom EGR otvara . Bolo to tam fakt pekne zasrane karbonom , olejom ... Zjistil som ale, ze na boku EGR je este najaka skrtiaca klapka, ktora zaviera privod vzduchu ... Tak teraz neviem , ci to nebude robit nejake problemy - EGR uz totiz neotvara, ale skrtiaca klapka moze zavret privod vzduchu, tak to mozno bude dusit ... Tak som to bol vyskusat - zda se mi, ze v nizkych otackach je to trosicku lenivejsie ... ale mo…

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem ERIKB,

    zdar hoši po načipovani octavie mi malinko žere olej, ma to stym niečo spoločne? mam octu 1,9tdi 81kw po načipovani 104kw!

    • 16 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Shotek,

    Zdravím, nějaká podobná témata jsem našel, ale žádné konkrétní odpovědi. Stává se mi, že mi třeba hned po staru vyletí otáčky a zůstanou vyset na cca 1200. Pak když se rozjedu tak se to zpraví. Nebo když třeba někde zastavím a stojím na volnoběh tak to pomale vyleze na těch 1200 a po chvilce to zase sleze zpázky. VAG mi vyhodil tuhle chybu: 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky Myslíte, že je to tím teplotním čidlem? Kolik cca může stát? Co jsem našel, tak by mělo kolem 200Kč, ale prý je aspoň deset druhů Je těžký ho vyměnit? Vím kde je, ale nikde v příručce jsem nenašel jak ho vyměnit. Najd…

    • 12 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem fista,

    Jak poznam,ze odesel katalyzator u 1.9tdi 81kw?

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Com-aaR,

    Zkoušel nebo slyšel někdy někdo o nějakých úpravách chladiče stlačeného vzduchu na TDI 81kW?

    • 71 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem mario1977,

    Ahojte, ako vám dlho svieti žhavenie?? Mne to po sekunde zhasne. Má to vplyv na dĺžku žhavenia???

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Wallace,

    Ahoj všem, dneska jsem na svem aute menil vzduchový filtr a vyměnil jsem také olej spolu s olejovým filtrem.Vše bez problémů akorát jsem na závěr nemohl vymazat servisní interval na olej v palub. pc.Podle návodu me to neslo.Tak ze se podivam na toto forum jak na to a zitra to vymazu.To ale neni vse.Po nastartování kdyz motor chvili bezel aby se olej rozlil tak jsem auto chcipnul a po chcipnutí cca. 2s se ozvalo takové jakoby pšouknutí(takový ráz vzduchu).Zjistili jsme ze se po zhasnutí motoru zavírá jakási pumpa která je hned za egr ventilem (jestli je to teda on, podle toho co jsem zde vycetl by to mel byt on).Prikladam foto a ptam se. Má na tuto zavadu nejaky vliv to …

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem karel,

    Ahoj,potřebuji nastavit,zkalibrovat spotřebu nebo průtok nafty po výměně trysek.Mám OI r.2003,ALH,66kw a trysky Sprint 764.Poradí někdo?Dík.

    • 12 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem octavka19tdi,

    Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec

    • 18 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Duen,

    Zdravím.Mám 1,9 TDi 66kW rv. 2000 novější. Teď mámproblém že když natočím motor tak jde asi 5 sec a pak chcípne.Zkusím asi 3x natočit a pak se chytne.Výkon je OK.Koukal jsem že mi jdou z palivového filtru bublinky(néé moc) jestli může být tím.Díky za radu.

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem phr,

    Zdravím chlapi, mám takovýhle problém. Po opravě v servisu jsem si při první jízdě po dálnici zjistil, že nefunguje turbo, prostě v okamžiku, kdy má zapnout, tak najednou nic a auto nezrychlí a auto najednou jede horko těžko 140. Jsem laik, takže jsem na to přišel vlastně až na té dálnici (mám k ní 40 km). Pak jsem měl poruchu na cestě a mechanik, který mi to dával dohromady mi úplně nezávisle sdělil, (já mu to předtím nějak zapomněl říct) že k turbu není připojena hadička (podtlaková ?), která turbo zapíná, protože tam chybí jakýsi dutý šroub a že je to problém, protože ten šroub není samostatným náhradním dílem. V servisu se k ničemu samozřejmě nechtěli znát. Takže pros…

      • Negativní
    • 18 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem dvorcidlo0,

    Môj problém je nasledovný. Mám Octaviu 1.9TDi rv.99 model 2000, 81kw. Pri dlhšej jazde po dialnici či normálnej ceste mi okokeby vypínalo a zapínalo turbo. Maximalne to zrýchli na 185/195 tachometrových čo je málo. Pri akcelerácií do 2 100otáčiek neťaho totálne( čo je hadam ako tak v poriadku veď to je "turbo) a po prekonaní tejto hranice ide..ale ako kedy. Raz ide lepśie a raz horšie. Pri skúšani akcelerácie 0-100 mi vyšiel výsledok 11 s čiže opať v norme. Ale kedže mal som požičanu Audi A4 1.9tdi 81kw r.v.98, viem že tam sa to nedialo. Audi išla bez problémov 210 nebola čipnutá, a nestalo sa mi že pri 160 nachvilu(2s)nezrýchľovalo potom brutálne zabere, pri 175 zase sek…

    • 32 odpovědí
    • 10,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem mario1977,

    Ahojte. Mám OCtu I 1,9 TDi, 66 kW, r. v. 1999. Keď idem naštartovať, tak na tretí až štvrtý krát. A popri tom kúdol dymu. Čo mám s tým robiť?? Včera som menil nové žhaviče.

    • 5 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem adasek,

    Nevim si rady.Mam octavku combi 1,9tdi.Dnes jsem jel do Liberce a ukazatel teploty po pulhodine jizdy se ani nepohnul.Zastavil jsem,znovu jsem nastartoval a rucicka hned ukazala 90stupnu.Po 30min mi za jizdy uplne klesla na zacatek.Mam strach abych neodvaril motor.Pri jizde jsem se dival jestli motor neni nejak extreme zahratej a zdal se mi jako normalni pri jizde.Je chyba nekde v elektrice,nebo muze to spusobit treba slaba baterka?

    • 7 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Píďa,

    Stalo se již někomu že mu ten tlumič vytekl? Jsem to tady hledal ale marně... a chci se zeptat zda se to dá nějak opravit nebo je potřeba to kompletně vyměnit. Zjištoval jsem že to ve škodovce stojí cca 4000,- díky za rady a popřípadě za kolik a kde se to dá sehnat lépe

    • 5 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.