Přejít na obsah

1.8T AGU+Maxidot+spotřeba


petan

Doporučené příspěvky

Je to stará věc,spotřeba na Maxidotu u AGU prostě nejde,jde tam po Canbus a na to je ta motor. jednotka prostě blbá. Vyčerpal jsem všechny možnosti a vyřešil jsem to takto,není to tak hezké,nejde dojezd ale okamžitá,průměrná i dlouhodobá frčí. Vrchním tlačítkem na páčce ovládám funkce maxidotu a spodním palubní poč. v otáčkoměru.Byla to příšerná práce ale jako náhradní řešení myslim dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vašo,to vypadá vymakaně ale jen vypadá.Není v tom žádná genialita viz. JDOT. V budíkách je display ze starýho palubáku a pod palubkou schovanej ořezanej a vykostěnej tišťák ze starejch budíků do kterýho jsou přivedený jen ty důležitý dráty pro palubní počítač a z něj svazek 16ti kablíků na dislay v otáčkoměru maxíka.Pochybuju že by Tě někdo zlomil,aby si šel do takový zběsilosti ale kdyby náhodou,tak Ti podrobnosti pošlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

Editováno: , autor: VitaP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...

Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou jiný konektory na čidlech a ř.j. motoru

takže by to chtělo motorovej svazek z faceliftu a přepinovat konektory čidel

a pak je tam čidlo nadmořské výšky a to je úplně jiný

tohle jsem kdysi na toto téma zjistil ze schémat (možná že jsem hledal špatně a je i jednoduší řešení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak, tak taky se k tomu dobiram, ale neni to uple neresitelne....

jsou jiný konektory na čidlech a ř.j. motoru

takže by to chtělo motorovej svazek z faceliftu a přepinovat konektory čidel

a pak je tam čidlo nadmořské výšky a to je úplně jiný

tohle jsem kdysi na toto téma zjistil ze schémat (možná že jsem hledal špatně a je i jednoduší řešení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...
Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

No a ještě by nám tam plandal svazek od plynovéno pedálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jina klapka....

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...
Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

No a ještě by nám tam plandal svazek od plynovéno pedálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...