Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Podvozek

Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...

  1. Zahájeno uživatelem w4cko,

    Čaute páni, mám takýto problém na otcovej octavi II 2.0 TDI (2004) nastal taký problém že pravé zadné koleso neustále brzdí. No nevieme prísť nato ako je to možné mechanická závada tam nieje žiadna bolo to rozobraté no nič sme na tom nenašli, mysleli sme že je to v elektrike lebo raz blokovalo pravé raz ľavé tak to bolo napichnuté na počítač a ten žiadne poruchy nevyhodil, nemáte niekto nejaké skúsenosti s týmto problémom. Ďakujem za odpovede.

  2. Zahájeno uživatelem košík,

    Chěli bychom poradit. Když auto přejede nějakou nerovnost na silnici prohluben -retardér-nebo když najíždíme do garáže zavrže předek auta,nepříjemné zavrzání, po rovné silnici nevrže. Nechali jsme vyměnit stabylizační tyče a vrzání je pořád. Projel se i mechanik od škodovky a vůbec neví co by to mohlo být. Tlumiče prý jsou dobré. Prosím poradte někdo, zda jste se s takovou věcí již setkal.Díky

    • 14 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Petr 1.9TDI,

    Zdravim všechny,pročítal jsem všude možně,ale odpověď jsem nenašel. Potřeboval bych vědět názory a hlavně zkušenosti jestli někdo snižoval O2 1.9 TDI PD 77kw sedan pouze pružinama,třeba eibach -30 mm. Já totiž o tom uvažuju protože mi připadá dost vysoká.I na 18 kolech to vypadá prostě trochu divný.Původně jsem uvažoval o pružinách z RS,jen že těch 15 mi přijde málo.Ale hlavní problém je,že je to rodinné auto.Tudíž 4 lidi a plný kufr když se jede na dovolenou.Tak bych chtěl vědět když to pak takhle zaťížim jestli nesedne na dorazy.Jinak jiná možnost než RS pružiny nebude.A to je taky zajímavý že TP mám uvedeno v poznámkách:při sportovní výšce pérování.Jen to na tom autě n…

  4. Zahájeno uživatelem Grommi,

    Dobrý den mám prosím dotaz zda-li po výměně čidla ABS ještě nějakou dobu bude kontrolka svítit nebo zda-li se to má projevit ihned? Od výměny v neautarizovaném servise sem najel 10km a kontrolka stále svítí. Octavia 2 - 1.6 MPI - 2008 Děkuji za odpověď

  5. Zahájeno uživatelem david.fryc,

    Zdravím všechny, prosím o radu, neb stejné vlákno jsem tu (zatím) nenašel... Mám Octavii 2, 1.9 TDi, r.v. 2010. Před pár týdny jsem ji nechal přezout na zimní kola, na nich najel cca. 800 km a potom se začalo ozývat takové divné hučení... Je to takové přerušované, jako když jedete po D1 po těch panelech, nebo jako když máte něco přilepeného na pneu nebo a jedno kolo prázdné nebo tak něco Potíž je, že to dělá jen a pouze při lehkém plynu. Nezáleží ani tak na otáčkách. Když jedu po dálnici na pětku ve vyšších otáčkách třeba 130 km/h, dělá to stejně jako při 50 km/h na čtyřku ve městě v nižších otáčkách; zase pod lehkým plynem. Hučení se pak liší jen ve frekvenc…

  6. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Zdravim, mam nasledovny problem. Auto mam uz asi tri tyzdne na zimnych R15 pneu (uplne nove, su smerove, obute dobre, na hlinikovych diskoch). Prezuvali mi v servise, vyvazovali. Vsetko bolo ok, auto stalo dva dni, sadnem idem, spravim asi 10km. A zasvietila kontrolka skontrolujte pneumatiky (tlak). Idem na benzinku, vsetko OK. Co som si ale vsimol, pri velmi pomalej jazde 10km/h ako keby prave predne koleso bolo vyssie a auto mierne nadvihovalo, ako keby som isiel po prekazke. Pri rychlej jazde pocut len odvalovanie pneumatik, auto netaha do stran, geometria robena pred 5000km, do jamy som nevosiel. Bol som s pravou prednou v pneus…

    • 3 odpovědi
    • 1,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem 2kan,

    Ahoj, asi před týdnem se mi po nastartování rozblikala kontrolka žhavení (poFL, 1.6 TDI - Dsg), po tom co auto několikrát mocně cuklo a spadlo do nouzaku, tak jsem chcípnul / nastartoval a od té doby bez problémů... Jediný co mi přijde.., že to najednou brzdí neskutečně moc... Člověk se podívá na brzdu a hned to brzdí.. Četl jsem, že kontrolka žhavení může mít souvislost s brzdami.. (všechna brzdová světla svítí).. Máte tip, co s tím?! Díky

