Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/07/11 ve všech sekcích
-
1 bod
-
ja mam auto vyrobene 06/2010 ...pisal som do 5tich autoservisov autorizovanych...ci mi podla vin zistia ci nieje nejaka zvolavacka ohlaodm tych rozvodov...zatial z 3 mi odpisali ze este nemali problem s tzm motorom na ziadnom vozidle..nielen skoda...a ze podla vin nieje ziadna zvolavacka na vymenu ...len tolko ) takze kludne jazdim dalej )1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Majbo, ano. To co píšeš, by znamenalo, že okamžitá spotřeba by stoupla v mém případě z 0,6 na 1,39 l/h. To nejsem schopen potvrdit ani vyvrátit, nějak jsem to v létě nesledoval. To s tím "neklesnutím deklarovaného výkonu" je zajímavé, mám pocit, že u Fabie I je to uděláno tak, že při "plném plynu" ŘJ snižuje výkon kompresoru, aby neubíral výkon, který je potřeba přenést na kola - kompresor má regulaci v rozmezí 2-100% (teď si ovšem nevzpomenu kde jsem to četl, možná někde tady na foru)...-1 bodů
-
Ještě naposled přidávám několik fotek z dnešního rána,vše bez zapnuté AC : č.1 - volnoběh po startu (dnes nižší otáčky, většinou bývají 1200 po dobu cca 10 - 15 sekund) č.2 - volnoběh cca 15 sekund po startu č.3 - volnoběh po ujetí 7,5 km č.4 - teplota oleje po ujetí 7,5 km (pár semaforů a zastávka pro noviny), teplota chladící kapaliny 90 st., olej jenom 59 st.-1 bodů
-
To ne, s tím mobilem by to ani nešlo. Ještě by se mi namotala ruka do volantu.-1 bodů
-
galeo, a co že nemáš Roomstera v sekci Váš Roomster? Modrá Miami tam myslím ještě není, škoda že ji nedělají i na Fabii...-1 bodů
-
Podle manuálu je jedna z podmínek aby klima běžela, vnější teplota nad +2 st. Se dívám, že u těch prvních dvou fotek mi ukazoval MaxiDot +1.5 st. a je pravda že při tom neběžel větrák u chladiče, jak tomu bylo u té další serie fotografiií kde už je na MaxiDotu +4.5 st. Tak nevím, zamrznutí asi nehrozí. Otázka je jestli ten kompresor skutečně poběží i v mraze, když např. nastavíš ten ofuk na přední sklo, kontrolka sice u tlačítka AC může svítit, ale chladit to nemusí. Taky by mě to zajímalo.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Dnes padlo na služebáčku 20 000 km. Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ... Spotřeba : za poslední měsíc najeto skoro 2000 km, dle PP 6,9 l, podle tankování 7.2 l (vůz provozován jenom po Praze) Poruchy : kromě výměny turba v 16 000 km, žere motor olej, po 5000 km od výměny oleje byl ve středu doplněn litr oleje...Při pohledu na motor jsou vidět drobné netěsnosti - mastné fleky, ale tam určitě nezmizel litr oleje. Závady : občasné zavrzání plastů v interiéru, ventilátor topení přestal s oteplením hučet.-1 bodů
-
galeo, já si myslím, že ten olej na té klapce měl souvislost s tím vadným turbem, ty ostatní mastnoty nevím, ale je to ubohost u nového motoru. Si připadám jako s nějakou škodovkou 120L, to mi Felicia dělala až někde po 50 000 km.-1 bodů
-
pava,jsme na tom úplně stejně. Právě jsem prodal FI Combi 1.4 16V 74 kW (přes 93 000 km),s motorem velké problémy - podpálené ventily (80 000 km),odcházející zapalovací cívky,olej to taky už začíná papat čím dál víc,z motoru se ozývá klepání,hydroštely za studena cvakají jak o život...přitom údržba byla pravidelná,chování k autu slušné...Spotřebu benzínu měl ovšem pro mě vcelku solidní (za dva roky a nějaký ten měsíc jsem na něm najel přes 31 000 km),celkový průměr byl 6.6 l.To porovnání s TSI taky sedí. Mám v práci FII 1.2 TSI 63 kW a "uživatelský komfort" motoru pro běžné ježdění je úplně o něčem jiném (samozřejmě je to dáno konstrukcí motoru s turbem),je daleko přívětivější pro běžného řidiče,šlápne se na to a už to frčí.U FI se to muselo dost točit a držet v otáčkách,což u toho TSI je pro jízdu v rámci rychlostních limitů prakticky zbytečné. No a po zhodnocení,doufám,že prozatímních potíží s 1.2 TSI,jsem si koupil OII 1.4 TSI. Tam mám trošku obavu se spotřeby benzínu. Dost často jezdím po D1 (Praha-Brno),při tachometrových 140 km/h jsem se s tou FI většinou pohyboval těsně kolem 7 l. Ty tvoje spotřeby na Octě jsou ale dost slušné,kolik ti to žere při jízdě po dálnici?-1 bodů
-
Jo na tempomat si budu muset zvyknout. A s tím olejem to taky vidím na výměny po 15 000. Servis mám skoro za barákem.-1 bodů
-
