Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1244 témat v tomto fóru

  1. turbo

    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  2. volnoběžka

    • 5 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  3. Turbo

    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  4. Snim. oleje: DO DÍLNY!

    • 11 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  5. Vyradenie EGR

    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  6. porucha katalyzatoru

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  7. Intercooler 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
  8. dĺžka žhavenia

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  9. Vsrikovaci trysky

    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Po startu chcípne

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  11. kúdol dymu

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  12. Ukazatel teploty blbne

    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  13. tlumič kmitů řemene

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  14. Výpustný šroub

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  15. Chladič vzduchu

    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • konektor inteligentniho nabijeni  mam vypojeny na letni obdobi. v zimnim (zvlast pod 4 stupne) naopak do baterky pere, co to da. Pouze v teplych mesicich ji nechava stale na 12.1V.    nezavisle topeni v lete neni potreba, ne? 🙂 
    • Díky za info! Tzn, že s tímto můžu počítat každé 4 roky? Zní to jako chyba designu 😞 Výměna výměníku klimy nebude úplně levná záležitost...
    • Ferrari nedávno odhalilo nejnovější přírůstek do své modelové řady. Jmenuje se Amalfi a jedná se o čtyřmístné kupé s motorem vpředu, které má nahradit odcházející model Roma a využívat velkou část jeho designu. Vpředu je nová maska, která více odpovídá korporátnímu vzhledu společnosti, a také výrazně přepracovaný interiér. Dvouturbový vidlicový osmiválec je stále přítomen, i když s o něco vyšším výkonem. Podobnosti s kupé Roma jsou nesporné Co se týče proporcí, Amalfi vypadá jako věrná kopie kupé Roma, a to až po zdůrazněné zadní boky, špičatou příď a tvarovanou kapotu. Design žraločího nosu, který lze vidět na vozech jako SF90 […] Článek Ferrari Amalfi 2026: Nová tvář, stejný skvělý motor V-8 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Díky za podrobný popis, tohle jsou přesně ty zkušenosti, které člověk nejvíc ocení. Je fakt, že ty telefonní nabídky někdy vyjdou překvapivě dobře, i když člověk bývá spíš opatrný a rovnou by to típnul.   Super slyšet, že i po těch letech máš navýšení pojistky jen o drobné a že jsi vlastně díky tomu ušetřil i na dalších autech a vleku. Ty flotilové slevy by byla škoda, pokud je vážně úplně stopli, ale jak píšeš — teď asi všude utahují šrouby.   Já mám zatím zkušenost spíš s pojišťovnou přes osobní kontakt, kde taky vždycky zkouším domluvit aspoň podobné podmínky na další období, ale možná ten telefon stojí za zvážení. Díky, že jsi to takhle rozepsal.
×
×
  • Vytvořit nový...