perry001 Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Ahojda všichni,mám Fabii RS a následující problém!Po demontáži kvůli výměně žárovky mi začaly světla svítit příliš vysoko,bohužel xenony nemají ruční ovládání na palubovce,tak jsem zkoušel povolit ten šroubek přímo na světle,ale ten je nadoraz a světla stále svítí moc nahoru a občas trochu cuká celá ta čočka,Nevíte někdo co s tím?Nebo jestli to nastavit někde jinde?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Zajeď si do servisu Škoda, provádí se to přes diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Aha tak díky a nevíš proč to cukání a podle čeho se nastavuje,když mám naloženej kufr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 k nastavení musí být natankováno snad minimálně 3/4 paliva, prázdnej kufr a v autě sedět jedna osoba. Jinak to cukání je asi pokus čidla o srovnání světla do správný polohy, myslim P2M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 To je teda docela blbý,když to nejde srovnat nějak manuálně,jeko to je u klasiky,ale díky za info.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Pokud jsou to origo xenony, tak korekce sklonu podle zatížení vozu se provádí automaticky. Nastavuje se akorát ta výchozí poloha za podmínek, jak někdo přesně popsal výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Jsou origo,ale nechápu,že to začlo dělat až po výměně žárovky,kdy muselo světlo ven a nějak se nechce srovnat,to se musí kvůli každý žárovce do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 No, co na to říct, prostě není nad halogeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 dyť píše,že to reguluje kolečkem,tak proč ho posíláte do Servisu.Je jasné,že namá automatiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Právě že automatiku mám a to kolečko,jak je u obyč. fabii nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Zase blbě čtu,sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Nic se neděje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Jsou origo,ale nechápu,že to začlo dělat až po výměně žárovky,kdy muselo světlo ven a nějak se nechce srovnat,to se musí kvůli každý žárovce do servisu? máš to uvedený i v manuálu! Jinak nevím proč jsi demontoval světlomet? u fabky to jde bez demontáže světlometu. Horší je to u Octy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Svetla se daji dostelovat i rucne, pomoci tech "bilych kolecek"(blize k chladici je stelovani vysky - vertikalne, dal od chladice steluje horizontalne). Stahnes jedno svetlo nize proti zdi tak, at to mas v rovine s tim co je spravne, pri zatizeni atd. ti zbytek dosteluje naklonove cidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Elfik: jenže pak se ta automatika snaží vrátit světla z5 do výchozí polohy - tu musíš právě vynulovat VAGem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 To sem byl já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Jsou origo,ale nechápu,že to začlo dělat až po výměně žárovky,kdy muselo světlo ven a nějak se nechce srovnat,to se musí kvůli každý žárovce do servisu? máš to uvedený i v manuálu! Jinak nevím proč jsi demontoval světlomet? u fabky to jde bez demontáže světlometu. Horší je to u Octy. Nevím,jak to je u oktávky,ale u RS u levého světla musí bud baterka nebo světlo ven,je tam přidělané to trafo a nejde tam strčit ani ruka,natož vyndávat žárovku!A ten bílej šroubek přímo na světle už mám na doraz,asi budu muset s každou kravinou do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.