Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/10 ve všech sekcích

  1. Najnovsie to robi hned po starte ked sa chcem rozjet a auto bezi na sytic. Akonahle povolim spojku, klesnu otacky a auto sa chce rozbehnut tak zacnu otacky dost kolisat az ma auto tendenciu skapat. Musim dost stlacit plynovy pedal aby otacky vyskocili a potom sa to ukludni. Moze to byt vazne tou skrtiacou klapkou? A preco to robi iba ked auto ide na sytic?
    1 bod
  2. Jo jak rikas. Podle mně to rozpozná spíš připojení "na kostru" přes páčku a podle toho tripling dává poté impulsy. No já mám již tak měsíc nainstalovanej ten tripl z webu co jsem tu psal a byl mi doporučen.... A naprosta spokojenost. Problem neustale přitaženého rele jsem taky vyresil, pomocí dvou diod (na kazde straně jedna) a rele a kostra - i když jsem to tak puvodně nechtěl, chtěl jse minimum okolnich součastek
    1 bod
  3. Suhlas s ramonom takisto davam 5W-40 Castrol TXT a tiez vacsinou auti parkuje vonku takze max. spokojnost....
    1 bod
  4. Ja lejem 5W-40 a nemyslím si,žeby to bol luxus.Ak parkujete celý rok vonku a olej meníte raz za rok tak je to adekvátna viskozita.Radšej si trochu priplatím (nemyslím tým kupovať najdrahšie značky),ako v zime trápiť motor pri studenom štarte s 10W olejom.Tie cenové rozdiely medzi 5W a 10W zas až tak veľké niesu.
    1 bod
  5. Přidaná pojistka:
    1 bod
  6. pokud do černý, tak vyměnit za černej plast jak píše Cartmanko...dneska se dají ty díly sehnat za krásnej peníz - je to bez práce a prostě černej plast ale pokud si chce člověk udělat něco originálního, tak proč to nestříknout
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...