konektor inteligentniho nabijeni mam vypojeny na letni obdobi. v zimnim (zvlast pod 4 stupne) naopak do baterky pere, co to da. Pouze v teplych mesicich ji nechava stale na 12.1V.
nezavisle topeni v lete neni potreba, ne? 🙂
Ferrari nedávno odhalilo nejnovější přírůstek do své modelové řady. Jmenuje se Amalfi a jedná se o čtyřmístné kupé s motorem vpředu, které má nahradit odcházející model Roma a využívat velkou část jeho designu. Vpředu je nová maska, která více odpovídá korporátnímu vzhledu společnosti, a také výrazně přepracovaný interiér. Dvouturbový vidlicový osmiválec je stále přítomen, i když s o něco vyšším výkonem. Podobnosti s kupé Roma jsou nesporné Co se týče proporcí, Amalfi vypadá jako věrná kopie kupé Roma, a to až po zdůrazněné zadní boky, špičatou příď a tvarovanou kapotu. Design žraločího nosu, který lze vidět na vozech jako SF90 […]
Článek Ferrari Amalfi 2026: Nová tvář, stejný skvělý motor V-8 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.
Zobrazit celý článek
Díky za podrobný popis, tohle jsou přesně ty zkušenosti, které člověk nejvíc ocení. Je fakt, že ty telefonní nabídky někdy vyjdou překvapivě dobře, i když člověk bývá spíš opatrný a rovnou by to típnul.
Super slyšet, že i po těch letech máš navýšení pojistky jen o drobné a že jsi vlastně díky tomu ušetřil i na dalších autech a vleku. Ty flotilové slevy by byla škoda, pokud je vážně úplně stopli, ale jak píšeš — teď asi všude utahují šrouby.
Já mám zatím zkušenost spíš s pojišťovnou přes osobní kontakt, kde taky vždycky zkouším domluvit aspoň podobné podmínky na další období, ale možná ten telefon stojí za zvážení. Díky, že jsi to takhle rozepsal.