Podpálené ventily se projevují kolísáním otáček na volnoběh a rozsvícením kontrolky elektroniky motoru (vypadá jako "potrubí",nebo se jí taky občas říká "vrtulník")- více o tom píšu ZDE. A vadná cívka se projevila chodem motoru jenom na tři válce a také rozsvícenou kontrolkou elektroniky motoru.-1 bodů
-
Náhrada za 1.4 a 1.6 to bude,ale jenom proto,že nic jinýho tam už nebudou dávat...A bude hůř,někde jsem četl (např.TADY ),že do nové trojkové řady BMW se snad bude dávat turbo tříválec 1.5 l o výkonu až 150 kW...-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Zdravím, mám takový problém s motorem AQW. Readiness byl v pořádku nastaven a včera když jsem se chtěl rozject když auto bylo studené tak to vůbec netáhlo. A 2x to chcíplo. Nikdy se mi toto ještě nestalo. Tak jsem to připojil na VAG a poslední bit (katalyzátor) v readiness kódu byl nastaven na jedničku. Čili jsem provedl znovu komplet základní nastavení readiness kódu a opět je to vše v pořádku. Jednička tam skočí tehdy když je problém s emisemi že ? Ale že by se to auto potom ani nerozjelo ? Díky-1 bodů
-
Na toho radílka řazení se vyprdni, je to magořina, si tam tu šestku zkus vrazit v šedesáti. Mně to teda v tomto případě přijde líný, podtočený, je to i slyšet, že se to motoru moc nelíbí, jinak o něm totiž není skoro slyšet. Ve městě těch 50 po rovině jedu většinou na čtyřku. Jezdím podle pocitu, ne podle displeje. To samí v práci na FII 1.2 TSI. Tam se ty šipky taky můžou ublikat. A nemáš tam gumový koberečky? Já jsem tam dal gumovou origo rohož do kufru a ty čtyři koberečky do interiéru a to je docela síla, ten smrádek z nich.-1 bodů
-
Obecně by měl být rozvod řetězem bezúdržbový a bezproblémový - na rozdíl od řemenů. Někdy se to ovšem konstruktérům lehce vymkne z ruky - např.viz 1.2 HTP a jejich přeskakující rozvody z prvních let výroby. Navíc ten srovnávací článek je o nových vozech,kde nikdy nepíší o závádách na motorech,poněvadž je mají většinou úplně nové,nebo s několika málo tisíci km. Minule to bylo v rubrice bazar kde už je to jakoby po nějaké době a popisují tam nejčastější závady. Otázka je,kde ty informace berou,AAA Auto,Auto Esa a pod.? Ty vidíš histerii kolem jednoho motoru z dílny koncernu,zatímco SM bývá dost často osočován,že "nadržuje" koncernu,obvzlášť škodovce... tak nevím co nemá obdobu,když se občas něco zkritizuje. A mimochodem,ty závady na 2.0 TDI tam popsané se nevyskytují?-1 bodů
-
Připouštím,že páni redaktoři by se mohli alespoň trochu mezi sebou informovat o tom co píší... Ten nešťastný řetěz - asi opisuje z nějakého oficiálního materiálu od škodovky. Když se podívám do jejich dílenské učební pomůcky,tak tam je,mimo jiné,také tato věta: "Pohon vačkového hřídele i olejového čerpadla obstarávají bezúdržbové ozubené řetězy,poháněné řetězovými koly od klikového hřídele"... Hele,tady je pár lidí s 1.2 TSI co jim odešlo turbo a pak také fůra lidí co s ním nemá problém - prostě u každé motorizace se najde nějaká typická závada,která samozřejmě většinou nepostihne všechny. A ten řetěz tam nejspíš bude spadat také,alespoň než se s tím v Bolce vypořádají,no. A co se týče 2.0 TDI,nevím,neznám nikoho z tímto motorem,ale pro informaci se stačí podívat do sekce motorů Octavia II,např.zde: Ono to totiž vypadá tak,že jsi dotčen,když někdo zkritizuje zrovna tu "tvoji" motorizaci. Tady jsem vyštrachal dokonce 2.0 TDI CR 125 kW v Superbu II,kde mu mimo jiné,také praskla hlava (i když majitel s tím jezdí dost ostře):-1 bodů
-
Pánové, podařilo se to nějak vyřešit? Našel jsem něco v článku o Superbu, píše se tam že: "Občasné kolísání tahu motorů 1.4 a 1.8 TSI je projevem automatické kalibrace emisí". A dále: "Poškubávání motorů TSI v tahu, což je projevem automatizovaných emisních testů, jimiž se řídící jednotka snaží o co nejlepší účinnost katalizátoru".-1 bodů
-
-príčinou strácania sa chlad.zmesi u týchto motorov 1,2 TSI 77kw je vodné čerpadlo -teraz v krátkosti prečo...vod.čerpadlo je ovládané podtlakom a chlad.zmes uniká cez podtlakové vedenie do sania..preto nie je vidieť nikde zretelný únik chlad.zmesi..-1 bodů
-
mám pocit, že na tu vložku je potřeba speciální vercajk. asi nejjednodušší (a taky se to tak dělá) je přeřezat závit a dát jiný šroub.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-2 bodů