Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/22/11 ve všech sekcích

  1. zas o tolik déle se to ohřívat nebude. hodně záleží na tom, jak bude motor zatížen. na druhou stranu půjdou veškeré plyny přes turbo a je poznat o trochu rychlejší náběh.
    1 bod
  2. Chlapi, nevím co tu pořád řešíte. Jednoduše 1,8 TSI, výměna oleje a filtru po 15tis km. Na 30 rovnou zapomeňte. Diskutoval jsem se známým (z rodiny) šéfem servisu Škoda, přímo škoda-auto již doporučuje (ne-li nařizuje) provádět tyto výměny po 15tis.km dle posledních poznatků. Zřejmě k tomu své důvody rozhodně mají. Tím se samozřejmě musí přestavit interval na "pevný". Takže není o čem dál diskutovat, přímo výrobce vozu se k tomu vyjádřil a není důvod to přehlížet.
    1 bod
  3. Informace o číslech pinů uvádím bez záruky, číslo konektoru je na 100%. Takže mělo by to být takto: Konektor 7L0 972 762 by měl stát cca 67Kč Budeš potřebovat 4ks kontakt se zajištěním 2,8mm 000 979 022, sada 5ks by měla stát 87Kč Budeš potřebovat 5ks kontakt se zajištěním 4,8mm 000 979 136, sada 5ks by měla stát 87Kč Oba konektory i s kontakty bys měl pořídit za cca 308 Kč, což je lepší než jakýsi "hotový" kabel který se stejně musí upravovat za 1600 (některé dráty tam chybí a některé jsou navíc...) Climatronic, pokud má potenciometry pro ovládání výhřevů by měl s regulátorem fungovat vždy. Ovládání vyhřívání sedaček nemá s se zbytkem Climatronicu žádnou souvislost. Tam se připojují jen ty dva potenciometry (10kOhm). Je to obyčejný analogový regulátor se vstupem pro blokování. To je ten tuším bílý drát co vede do BSG. Takže to co máš obrázku by mělo být OK. O principu funkce regulátoru k výhřevům jsem tady psal už dříve.
    1 bod
  4. tak som zle odcitoval, asi ty to budeš vedieť. vyhřívané dečky do sedaček – cca 2000,- kabeláž + ŘJ – cca 2000,- jiný panel klimatizace – cca 2000,- šikovného autoelektrikáře 1000,-
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...