Pánové, co je tu popsdáno mi připomíná závadu, kterou jsem měl u Octavie po výměně palivového filtru, přisávalo to vzduch - vyměnil jsem za dvě stovky nebo kolik ten plastový hajlík - ventil, který je na hadičkách a zacvakává se do filtru. snad jste pochopili, co myslím. pak byl voprus to odvzdušnit, ale povedlo se a FAJN"
tak čau
tak dnes som to nafotil... vypadá to dobre a konečne to má zvuk taký ako máť, žaidne drnčanie, hukot alebo rezonácia. Myslím si že fy. TYLL, lepšie vymyslela umiestnenie vlnovca, teda premiestnila ho v jednom kuse skoro až k lambde už na podvozku auta, teda rezonácie skončia dole a nie hneď pri zvodoch, čím sa vylúči možnosť prasknutia vlnovodov. Podľa mňa je tento TYLL spôsob lepší ako originál.
Já teda zastánce adetiv do nafty vůbec nejsem.Nechal bych prohlídnout to rele na palivové čerpadlo a těsnost palivové soustavy.vyměnil bych filtr.Mě něco podobného dělal kamion když skřípli u naftového filtru těsnící gumičky a přisávalo si to vzduch.