Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/11 ve všech sekcích

  1. jsi ve špatné sekci, přesouvám
    1 bod
  2. Bojlere,. nic ve zlém,. ale přijde mi, že si trošku protiřečíš, pokud si dobře pamatuju, tak vždycky jsi tu na fóru kritizoval, že u nás si lidi do auta radši přikoupí například litá kola než by investovali do ESP a jiných bezpečnostních prvků (s čímž naprosto souhladím, že je to špatně),. ale teď když to bude ve všech autech povinně, tak to vadí. Já myslím, že je to správný krok, i tomu co pojede ty tři kilometry se to někdy může hodit (takových moc nebude, co pojedou jen tři kilometry) K těm pneumatikám se vyjádřit nemůžu, protože to momentálně teď moc nesleduju a k té problematice nemám žádné informace
    1 bod
  3. Olej se mění po 50tis km, nemenil jsem 167 tis a odešel mi hydroměnič, celá prevodka musela ven, rozebrat.....cena za opravu stejná jak repase celé prevodky, od te doby mením olej v servise po 50tis km a nemám problémy už na tom od te opravy mám dalších 200000km a prevodovka je absolutne vpořádku, podstane méně hlučné celé auto a vírazně nižšší spotřeba, takže menit vřele doporučuji.
    1 bod
  4. Chcel by som vidiet nejaku serioznu statistiku o vplyve bez. pasov na zvysenu nehodovost. To si snad robis srandu.
    -1 bodů
  5. Nechápu, jak to můžou zavýct jako povinnou položku, když je to v mnoha případech úplně na nic a zbytečně to komplikuje život. Řídil jsem už tak 100 druhů aut různých značek, na silnici, na okruhu, všude možně a když je člověk zvyklej na auto bez ESP (např. v zimě) a sedne do auta s ESP, tak se akorát málem zabije. Někteří lidé už mají naučeno, co mají dělat v případě smyku, ztrátě adheze, nedotáčivosti, přetáčivosti, atd.., a když jim v tom do toho začne kecat nějakej systém, kterej nic neřeší, tak se akorát vybouraj, nebo hůř - zabijou. V mém případě, kdy jsem řídil v zimě na okruhu např. hondu S2000, se kterou bylo všechno jedna radost a potom jsem sedl do BMW 535d xD na stejném okruhu, tak jsem skončil v prvním mantinelu a to právě kvůli ESP. Fakt to nikdy nepochopim, jak nějaký papaláši tam nahoře můžou kecat do toho, co bude a co nebude povinný? Přece je na každým, co od toho auta čeká a co s ním chce dělat. Pro nějakýho starýho dědu na venkov dobrý, ale co když si někdo bude chtít koupit nějaký auto na denní ježdění i pro zábavu? Bude mu do toho kecat ESP, tak ho odpojí/odskřípne. Když ho chytnou policajti, dostane za to pokutu? Když sou pokuty za pásy, tak by logicky měly bejt pokuty i za to, že někdo jezdí s vyplým ESP. To jako budou měšťáci chodit s diagnostikou a logovat auta? Opravdu tuhle dobu nechápu....
    -1 bodů
  6. celá věc má několik různých rovin: 1. rovina peněz 2. rovina preferencí 3. rovina přizpůsobení a diktátu 4. a možná ještě nějaký další, na který sem nepřišel 1. nařízením povinné instalace nedojde k tomu, že zákazník dostane víc za stejnou cenu. když si vydělíš zisk běžných automobilek (pokud nějaký vůbec je) počtem prodaných aut, je jasné, že se přidání ESP musí projevit v nějakém ubrání na méně viditelném místě nebo dojde k určitému zvýšení ceny. jiná cesta prostě není. takže můžeme na jedné straně zvýšit bezpečí aut, ale na druhé straně snížíme počet prodaných aut buď jejich vyšší cenou a nebo třeba vědomím jejich snížené kvality. 2. v rodině máme všechna auta vybavená ESP. to jenom na úvod k tomu, že ESP považuju za super věc. jenže pro spoustu lidí jde vzhledem k přínosům o extrémní luxus a nemají tak příjemný rozpočet. stačí auto o 3000Kč dražší nebo oprava něčeho ošulenýho a už si spousta lidí místo toho nemůže koupit třeba kvalitní sadu pneumatik. a k čemu ti je ESP, když jezdíš na nekvalitních sračkách. když jsme u zdraví, spoustě lidí by třeba mnohem víc prospěla ortopedická matrace, ozdravný pobyt nebo cokoli podobnýho. samozřejmě v průměru. 3. plošné a vynucené zavedení ESP v žádném případě nezachrání životy. lidi se akorát přizpůsobí a posune se jejich hranice kam až zajdou. ESP je přínosné pouze za předpokladu, že člověk nemění svoje návyky. tak tomu bylo u bezpečnostních pásů, u helem, železničních přejezdů a čehokoli jiného. zrovna pásy jsou ukázkovým případem, kdy došlo k nárůstu obětí z jednoduchého důvodu - lidi se začali cítit bezpečně a tak začali také jezdit rychleji.. navíc, podle mojeho názoru maoista barroso neví a ani nemá zájem na tom, jaké máme já nebo ty preference a co je pro nás dobré.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...