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Fidzi01,

    Zdravím, Mám jednu sjetou pneu zevnitř (LZ) . Nevíte čím by to mohlo být? Tlumič a uložení tlumiče je ok Díky s pozdravem zdeněk

    • 7 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Ceďa18,

    Dobrý den, mám škodu Octavii scout 2.0 TDI před faceliftem a chtěl bych se zeptat, jestli je v pořádku, že na rychlostní stupeň 5 mě při překročení 100km/h a na stupni 6 při překročení 120km/h zapne náhon na zadní? Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Pajin83,

    Zdravim nemate nekdo zkusenost jak pracna je vymena gufer v zadni rozvodovce,na co si dat poror a jestli se to da zmaknout doma v garazi? Je to 4x4 a vzadu vzdy na zemi flek od oleje.Kolem prave poloosy to tece.Dekuji

  11. Zahájeno uživatelem Space,

    Zdar všem, celkem jsem nevěděl, zdali ten příspěvek dát tady, nebo do Elektriky, ale zkusím to tady. VoCoGo... v létě jezdím na 17" kolech a vše je ok, 225 mm široké kola jsou cítit jak za jízdy, tak i když otáčím volantem na místě dávají příjemný odpor...je tam nějaká zpětná vazba.Problém ale nastává v zimě, kdy jezdím na 15" kolech a nastává maras, protože posilovač je totálně přeposilovaný, když jedu na dálnici, tak je to totálka....zimní gumy mají sice 205mm, ale kola jsou menší... Otázka: Dá se někde....třeba ve VAGu změnit síla účinku posilovače..? Vím, že některé automobilky (KIA, Hnujdai) to zavádějí do výbavy, kdy si to řidič definuje sám. Díky za konstr…

  12. Zahájeno uživatelem jakub benes,

    Zdravim nerad zakladam nove tema, ale nikde jsem to tu uz nenasel. V lete se chystam obout 17" a protoze budu mit i nove pneu, nerad bych dopadl jako nekteri, kteri meli po par tisich olitany kraje pneu nebo jinak poskakany. Neni to dlouho co jsem tu cetl, ze na 17" kolech je jina geometrie nez na 15" jeli to pravda nevite nekdo presne stupne nastaveni? Diky

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem kamilk,

    Ahoj, pozoruji, že u kol, která by měla být vyvážená (provedeno v různých servisech) se projevuje vibrace okolo 120-130 km/h. Může být s koly něco, co se neprojeví při vyvažování kol na stroji?

  14. Zahájeno uživatelem Slavek10,

    Mám 1,6 combi na plyn. Řeším spadnutý zadek. Dal jsem pružiny pro práci ale nic se nezměnilo. Přemýšlím o podložkách ale našel jsem pouze výkres na jedničkovou Octavii. Poradí mi někdo jaký je rozdíl mezi Octavia I a Octavia II .jestli jsou tam stejné průměry uložení a td.......

    • 2 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Mil-house,

    Ahoj všem, prosím Vás o radu. Na svojí dvojkovy oktávce (1.9tdi, ESP) jsem dával nový zadní desky a kotouče a teď po zhruba měsíci i oba třmeny. Při výměně třmenu byly zaškrcený hadice (rok starý na celém autě) nevyteklo nic, po složení klasicky odvzdušněný jako na starých autech - všechny 4 kola pro jistotu. Třmeny se krásně zalily, odvzdušnění bez bublin. Ale po nastartovaní je pedál měkej a propadne se tak o 5cm víc, než normálně - opravdu dlouhý nepříjemný krok. Potom to normálně brzdí, ale působí to jako klasicky zavzdušněný brzdy. Tak dnes jsem odvzdušnil znova, předky i Vagem, a potom ještě znovu zadky. Dohromady 2l kapaliny a je to jen o chlup lepši. V…

  16. Zahájeno uživatelem Petan44,

    Zdravím, Chtěl bych se zeptat, jak se mění středy kol ? Myslel jsem, že se to šetrně podebere nějakým úzkým šroubovákem a vycvakne, ale vůbec to nešlo, spíš bych si tím poškrábal alu. Musí se sundat kolo nebo jak to vyměnit ? Díky předem

    • 1 odpověď
    • 1,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem senky,

    Poradil by mi někdo prosím, jak, nebo kde zjistim kod barvy original tohoto kola? Děkuji. KOLO : Proxima 16" Kod: 1Z0071494B

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 6,5tis zobrazení
  18. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Zdravim, nasiel som cez VIS moznost zmenit moznost velkost rafika pneu. Konkretne v ABS - adaptacia - kanal 001 a tam (0=15" a 1=16"). Naco to sluzi a ma to nejaky zmysel ku korekcii rychlosti na tachometri?

