rimpo Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Ahoj.z výfuku mi jde hustý bílý kouř ,žere olej a při volnoběhu motor cvaká jak šicí stroj.....je tento motor na generálku či je problém v elektrice děkuju za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 (editace) Řekl bych prasklé těsnění pod hlavou. Editováno: 14. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimpo Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 tak už to rozebrali a motor je ůplně mrtvej,vše na generálku.....díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 To je na diagnostiku docela vážně jednoduchej neduch, ale naštve to co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 koukám, že těch nemocnejch AEEček je poslední dobou nějak moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 vím o motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jero Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 chlapi nestraste sakra,,, uz abych me tu 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimpo Vloženo 21. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 to jo...ten motor je na to auto moc slabej a časem se utrápí..........ale motor bych potřeboval.....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel Tak tak já na svý 55kW mám najeto tachometrových 170000 auto je z bazaru rok 97, počítám že je to stočený, ale už když jsem auto kupoval koukal jsem na to jak je motor vyfintěnej a podle toho odhad předchozího majitele. Vzhledem k tomu že motor byl čistej a úhlednej a celý auto nablejskaný tak jsem si ho nakonec vzal. Předchozí majitel dodržoval udržbu a servisní intervali a ten můj si od intervalu k intervalu neveme ani litr oleje navíc, nedolejval jsem, auto modře nekouří a ani bíle. Je v pohodě. Takže jak říká TomášT vše je na majiteli. Jinak znám taxikáře co tu u nás jezdí s přesně stejným autem co mám já 55kW 97 GLX červená rally a minule jsem se s ním svez, měl na tacháku 185000km ale ty zvuky který auto vyluzovalo byly příšerný, motor měl zvuk jak diesel byla to taky první okta kterou jsem viděl rezatou, no hnus pohledět, auto od pohledu zanedbaný a problémy řešený až když něco upadne. Pak se vyráglovanýmu motoru po 150000 nedivim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 U nás v práci je felicia 1,6 55kw, předlokládám že ten motor bude stejnej nebo podobnej, má na tacháči 370 tis.km a jezdí v pohodě, pravda je že dostává pravidelnej servis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 jj je to úplně stejnej motor . Liší se jen jiným tvarem sacího a výfukového potrubí a v Oktě má trošku hezčí zakrytování s logem automobilky. Hlava, blok, atd. jsou stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedla Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Motor AEE z Felicie do Octavie nejde,má to jinej blok! ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 A neni nahodou jine jen ulozeni motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 jasně že uložení na pravé straně je u Feldy i Okty jiné, ale to že má motor jiný držák ještě neznamená že je úplně jiný. Ono i to kódové označení, které je u Okty i Feldy AEE naznačuje že je to stejný motor. Další modifikace pak označovali už jinak (AEH,AKL-to jsou stokoňky)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedla Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Nejde to,nedokázal by to ani David Copperfield! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 ááááha! To je strana od převodovky že jo? Tak to asi museli upravit protože Felda požívala škodovácké převodovky, ale je to jen mírně upravená forma bloku. Já to myslel spíš tak, že vrtání, zdvih, písty, ojnice, klikovka, ložiska, hlava, ventily, vačka....je stejná u obou motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 (editace) A ja zase neco prihodim - daval se tam mezi kus, ktery mel jinak predvrtane diry myslim ze jsem to videl na 1.6 fel. prevodovka klasicka felicia Editováno: 27. Červenec 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitor Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty. To snad ani neni mozny,neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2008 Cože? Při 160 000Km generálka? vždyť i Š100 udělala 160 000km bez generálky, to je hodně divný.... ale s tou normou má pravdu, AEE má opravdu spotřebu oleje udávanou výrobcem MAX 1l/1000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.