Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1240 témat v tomto fóru

  1. Turbo

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. Snim. oleje: DO DÍLNY!

    • 11 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  3. Vyradenie EGR

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  4. porucha katalyzatoru

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  5. Intercooler 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
  6. dĺžka žhavenia

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  7. Vsrikovaci trysky

    • 18 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  8. Po startu chcípne

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  9. kúdol dymu

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. Ukazatel teploty blbne

    • 7 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  11. tlumič kmitů řemene

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  12. Výpustný šroub

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  13. Chladič vzduchu

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.   Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji 
    • Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby. Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě. Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.
    • Ahoj, mám v hledáčku PHEV kousky z 2020 s nájezdem kolem 100k. Máte prosím nějaké doporučení, na co si dáto pozor při výběru a koupi? Co jsem se zde dočetl, tak plánuji si pohlídat: - dodržování servisních intervalů (PHEV snad má po 15k km) - absolvování všech svolávaček Ještě něco byste doporučili? Je dobré hledat kousek v záruce - je to vůbec ještě po 4 letech a 100k reálné? Pokud nebude v záruce, tak máte zkušenost, že se u těchto aut mezi 100 - 150k něco zásadního rozbíjí? Počítám se servisními náklady tak 20 000 Kč/rok, tak jestli bych se vůbec vešel.    A obecná otázka, na kterou na celém netu nemohu najít odpověď: dá se říct, že 1.4TSI PHEV je stejně spolehlivé auto jako 2.0TDI 110kW? Nebo ty elektrický hejblátka a softwéry jsou třeba víc poruchový? Díky!
    • Jednou jsem se na to dotazoval a pokud treba bude vydana jiz pata verze, tak stejne museji prehravat postupne. Takze pokud reklamuji prvni, tak daji druhou a pa pa mejte se hezky a testujte. Pokud je problem s druhou, tak opet servis a tak porad dokola, az se dohrabeme k te pate, jak jednoduche a neobtezujici pro nas uzivatele 🙈🤓
    • Mas zvlnene brzdy. Nejazdil si agresivnejsie brzda/plyn a vbehol do nejakych studenych mlak s rozpalenymi brzdami? Ak su to 100% brzdy, tak vymena kotucov alebo ich stocenie ak su malo opotrebene. Odporucam vymenu.
×
×
  • Vytvořit nový...