Motor
Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy
Podfóra
-
Tříválec 1,0 MPI má objem 1,0 l a nabízí výkon 59 kW (80 k)
- 32 příspěvků
-
U obou motorů 1,0 TSI s přímým vstřikováním jsou litinové vložky válců nahrazeny plazmovým nanášením povrchové vrstvy válců o celkové tloušťce 150 mikrometrů (0,15 milimetru)
- 103 příspěvků
-
Čtyřválcový motor 1,5 TSI má výkon 110 kW (150 k) a je vybaven aktivním řízením válců (ACT)
- 6 příspěvků
6 témat v tomto fóru
-
Před založením nového Tématu se přesvědčte, zda-li se Váš problém neřeší v již dříve založeném tématu (viz Pravidla fora). Pokud ano, pokračujte tam! V opačném případě bude zbytečně nově založené téma uzamčeno a posléze odstraněno! Pokud se Váš problém zatím nikde neřeší, zakládejte nová Témata podle níže uvedených instrukcí: - Poruchy, závady a problémy týkající se přímo motoru, řešte v sekcích příslušných motorizací (např. 1.0 MPI, 1.0 TSI)! - Poruchy, závady a problémy týkající se převodovky, spojky, a pod., a dále obecně o motorech a co nejde zařadit pod jednotlivé motorizace, řešte v obecné části sekce Motor!
-
- 0 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
-
-
-
-
Dobrý den, ahoj, chci se zeptat, budu zanedlouho majitelem výše uvedeného nového vozu z továrny. Chci autu dávat jen to nejlepší, udělat si z něj leštěnku, a předejít tak likvidaci automobilu a případně mít podmínky k vynikajícímu prodejnímu stavu, kdyby to bylo potřeba nebo měl tu touhu jednou, ale spíš počítám s tím, že mi auto 20 let zůstane, nejsem milionář. Koupil jsem VIF do benzinu, tankovat budu N95 a dalším otazníkem pro mě je aditivum do motorového oleje - Metabond Spirit. Jezdím 5x v týdnu do práce kolem komína (5km tam, 5km dom), o víkendem to chci aspoň 2x do měsíce více protáhnout, ale hlavně nejdříve motor d…
-
-
- 6 odpovědí
- 950 zobrazení
- 2 sledující
-
-
Ahoj, bohužel musím jako první vykopnout téma na problémy s DSG. Auto (1.5 TSI MC) má najeto zhruba 2000 km, a hned od začátku se u něj objevuje zvláštní a dost hlasitý zvuk (zakřupání / zaskřípání) při podřazení 3 -> 2. Na jiných rychlostních stupních se zatím neprojevuje. Dlouho jsem po internetu hledal videa různých DSG defektů, a tento, který se děje u mě, jsem shodou náhod našel až dnes (zhruba 20. sekunda videa). https://www.youtube.com/watch?v=pfG4EYhBaQU Zvuk se pro potřeby reklamace bohužel objevuje sporadicky 1x až 2x za jízdu, takže nějaké nasimulování před technikem půjde dost obtížně. Auto momentálně potřebuji, tudíž v servisu jsem "r…
-
-
- 7 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím. Mám nepříjemný pocit při řazení rychlostí a to hlavně u jedničky, pohyb řadící páky nejde plynule, jako by jí něco bránilo v pohybu. Někdy je lepší zařadit dvojku a z ní pak jednička celkem jde, samo že když auto stojí. U ostatních stupňů to je taky znát ale není to tak markantní. Chci se zeptat zda to jde nějak doštelovat. Auto je v záruce ale přesto bych rád věděl co se s tím dá dělat. Jezdil jsem s vícero Škodovkama a nikde jsem s tím neměl problém. díky za postřehy Jury
-
-
- 9 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
ŠKODA FABIA 4. generace nabízí pět úsporných benzinových motorů. ŠKODA AUTO tak v porovnání s předchozím modelem rozšiřuje paletu pohonných jednotek. Mnohem širší než dosud je také výkonové spektrum, které sahá od 48 kW (65 k) do 110 kW (150 k). Všechny motory patří do nové generace Evo koncernu Volkswagen. Většina z nich také nabízí kombinovanou spotřebu zhruba 5 l/100 km v režimu WLTP. Díky tomu je nová FABIA až o 10 % úspornější než její předchůdce. V kombinaci s 50l nádrží, která je k dispozici na přání, tak činí dojezd více než 950 km. Paleta pohonných jednotek nového vozu ŠKODA FABIA zahrnuje dva benzinové motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva a t…
-
-
- 30 odpovědí
- 14,8tis zobrazení
- 2 sledující
-