Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/10 ve všech sekcích

  1. Nic jiného už to být nemůže. Trpí tím všecky škodule už od 1000MB - orezne ploška, na kterou je přišroubovaný "kostřicí" kabel, vznikne přechodový odpor a pro žárovku zbývá menší napětí = světlomet mžourá jak bludička Júlie...
    1 bod
  2. 1 bod
  3. Normálně to dolej rovnou z lahve a nic neřeď doleješ max pul litru, je možny že to nebylo od vyroby pořádně odvzdušněné a teď s použiváním topení to kleslo,pokud bby se to opakovalo tak je potřeba to řešit,samozdřejmosti je kontrola oleje jestli nepřibyl,pokud je ho furt stejně tak bych to neřešil,a taky se koukni zda není osspiněná nadržka od kapaliny,pokud jo tak to přetlak přefouk ven,mě se to osobně stalo,že mi voda zničeho nic vylítla z nadržky po doliti se to už nikdy neopakovalo a to už má od te doby nejeto tak 50tis km.
    1 bod
  4. Máš pravdu.Zkušeností zatím mnoho nemám.Autoškola s Fábkou 1.2 12V.Takže silný motor jsem si ještě jako řidič neužil. Ale zase to beru z té druhé stránky.Totiž že je lepší získávat zkušenosti nejdřív na slabším autě a s postupem času pořídit něco silnějšího. Asi nejhorší věc je když sedne nevyježděný a ještě ke všemu divoký mladý blázen do auta se 100 a více Kw. Ale u mě to s tou divokostí není až tak aktuální-to bych si nekupoval 1.6 55Kw. Maličko odbočím: když jsem si dovezl oktu a poprvé se s ní byl projet, tak ten samý večer se stala nedaleko jedna dopravní nehoda.Naprosto ukázkový příklad.Omladina se vracela z diskotéky a ridič, který dostal novou Oktávku od rodičů, se chtěl předvést, jak mu to jede. Pochopitelně neměl 1.4 16V že? Byla to 1.9 TDi PD.Co se dělo to už nikdo nezjistí(úlek, srna, prudký pohyb volantem...).Auto narvané v lese do stromu nebylo vidět, jen po silnici se válely kusy motoru. Výsledek-bohužel-tři mrtví. Tachometr byl zaseklý na hodnotě 210Km/h....... Co z toho plyne? Jen to, že já se nemůžu předvádět, jak mi to jede. Protože to těch 200 prostě konstanteně nejede. Ale ke spokojenosti mi stečí těch 90-100. Samozřejmě, že pro cestování na delší vzdálenosti s plným autem to není.A kdybych jezdil 4x týdně Praha-Brno po D1, tak mám asi taky jinou motorizaci
    1 bod
  5. Nesmysl. Pokud mu to na svahu neudrží motor? Konstrukt na to nemá vůbec žadný vliv.
    1 bod
  6. Na origo central potrebuješ najmä origo zámky, čo bude asi palba ...
    -1 bodů
  7. Ak tam máš 6Q2, tak jedine ako som navrhol hore - tá nemá Comfot Can a bez toho to asi nepôjde.
    -1 bodů
  8. Tak tomu ver že by to bola riadna pálka, a to ešte nevravím o origo centrále čo spomínal že by dokúpil..... to si neviem predstaviť tú sumičku....
    -1 bodů
  9. Klasika 17" z TT a poté 17" Porsche Twist
    -1 bodů
  10. A něco v barevném stylu Mustafy 18" z Leona Cupry
    -1 bodů
  11. http://www.vau-max.de/autoderwoche/autoderwoche_artikel/id=1233/start=0
    -1 bodů
  12. Odvzdušňovat není co, topení/klima je stáloprůtokové a teplota výstupního vzduchu do interiéru se řídí nastavením vzduchových klapek a kanálů. Podívej se po nádržce a na olej - ta kapalina se někudy ztratit musela a určitě po sobě zanechala nějakou stopu. Není neobvyklé, že u nového auta dochází vinou vyššího tření při záběhu k částečnému přehřívání a tím k přetékání chladicí kapaliny do přepadu - na tohle bylo právě odstranění teploměru chladicí kapaliny z palubní desky u většiny verzí tou největší píčovinou jaká se dala udělat...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...