jo dík za snahu já s tím asi nic dělat nebudu byl jsem za mechanikem co se mi o to stará a tvrdil mi že to až tak neklape že slyšel horší,že se prý tím nemůže nic stát že to není vada motoru jen konstrukční nedostatek rozvodu OHV , že by to mohlo klepat i po výměně zdvihátek záleží taky prý na opotřebení ploch vahadel a samotných ventilů, tak to neřeším ale dík za snahu to co jsi mi psal jsem našel dík kémo měj se
Me se teda moc nezda, ze by mel vytahany retez negativni vliv na cokoliv. Ze by to melo vliv na casovani ventilu je uz imho uplny nesmysl. Akorat to dela kraval, coz me u me byvale Feldy sralo natolik, ze jsem ve 110 000km vymenil.
generálka těhle motorů se nedělá (nevyplatí se), levnější je koupit na vrakovišti jiný motor. Nemyslím, si ale, že by tvůj motor generálku potřeboval. Co ukazuje VAG? Jak víš, že vše těsní?, Měřil jsi kompresní tlaky?
´Jo,těsnění stojí hubičku. Jinak správně by se hlava neměla ani brousit. Ani já ji nebrousil,jen očistil a dal nový těsnění,vše na doporučení kámoše ze škodovky. Takže pokud jen sákne olej do vody atd,není potřeba s tím asi dělat víc.
Ahoj lidi. U Fábie 1.4 MPi doporučuju ventili neseřizovat, mam s tim už dost zkušeností. Sice je to i v Škodovácký dílenský příručce, ale nikdo z mechaniků to nedělal a nedělá. Ty ventili se rozhoděj a hydroštely už si s tim neporaděj. Doporučuju hlavu namontovat, zezhora zalejt olejem hydroštely a normálně nastartovat motor bez seřízení ventilů. Hydroštely si je seříděj sami. Je to nejlepší postup. Sám sem je jednou seřídíl a pak sem mněl hoňku to vrátit zpět aby motor šel tak jak má. neni to dlouho sem jedno MPíčko dělal, postup sem úspěšně zopakoval. Je to akorát zdržení a práce se tim zkomplikuje. Škodě zdar. Kandys.