Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/11 ve všech sekcích

  1. u FABIA MAGIC normal i combi je 1,4 16V/63kW normálně v konfigurátoru - o 15 000 levnější než TSI 1,2 U výběru normální Fabie se tahle motorizace nenabízí, ale MAGIC má slušnou výbavu už v základu
    1 bod
  2. Souhlasim se vsim co tu pises,prave lestim a licuji hlavu s potrubim....jen se chci zeptat,jak jsi se dostal az dozadu do saciho potrubi s brusivem? ja koupil kvuli tomu vysokootackovou brusku s bovdenem,pracuje se stim super ale nedosahnu bovdenem az dolu do saciho potrubi,diky tomu prohnuti. Dikes
    1 bod
  3. kamo vidim ze sa tu budeme hadat dokola... vysvetli mi jednu vec ked sa do toho teda rozumies, ako ohrozim zivotonost motora klukoveho mechanizmu a rozvodoveho mechanizmu tym ze prelestim kanaly a zlepsim ucinnost spalovania lepsie pripravenej zmesy cim sa zmensi dokonca aj spotreba a zebezpecim lepsi odvod plynov. a tento motor je dymenzovany aj na vacsiu zataz... ja chapem ze golf je tiez skrteny ale ja tu porovnavam upravenu 1,4mpi so seriovym 1,4 16V takze nemusis ma tu poucat o tom ze sa da z golfa vytiahnut aj viac. a o tom ze nezaradili do vyroby OHV motor si myslim ze uz je to zastrala technologia tento typ motora ma od skody 1000MB uz vela rokov len prechadzal upravami. tak isto aj rozvod s 2 radovou retazou je neekonomicky a hlucny preto boli podla mna zaradene do vyroby motory od VW s rozvodom 2ohc s nizsou spotrebou a s vyssimi otackami. A este z toho dovodu ze skoda je uz len koncern VW nie samostatna organizacia.
    1 bod
  4. ... ale bavime sa o uprave MPicka nie o 16V hlava bola znizena o 0,7mm co bolo len po risku, keby isla o 1,2mm vtedy uz uznam ze dostanu zabrat loziska... naklady boli akurat par ecok za brusne valceky a 25e za tesnenia. spotreba isla pri kludnej jazde o 0,3l dole ja sa tu nechcem s tebou hadat ale keby to ohrozilo zivotnost motora tak sa do toho nepustam, toto je len tah aby bola fabia slabsia ako golf lebo keby toto robili od vyroby tak 8v by silno kunkuroval 16V. zober ze mas feliciu 1,3 50kw a fabiu 1,4 50kw, a preco? lebo uz by mohla byt silna tak ako golf 16V, tak radsej omrdaju pripravu zmesy
    1 bod
  5. Teda ten bike si nedá pokoj Rozdíly mezi 63 a 77 se řeší v jiném vlákně....... ŠA ten problém vysvětluje tak, že sice testovací TSI najezdily statisíce km ale v podstatě "v kuse" a vetšina problémů tohoto charakteru se projevuje u motorů v "městském "provozu, krátké vzdálenosti, studené starty ...atd... uvidíme co přinese podzimní evoluce. Prostě dnes ten vývoj v automotive průmyslu letí tak rychle dopředu že není čas zkoušet, je to něco jiného než staré několika desetiletími prověřené OHV
    -1 bodů
  6. stale se mě zdá 1.2tsi lepši volba než 1.4 /63kw jasně spolehlivost 1.4 bude lepši ale to je jedine čim vede . Problemky škoda řeši tak se to snad vychytá . Řetěz je už vyřešen , ještě turbo a je to . kdo jezdi jenom po městě do 5tkm ročně tak pro něho asi nemá cenu TSI ani TDI
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...