Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Mám na stejném motoru podobný chrochatvý a nepravidelný zvuk, jako autor v prvním příspěvku. Je to venku slyšet skoro stejně jako uvnitř, není to nijak extra hlasité a dělá to pouze a výhradně na volnoběh při důkladně prohřátém motoru, do té doby nic. Zkoušel jsem přes tyčku poslouchat různá místa na motoru a příslušenství vč. kompletu drážkového řemene a zdá se, že nejvíc to jde někde od rozvodového kola výfukové vačky nebo napínací kladky rozv. řemene. Místama mi přišlo, že to dělá i samotný řemen, jak nabíhá do zubů rozv. kola výfukové vačky. Přes tyčku se nezdálo, že by bylo chycené jakékoliv ložisko od čehokoliv. Zkoušel jsem po zastavení motoru i různé kladky, jestli nebudou vykazovat v rámci možností nějaké větší vůle a nic
    • Dejme tomu, že pneu na F3 mají max nosnost 550-600kg s velkou rezervou. Zvedák bude držet odhadem tak 350 (400?) kg na straně s motorem. Při rozložení cca 1100kg na 4 body to bude samozřejmě míň, ale bude to v těchto hodnotách zátěže na plastizol mít nějaký výrazně rozdílný efekt? Teoreticky bude muset hydraulický zvedák muset udržet o něco víc, protože bude mít menší páku vzhledem ke své poloze blíž ke středu auta při zvedání za nápravu. Netvrdím, že se tak auto zvedat nedá. V případě Tiguana s bočními nášlapy ani jiná možnost nebyla, protože zvedací hrana byla kvůli nim nedostupná. On je ten hydraulický zvedák možná i bezpečnější, ale pod takhle zvednuté auto bych nelezl s žádným zvedákem bez dalšího jištění, kdyby zvedák selhal. Moje zkušenost je taková, že sedřené/ohnuté zvedací body má ve většině případů na svědomí neopatrný mechanik, který se ani nepodívá, kam to "kopnul". Při zvedání za nápravu bych si každopádně taky hlídal, jestli v případě častého zvedání není v místě už sedřená barva. Ono jí tam ani z výroby bohužel moc není. Jen jsem tím chtěl na začátku napsat mou zkušenost, že ke zvedání za nápravu nebo jiné výrobcem nespecifikované místo nemám důvod.
    • jak klesá nabití baterie, tak stoupá nabíjecí proud, což kolem 20 % dělá podle auta možnost dobíjet kolem 180 kW, u 80 % baterie to klesá ke 30 kW a níž, takže ideálně je to držet v pásmu 20 - 80 %, což je těch plus / minus 20 min na dobíječce, která zvládá minimálně 175 kW dobíjení, supercharger měl 300 kW, a to je pak raketa, bylo tam 9 dobíječek a průběžně během 30 min 6 obsazeno, ale nikdo nebyl déle než 30 min...     
    • Přesně tak, on je velký rozdíl v rozložení váhy na 4 body současně a zvedáním za jedno místo. Když se to podloží na sloupovém dílenském zvedáku dobře na 4 bodech, tak to sice barvu z oněch bodů ojebe taky, ale ne tak hodně a tak rychle
    • Ale vždyť ty rozměry jsou skoro stejný jako má třeba Superb 3 nebo Octavia 4... Superb je dokonce delší asi o 10cm. Octavia kratší asi jen o 6. Šířka je v podstatě stejná (až na zrcátka). Atd... To jako důvod neobstojí
×
×
  • Vytvořit nový...