Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...


631 témat v tomto fóru

  1. identifikace rádia

    • 6 odpovědí
    • 791 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 823 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 923 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 734 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 926 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 949 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 677 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  2. RNS 315 a volant

    • 0 odpovědí
    • 994 zobrazení
  3. Spárování s telefonem

    • 17 odpovědí
    • 29.4k zobrazení
  4. AUX stream

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  5. BT Audio Streaming

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  6. Pin k BT

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  7. aux vstup - nefunguje

    • 14 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  8. BT jednotka

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nedělej tady binec - zakládáš zbytečná duplicitní témata. Respektuj pravidla fóra! LOCK.
    • Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw.  Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
    • Zdravím, mne ukazuje adaptace váčky 0 max -0,24. Myslím že  to ukazuje moc do mínusu a proto to ukazuje chybu. Přestavovač váčky vám ukazuje jaké hodnoty skutečnou a požadovanou? Od do myslím.
    • Prosím nemá někdo uloženy soubor případně funkční link? Dekuji
    • Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw.  Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
×
×
  • Vytvořit nový...