Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/10/11 ve všech sekcích

  1. V pátek jsem byl na výměně oleje po 15.000 km. Hned jsem řekl "preventivně" přijímacímu technikovi o divném zvuku při startování, i když ve skutečnosti se mi to stane tak 1 x za měsíc. Podle jeho zkušeností je typický průběh selhání rozvodů u motoru 1.2 TSI takový, že se ozve kovový zvuk při startování a chrastění trvá klidně několik minut. Prý je to takový rachot, že to málokoho nechá v klidu. Takže u mého vozu to už dál servis neřešil. Jinak si ale prý mohu být jist, že dříve či později ŠA udělá svolávací akci na výměnu řetězu - je to prý hotová věc a otázka není zda, ale kdy.
    1 bod
  2. Pánové, podařilo se to nějak vyřešit? Našel jsem něco v článku o Superbu, píše se tam že: "Občasné kolísání tahu motorů 1.4 a 1.8 TSI je projevem automatické kalibrace emisí". A dále: "Poškubávání motorů TSI v tahu, což je projevem automatizovaných emisních testů, jimiž se řídící jednotka snaží o co nejlepší účinnost katalizátoru".
    1 bod
  3. Na toho radílka řazení se vyprdni, je to magořina, si tam tu šestku zkus vrazit v šedesáti. Mně to teda v tomto případě přijde líný, podtočený, je to i slyšet, že se to motoru moc nelíbí, jinak o něm totiž není skoro slyšet. Ve městě těch 50 po rovině jedu většinou na čtyřku. Jezdím podle pocitu, ne podle displeje. To samí v práci na FII 1.2 TSI. Tam se ty šipky taky můžou ublikat. A nemáš tam gumový koberečky? Já jsem tam dal gumovou origo rohož do kufru a ty čtyři koberečky do interiéru a to je docela síla, ten smrádek z nich.
    1 bod
  4. vidíš Tebe dostávají borci co jezdí na mlhovkách a sám by si chtěl jezdit na parkovačkách?? Myslím, že sis odpověděl sám
    1 bod
  5. Jo a točíš na tom biku 6500rpm. Uvědom si co se stane, když vinou vytahání přeskočí nebo spadne řetízek ze šaltru na biku a co se stane, když přeskočí na rozvodu motoru, kde rotuje asi tak 10-15 kilo hmoty (klika, vačka, část hmotnosti ojnic, setrvačník + spojka) a dalších řádově kilo až dvě vykonává posuvný pohyb tam a zpátky po dráze od několika mm (ventily) až po zhruba 7cm (písty a část ojnic) - to vše až 100x za sekundu ... K tomu si připočítej změny otáček při provozu a při řazení, kolísání teplot až o 120°C (start při -20°C, teplota za provozu klidně přes 100°C)... Na biku ten řetěz má trvale teplotu okolí, neohříváš ho nad nějakých max. 40°C na slunci a pokud nejsi šílenej bajker, tak za mrazu sedíš i s kolem někde v teple. Ještě to chceš srovnávat?
    -1 bodů
  6. Trošku mimo, ale dnes som počul, že zvolávajú nové R. Megany a Fluency kvôli airbagom do servisov... a už som ticho
    -1 bodů
  7. Ked tam davaju tie bicyklove retaze.... spravny retaz vyzera takto
    -1 bodů
  8. o výrobě tohoto motoru toho vím víc, než si vůbec dovedeš představit O tom že by byl 1.2 TSi 63 kW nekvalitní jsem neřekl ani půl slova a že by si jeho výrobou VW kazil jméno už vůbec. Tak se laskavě nečerti. Blok motoru i převodovky jsou opravdu ze stejného materiálu. Rozdílné materiály jsou u jiných součástí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...