Přejít na obsah

Interiér


63 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 721 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 656 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  1. Schránka pod sedadlo

    • 13 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 906 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  2. Dvojita podlaha

    • 9 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  3. Vymena volantu za RS

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  4. Aerodynamický hluk

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  5. Sklopny hak v kufru

    • 24 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 130 odpovědí
    • 57.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  6. Sedačky látka/kůže

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.   Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji 
    • Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby. Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě. Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.
    • Ahoj, mám v hledáčku PHEV kousky z 2020 s nájezdem kolem 100k. Máte prosím nějaké doporučení, na co si dáto pozor při výběru a koupi? Co jsem se zde dočetl, tak plánuji si pohlídat: - dodržování servisních intervalů (PHEV snad má po 15k km) - absolvování všech svolávaček Ještě něco byste doporučili? Je dobré hledat kousek v záruce - je to vůbec ještě po 4 letech a 100k reálné? Pokud nebude v záruce, tak máte zkušenost, že se u těchto aut mezi 100 - 150k něco zásadního rozbíjí? Počítám se servisními náklady tak 20 000 Kč/rok, tak jestli bych se vůbec vešel.    A obecná otázka, na kterou na celém netu nemohu najít odpověď: dá se říct, že 1.4TSI PHEV je stejně spolehlivé auto jako 2.0TDI 110kW? Nebo ty elektrický hejblátka a softwéry jsou třeba víc poruchový? Díky!
    • Jednou jsem se na to dotazoval a pokud treba bude vydana jiz pata verze, tak stejne museji prehravat postupne. Takze pokud reklamuji prvni, tak daji druhou a pa pa mejte se hezky a testujte. Pokud je problem s druhou, tak opet servis a tak porad dokola, az se dohrabeme k te pate, jak jednoduche a neobtezujici pro nas uzivatele 🙈🤓
    • Mas zvlnene brzdy. Nejazdil si agresivnejsie brzda/plyn a vbehol do nejakych studenych mlak s rozpalenymi brzdami? Ak su to 100% brzdy, tak vymena kotucov alebo ich stocenie ak su malo opotrebene. Odporucam vymenu.
×
×
  • Vytvořit nový...