Publikováno Prosinec 27, 200915 r Ahoj, nezkoušel někdo měnit pístnice u kombíka za nějaké s větší silou? Jedná se mi o to, zda by to šlo udělat, že když na dálkáči dám otevřít kufr, zda by se rovnou neotevřel. Povycvaknutí mi je celkem k ničemu. Pístnice mám už včudu, tak to tahám do půlky těžce, pak se to chytí. Díky
Prosinec 27, 200915 r vzdy ide o silu tych piestnic, ked das silnejsie, co samozrejme mozes, budes bojovat s dverami pri zatvarani. nehladiac na to ze prilis silne vzpery by ti dvere mohli vystrelit tak ze by niekoho zranili pri otvarani.
Prosinec 28, 200915 r Autor To já vím, jen mě napadlo, jestli tam nejdou dát jen o něco silnější, které by se otevřeli trochu pomaleji, ale sami:( Tohle vycvaknutí zámku tak nějak nechápu. Mám to na třítlačítkovým ovladači a nějak mi uniká smysl té funkce
Prosinec 28, 200915 r nejde o to, že by ti to mělo otevřít kufr...smysl té funkce je v tom, že když jdeš třebas z nákupu s košíkem, odcvakneš si jen kufr, zbytek auta je zamčenej (nikdo ti během přendavání nákupu neukradne nic přez dveře, nevleze ti do kabiny) a když zavřeš kufr a jdeš vrátit košík, tak se kufr automaticky zavře - je to spíše "bezpečnostní" funkce a myslím že dost užitečná
Prosinec 28, 200915 r Autor Tak to jo, ale spíš bych to uvítal jako u Mercedesu, že se kufr otevře, např. když máš něco v rukou
Prosinec 28, 200915 r Až na to, že nesmíš nechat klíče v kufru. jasný, to je potom radost Losky: já tě chápu a rouhodně by to bylo lepší řešení....dodat snad jen...je to Fabia a né Mercedes PS: jedině jak psal catmanko, silnější písty - mknu jak jsou ty origo namontovaný a jestli by tam nešli ty od Octaviamana, má je za směšnou cenu
Prosinec 28, 200915 r Autor Musím nějaké koupit, ty staré jsou zablité a přemýšlím nad nějakýma silnějšíma, ale jestli to zas má smysl, když se to neotevře samo, ono by možná stačilo, kdyby se to otevřela třeba 15cm. Nakonec se na to vykašlu a koupím ty obyč, ty se aspoň snad otevřou když jim lehce pomůžou, protože tyhle staré tahám tak do půlky jak trotl a kupodivu ty dveře nejsou nejlehčí. Jinak k tomu Mercedesu, mělo to i staré céčko, což je třida jako Octavie
Prosinec 28, 200915 r akorát bych se malinko bál, až by to šel otevírat někdo jiný krom mě, protože by mu to mohlo dát pěkně přes zuby. chtělo by to plynulejší průběh
Prosinec 29, 200915 r Silnější pístnice jsou u RS-je to kvůli tomu, že na kufru je křídlo-tudíž je těžší.
Prosinec 29, 200915 r Autor Tak jsem po icq debatoval s tím klučinou, co to má na té OII a je to objednané z něměckých stránek. Bohužel to tam prý už není Ale ted přes zimu mu to nějak zlobí, jinak i zavírání jde lehce. http://www.skodacommunity.de/index.php?pag...86&pageNo=5 Tak zase nic, nemá náhodou někdo na F1 combi změřenou dýlku a i sílu?
Prosinec 29, 200915 r Ahoj, mě začali zlobit jak se ochladilo. V létě je ohřeje oskar a nic nepoznáš. Hned tam šly nové origo a v pohodě. Ale u drahejch aut je tam myslím servomotor co to otevře i zavře. Ale když se to posere musí to být ranec. Nové plynovky jsem koupil v poho na www.cc-autodíly.cz a max. spokojenost. A když to budeš chtít dát dozadu tak je dej i dopředu na kapotu ať je to voňavka. :palec2:
Prosinec 29, 200915 r Silnější pístnice jsou u RS-je to kvůli tomu, že na kufru je křídlo-tudíž je těžší. To jako že na fabinu RS jsou jiný plynový vzpěry než na obyč. hatch? Co to je za blbost?
Prosinec 29, 200915 r Tak nevim, ale jsem asi blbej v etce o zadních plynovkách pro RS nic neni!!!!!!!!!!!! 6Y0 827 550 C - podpěra plynová pro - záď splyvava + combi 6Y0 827 550 A - podpěra plynová pro - sedan A předek tuning kapoty - http://www.agauto.sk/cz/detail/plynova-vzp...otec-10796.html a nebo - http://www.skodahome.cz/clanek/984-plynove...y-kapoty-motoru
Prosinec 29, 200915 r To jako že na fabinu RS jsou jiný plynový vzpěry než na obyč. hatch? Co to je za blbost? U Octavie II RS jsou na 100% silnější oproti obyč.OII-kupoval jsem je. A u Fabie RS to bude zřejmě stejné-ale tvrdit to na 100% nemůžu
Prosinec 29, 200915 r jj, rozdíl ve vzpěrách byl myšlen určo na OII ...chtělo by to nějaký extra silný na FRS!
Prosinec 29, 200915 r uplna blbost. ved ked date silnejsie tak po ceste hore ti rozbiju cumak a ked budes chciet zavriet tak sa budes musiet zavesit na dvere celou silou aby si prekonal odpor silnych vzpier a potom ked sa to rozbehne tak dole tresnes tak kufrom ze ti predne svetla vyskocia a niekto na zadnych sedadlach ohluchne. sila je pocitana na hmotnost dveri. ta ista hmotnost ti potom pomaha tie vzper prekonat pri zatvarani. netreba to riesit. tadeto cesta ku komfortu nevedie. auta s elektrickym kufrom tam skutocne maju servo.
Prosinec 29, 200915 r Připadá mi že se to tady docela zvrhává. Tlacháme a o ničem a když tak o OktěII myslel jsem že to je link o Fabii. Práskně te si někdo servo na dveře a dejte sem návod a potom to můžeme řešit. Problém s plynovkama začíná být vždy v zimě. Byl jsem lyžovat a jeden oktáviák na to koukal jak na něco divnýho že mu kufr u kombajna málem přerazil krční páteř. Já myslel že už to nerozšlape, otevřel dveře už tak nějak mi to přišlo divný že je tlačil trochu nahoru, držely hned vrazil hlavu do kufru a dveře letěly bleskem dolů trochu to ubrzdil rukou, ale já myslel že mu to hlavu urazilo. Zase tlachám o oktě sorry
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.