Čau,
táta koupil Octávku (2023, TMBAR8NX2RY027603) v nějaký základní výbavě a chtěl by nějakou krytku na držák nápojů, co je mezi řidičem a spolujezdcem. Má očividně nějakou verzi bez roletky, ač se s roletkou dělali. Nemáte někdo návod, jak to vyměnit, ať si udělám obrázek, jestli se do toho pouštět nebo ne?
Díky, Míra
Ahojte,
na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo by nestiekol).
Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja.
Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.
Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.