  19. Zahájeno uživatelem Woodbine,

    Zdravím vespolek, jak známo, od 45. KT 2009 nelze u OII FL vypnout ESP. Po stisknutí tlačítka s těma dvouma "hadama" se vypne pouze ASR. Moje otázka zní - jde to nějak obejít, aby se vyplo i ESP jako u aut vyrobených před tímto datem? Zkusil jsem trochu pohledat tady na fóru, ale nic kloudnýho jsem nenašel (i když je to možná jenom mojí nešikovností). Díky za každou radu.

  20. Zahájeno uživatelem bawosek,

    Ahoj, koupil jsem nedavno OII 1.9tdi s DSG, auto je v pohodě, ale před cestou na dovolenou mě trapí jedna drobnost. Pri jizdě do cca 100km/h, povoleni plynu a lehce prudčímu přidáni je citit ( v podlaze) a slyset jedno lupnutí pocitovne od Levé přední strany jakoby od převodovky. Na LP poloose byla prasklá manžeta ( vnitrní) nicméně kloub nejevy znamky nejaké vůle i kdyz toto se blbe zjistuje. Jde o to zda to není vlastnost ojete převodovky a nebo mám patrat a měnit. Ještě jednu věc - při zrychlováni je nekdy cíttit jakovy přední naprava v tahu ,,houpala,, což možna přisuzuji setrvačníku.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  21. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Nasiel som tento nemecky odkaz: https://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-ii-1z/xds-aktivieren.php Je tam postup ako aktivovat XDS na OII. Vie to niekto vyskusat? EDIT: Uspesne vyskusane, aktivovane. Daju sa aj nastavit mody cez adaptaciu (regularny, slaby, silny). Je to aj citit na aute.

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  22. Ahoj, mám Octavii II pFL, 1.9 TDI, r.v. 2008 a po výměně zimních 15' kol za letní 17' jsem zaznamenal, že se auto v levém raidu při vyšších rychlostech "rozhoupe" (prostě se začne "vrtět" zleva doprava). Vyšší rychlosti znamenají 120 km/hod a výš, ale když se na to člověk zaměří, lze si toho někdy všimnout i při nižších rychlostech. Obecně je to auto celé takové neklidné, ale rozhoupe se jen v tom levém raidu. Hodně k tomu napomáhají nerovnosti na vozovce. Zkoušel jsem prohodit přední kola pod doměnkou, že může být to levé přední špatně sjeté. Efekt se nepřesunul na druhou stranu, možná se trochu přesunul "doprava", ale stále zůstal v levém raidu. Později se t…

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem pajatitis,

    Zdravím vás, potřeboval bych poradit. Jsem amatér v opravě aut a včera jsem si měnil stabilizační tyčku na levé straně, jenže jsem jí úplně nedotáhl a tyčka mi v podvozku bouchala.. Tak jsem dnes zvedl auto, že jí dotáhnu a najednou při zvedání heverem mi z podvozku upadl kus pružiny z tlumiče. Je to urvané odspodu zhruba asi 10 cm, takže pružina je teď stále vcelku jen kousek chybí. Je to velký problém? a mohlo to být tou tyčkou? Děkuji za odpovědi

  24. Zahájeno uživatelem bartasek,

    Ahoj, poslední dobou pozoruji, že mám na volantu (při otáčení) vůli cca 1 cm, než se mi začnou hýbat kola. Je to docela nepříjemné, hlavně na dálnici, kdy se auto musí neustále korigovat do daného směru. Zkoušel jsem polohovat volant, vůle pořád stejná. Když jsem zjištoval, co a jak, tak to vypadá, že je to v tyči řízení. Držel jsem kloub na konci této tyči (u pedálů), kroutil volantem v rámci vůle a kloub se ani nehnul. Takže počítám, že to bude v těch dvou do sebe zajížděcích tyčích (průřez vypadá jako čtyřlístek). Dá se s tím něco dělat? Nová tyč stojí cca 13 000 Kč, existuje levnější varianta? Např. vrakoviště, ale jak poznám, že to nebude to samé. Jinak bylo to i…

  25. Zahájeno uživatelem Bender382,

    pedál mi přijde že jde víc ztuha než je normální u jiných OII, při prvním zabrždění jde hůř tak o 30%??? cca. Po serii zabrždění ztuhne úplně, jako bez posilovače. Taky mám pocit že když se oteplí tak je to horší. Při vypnutém motoru šlápnu na pedál a nepropadá se, drží. Potřeboval bych poradit kde hledat, na kterou hadičku kouknout...(kdyby byla fotka tak by to bylo supr, rady typu koukni mezi podtlak. čerpadlo a posilovač mi moc nepomůžou . Díky

    • 7 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.