Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1171 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  1. Hluk v kabině

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5k zobrazení
  2. rány do zatáčky

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  3. 185/60 na 5J

    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Tyčka stabilizátoru

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  5. auto přestalo brzdit

    • 12 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  6. výmena brzdovej kvapaliny

    • 15 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
  7. Sněhové řetězy 1 2

    • 44 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  8. Autokolíbka Fabia

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 18.7k zobrazení
  9. Zimné pneu v lete

    • 20 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 37.4k zobrazení
  10. Brzdy fabia 1.9 TDi

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  11. Rozměry děr

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  12. pomocte prosím

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Odvetranie kľukového hriadeľa CBZB 1,2 TSI 77 kW 
    • Zdravím,   setkal se někdo s drnčením palubovky při sepnutém elektrickém topení a to jen při určitých otáčkách motoru? Děje se mi to, jen když jedu se studeným motorem v rozsahu otáček cca 1900-2000. Jakmile se ohřeje voda v motoru, tak drnčení přestane. Neznáte jednoduchý způsob, jak se podívat na přídávné elektrické topení, anyž by se musela rozdělávat celá palubovka nebo v čem by mohl být problém?   Díky za reakci.
    • Zdravím, před nějakou dobou se mi na jedničkové Fabii (1,4MPI 44kW AZF, r.v 2000) rozsvítila kontrolka motoru. Auto jelo a táhlo normálně, necukalo, nechcípalo, nekolísaly otáčky, žádný nouzák nebyl, prostě nic zvláštního se nedělo, tak jsem zatím neřešil. Ale v poslední době jsem si všiml že začala celkem dost bíle kouřit z výfuku natolik, že se po chvíli nedá být v garáži kde je zaparkovaná a hlavně začala hodně smrdět jakoby nespáleným benzínem. Těsnění pod hlavou to být nemůže, jelikož bylo nedávno dělané. Je toto jasný příznak vadné lambda sondy za katem? Samozřejmě vím co může další užívání auta způsobit katalyzátoru a spalovacímu systému auta a proto s ní do doby diagnostiky a opravy nebudu jezdit. Na diagnostice jsem ji zatím neměl ale určitě dám, už jen proto abych zjistil která lambda to je a odstranil chyby. Děkuji všem za poskytnuté rady... 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...