Přejít na obsah

Exteriér


78 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 200 zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 28k zobrazení
  1. Tažné zařízení 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 41.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 274 zobrazení
  2. Monte Carlo Body Kit

    • 19 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  3. Nastavení světel

    • 6 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  4. UNI šedá barva

    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 903 zobrazení
  5. Prahové lišty 1 2

    • 27 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  6. Scala odrazka

    • 0 odpovědí
    • 637 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  7. Zatekanie okolo dveri

    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  8. Ostřikovače 1 2

    • 47 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 7k zobrazení
  9. Zadní mlhovka

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 173 odpovědí
    • 30.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Skvělý příběh! Roomster si to uznání rozhodně zaslouží – 300 000 km je paráda. A když už mluvíme o relaxu, někdy vypnu i u mangy. Doporučuji tachi yomi apk .net – super čtečka pro Android s plnou kontrolou a bez reklam. Jinak držím palce s klubem, nápad má potenciál!
    • A vše co jsi vyjmenoval máš na čistěném povrchu jednu sekundu a je to čisté jo ? To asi moc koukáš na reklamy s jarem 😂
    • Z DSG strach neměj. Zvykneš si velice rychle a pak nebudeš chápat, jak jsi mohl do teď jezdil s manuálem...😂
    • Caute mam este otazku. Na mojom 2.0FSI sa objavuje zvlastne ako keby rapkanie do cca 2200 otacok. Nad 2200ot. motor nadherne stichne, do 2200 otacok znie ako diesel. Vymenil som uz hornu retaz  medzi vackami s napinakom, retaz na olejovej pumpe s napinakom, vyvazovaky vyzeraju byt bez vole, ale neodstavoval som ich hoci maju uz svoje nabehane, nevyzeraju byt v zlom stave..Jedine co ma napada, ze to moze robit este prestavovac vacky..Nestretol sa s tym niekto? Inak motor jazdi bez chyb, bez problemov, len ten zvuk je strasny kym sa to nedostane cez 2200 otacok.
    • Zkousel nekdo uz u O4 1.5tsi vytahnout kablik z te jednotky ACT co prestavuje vacku a znefunkcnit timto dvouvalcovy režim?  Udajne tam vyskacou nejake chyby ale melo by to normalne jet. Alespon u jineho auta se to pry tak chova ma s tim nekdo zkusenost u O4 po faceliftu?
×
×
  • Vytvořit nový...