Máš pravdu.Zkušeností zatím mnoho nemám.Autoškola s Fábkou 1.2 12V.Takže silný motor jsem si ještě jako řidič neužil. Ale zase to beru z té druhé stránky.Totiž že je lepší získávat zkušenosti nejdřív na slabším autě a s postupem času pořídit něco silnějšího. Asi nejhorší věc je když sedne nevyježděný a ještě ke všemu divoký mladý blázen do auta se 100 a více Kw. Ale u mě to s tou divokostí není až tak aktuální-to bych si nekupoval 1.6 55Kw.
Maličko odbočím: když jsem si dovezl oktu a poprvé se s ní byl projet, tak ten samý večer se stala nedaleko jedna dopravní nehoda.Naprosto ukázkový příklad.Omladina se vracela z diskotéky a ridič, který dostal novou Oktávku od rodičů, se chtěl předvést, jak mu to jede. Pochopitelně neměl 1.4 16V že? Byla to 1.9 TDi PD.Co se dělo to už nikdo nezjistí(úlek, srna, prudký pohyb volantem...).Auto narvané v lese do stromu nebylo vidět, jen po silnici se válely kusy motoru. Výsledek-bohužel-tři mrtví. Tachometr byl zaseklý na hodnotě 210Km/h.......
Co z toho plyne? Jen to, že já se nemůžu předvádět, jak mi to jede. Protože to těch 200 prostě konstanteně nejede. Ale ke spokojenosti mi stečí těch 90-100.
Samozřejmě, že pro cestování na delší vzdálenosti s plným autem to není.A kdybych jezdil 4x týdně Praha-Brno po D1, tak mám asi taky jinou motorizaci