Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/11 ve všech sekcích

  1. Pustím se do toho tenhle měsíc, pokud bude zájem, poznatky a výsledek napíšu.
    1 bod
  2. Ještě přidám fotečku pro názornost. pro brunoos: Technické kreslení není moje silná stránka (snad mi to promineš). pro rolbař: Ano můžeš.
    1 bod
  3. Mikosar: určitě nebudou, protože i když jsou v OEM stavu, mají kanálky, který právě zajišťují výměnu vzduchu v nich a tudíž zabraňují mlžení
    1 bod
  4. No mě to přišlo nějaký divný, ale auto je firemní a v záruce. Pak jezdi do značkového servisu... Ještěže to máme přes ulici. Ta kontrola žárovek - to jsem ani nevěděl, že to tam je, teď se na to dívám do manuálu. A vypadá to, že to mají asi všechny výbavové verze, nebo aspoň ty, co mají budíky s MaxiDotem.
    -1 bodů
  5. Je to vyrobeno v květnu 2010. Co by člověk chtěl, značkový servis...
    -1 bodů
  6. Tak si to dnes jedu se služební TSI, přidám plyn, abych se moc neloudal a ono nic, motor šel do nouzáku, kouknu na palubku a tam svítí EPC. Tak jsem zastavil, vypnul motor, znovu nastartoval a kontrolka už nesvítí. Tak jsem s tím zajel do servisu. Přišel technik, kouknul jestli svítí brzdovky, ty svítí, ani to nenapíchnul s tím, že ta porucha tam už nebude a prej, že mám přijet až to znovu udělá. No ještě mi tvrdil, že mimo vadného brzdového spínače, stačí když je v háji jedna žárovka v brzdových světlech a to EPC se rozsvítí. Nechtělo se mi vyndavat zadní světlo abych to vyzkoušel, má pravdu ten technik? Protože to by byl docela úlet, aby kvůli jedné žárovce šel motor do nouzáku.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...