Přejít na obsah

Podkategorie

  1. Motor 1.5 TSi

    Základní motor 1.5 TSi s mild-hybridní technologií

    43
    příspěvků
  2. Motor 2.0 TSi

    Vrcholná verze motoru 2,0 TSI s výkonem 195 kW a pohonem všech kol

    107
    příspěvků
  3. Motor 2.0 TDi

    Nabídku motorů doplňují dva naftové motory 2,0 TDI, základní s výkonem 110 kW (150 k) a silnější 142 kW (193 k), který disponuje pohonem všech kol

    41
    příspěvků
  4. Motor PHEV

    Nová generace plug-in hybridního pohonu, jehož základem je motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) z nejnovější řady motorů EA211 evo2, je k dispozici výhradně pro model Superb Combi a poskytuje systémový výkon 150 kW (204 k).

    4
    příspěvky

3 témata v tomto fóru

  1. Výběr motoru 1 2

    • 31 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 648 zobrazení
  2. Setrvačník pro 4x4

    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pedofil vede večer šestiletou holčičku do lesa, a ta mu říká: "Stlejdo, ale já se v lese po tmě bojím"!   A on na ni: "Copak tobě se to mluví, ale já půjdu zpátky sám".
    • To raz kessy ide, raz nie, sa deje na tych istych miestach alebo roznych?   Mam skusenost, ze na niektorych miestach mi kessy a virtual pedal rusili ine zariadenia, ktore vysielaju asi na rovnakej frekvencii, typicky vsetky boxy (Alza, Zasilkovna,atd) ak som zaparkoval kufrom k boxu, kartove pristupove terminaly v praci (ak som zaparkoval velmi blizko, tak kessy na dverach neslo) a taktiez aj vianocne svetielka ovladane na dialkove mi sposobovali rozne obtiaze     
    • Ahoj.   Koupil jsem Scalu po FL - viz. odkaz v podpisu. Jediný, co mě na nich štve jsou ty hnusný aerokryty kol. Rád bych je dal pryč, ale nevím co všechno budu muset dokoupit, až je sundám (nehrnu se do toho - při mé šikovnosti bych je při znovunandávání zničil 😁). Jestli tedy budu muset znovu nejak dokoupit logo Škody na každé kolo, nebo i všechny krytky šroubů?   A otázka na ty, co to mají - uvažujete také o sundání, nebo jste si je nechali? Vůbec nechápu, k čemu je to dobrý? Vždyť to hyzdí design těch kol (v mém případě myslím Braga 17")
    • Ale nějaká možnost, aby se to chovalo jako klasický tempomat (bez odstupu) tam už asi nebude ani přes diagnostiku, že?
    • Není to rozhledna, ale výhled paradní Není to kopec,  ikdyž na kopci to je. Železniční Borovinský most Třebíč , přístup od větráku cca 200-300 metrů po pěšině    Pohled na most z okolí                  Pohled z mostu  
×
×
  • Vytvořit nový...