Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/03/11 ve všech sekcích
-
No doufam, ze si tu tazatel nestezuje na sjizdeni vnejsich hran pneu a zaroven nereze zatacky jak Fittipaldi...1 bod
-
Ahoj, taky připíšu něco málo zkušeností s motorem 1.2 TSI 77 kW, sice v Golfu, ale to snad nebude vadit .-) Auto jsem kupoval nové v prosinci 2010. Nyní najeto 9.000 km. Záběh probíhal bohužel v zimě, ale co se dá dělat, hned od koupi, jsem točil co nejvíce kilometrů na co nejdelších trasách/naprosto zbytečné cesty 100 km apod .-D , nj. nadšení z nového auta .-)/, ale samozřejmě se nedalo vyhnout každodenním cestám do práce 6 km jedna cesta, víceméně po městě. Motor jsem zajížděl ze začátku opatrně, žádné vytáčení, po 1000 km občas prohnat a po 2000 km jsem občas prohnal otáčky pes 5000, aby si zvyknul. Poruchy: - překousán kabel do čidla brzdové kapaliny kunou - protivná rezonance v interiéru, ta mě dost štve, protože v autě je jinak ticho jako v hrobě, asi to stavěli pro TDI motory, u nich by jistě rezonance zanikla. Až na tu drobnost jsem s autem spokojen s maximálně a s motorem ještě více. Trochu mě mrzí, že jsem nekoupil automat, projel jsem se s DSG a je to paráda, až na podtáčení motoru, řadí to kupodivu celkem brzo. S manuálem jezdím spíš od 2000 otáček. Co se mi na motoru hodně líbí: -jede prakticky od 1500 otáček až do omezovače, výkon neraduje s otáčkami jako u atmosféry, pro ježdění mi tohle připadá hodně příjemné, motor není potřeba šíleně točit. Je cítit celkem výrazně prodleva turba /nj, chvíli to trvá než se turbodmychadlo pořádně roztočí, nicméně není to jako s 2.0 TDI, kde se sešlápne plyn, celkem dlouhou dobu se nic neděje a potom to člověku div neutrhne hlavu/ -neskutečně klidný a tichý chod -spotřeba: podezřívám počítač, že trošku moc optimistický, pokud se jezdí po městě, tak se dá do 7.5 litru vměstnat, záleží podle provozu, do práce jezdím okolo 6.5 l /s fabii 1.4 16V jsem pod 8 nešel/. Mimo město záleží na provozu a plynulosti a hlavně rychlosti, Opava-Zlín-Opava /bez klimatizace/ průměr 5.2 litrů, při plynulé, ale určitě ne pomalé jízdě. Dálnice počítejte mezi 7-8 litry, jezdím tachometrových 145 km/h, pokud se zpomalí na 130 tak zhruba kolem těch 7 litrů /tady je výhoda dieselu/ -povinné a havarijní pojištění- oproti 1.6 celkem podstatná úspora, pro mne i levnější silniční daň Dva motory jsem zatím neměnil a snad ani měnit nebudu, jak tady kdosi psal. Tenhle motor sice není žádný závoďák, ale na pohodové ježdění /dneska se nedá stejně moc jezdit rychle, pokud nechcete rychle přijít o body a peníze za pokuty/. Pokud si vybíráte mezi 1.2 TSI a 1.6 TDI/77 kW/, běžte do TSI, pokud nenajezdíte spousty kilometrů, TDIčko je podstatně línější, nadělá mnohem více hluku /zvukový projev byl hodně nepěkný v AUDI A3 1.6 TDI, spotřebou je to asi o litr úspornější, na dálnici bude rozdíl asi trošku vyšší, ale za takový diskomfort mi to nestojí.1 bod
-
1 bod
-
Hoši, říkejte si co se vám líbí, já vím své Škoda že nemáte možnost nahlédnout do konstrukční dokumentace a do vývoje motoru VW všeobecně.1 bod
-
Ahoj všem, tak jsem to dnes vyřešil tak, že jsem černý kabel od DRL připojil klasicky na kostru, žlutý kabel jsem přivedl přímo na plus parkovačky (dal jsem tam elektrikářskou čokoládu) a druhé plus jsem připojil k alternátoru -( modrý kabel který vede do alternátoru). Světla jsem odzkoušel - po nastartování se rozsvítí DRL a po rozsvícení parkovaček se DRL zhasnou. Třeba to někomu pomůže:-).1 bod
-
Čo človek, to názor. Mne sa napríklad auto bez záseriek nepáči, čosi mu cýba. Okrem toho zásterky sú o čosi širšie než kolesá, tak úzke sériové kolesá nevyzerajú tak zle, keďže sa ukryjú za zásterky. Ohľadom užitočnosti zásteriek, najmä teraz v zime je ich význam nespochybniteľný. Kamienky a všakovaký piesok, ktorý od kolesa odletuje neúprosne bombarduje podbeh a aj zošikmenú časť predných dverí, vzadu obzvlášť u Octavie bombardujú zadok a bok nárazníka. Navyše som stratil jednu prednú zásterku, tak dobre viem, aký je to rozdiel, keď za kolesom zásterka je a keď nie. Najlepším riešením je na miesto, kde sa zásterka dotýka karosérie nalepiť hrubčiu priehľadnú fóliu a lak sa nepoškodí.1 bod
-
1 bod
-
Takže to vypadá na čištění.Nevíte o někom z Prahy kdo to dělá?1 bod
-
Přečetl jsem si úvahy o 1.2TSI v OII,sám mám čipnuté OII 1.8TSI 156kW/280Nm a Roomstra 1.6 85kW/175Hm už dva roky a minulý týden jsem jel konečně i s 1.2TSI, ne v OII ale v Roomsteru, který je asi o 80kg lehčí než OII.Šlo mi o to zda-li tento motor by byl lepší do Roomstra namísto 1.6 MPI. Samozřejmě jsem četl všechny recenze na tento motor a na jízdu jsem se velice těšil.No upřímě jsem byl jízdou poněkud zklamaný.V porovnání s 1.6 MPI je motor v rychlostech nad 130 km/h méně živý, zdá se, že malé turbíčko nedohoní chybějících 400 cm3 obsahu.Nelze samozřejmě přehlédnout fakt, že motor byl nový a po zajetí se jeho výkon zvedne, případně čipem se ještě výkon doladí.V každém případě je to motor spíše vhodný do Roomstra, méně už do OII. V OII je tento motor v hodný pro řidiče jenž ji bude používat pro klidnou jízdu na vzdálenosti do 100-150km, kdy je jedno jakou rychlostí a v jakém čase se do cíle dostane.Motor se moc nehodí do hornatých oblastí-malý kroutící se do hor nehodí.Na vzdálenosti více jak 200-250km už bude jízda v hustém provozu méně příjemná.Nad 500 km už bude jízda zvláště v naloženém voze po třech hodinách už dost stresující.Sám jezdím trasu přes 1000 km dlouhou, trvá mi to 12-13 hodin a i s 1.8TSI je to ke konci dost únavné.Já osobně motor 1.2TSI v OII považuji za dobrý na kratší vzdálnosti v méně hustém provozu.Jako tragický ho vidím pro silnice typu Hradec Králové - Náchod či Hradec - Mohelnice-kde je velice hustý provoz a první pomalejší náklaďák bude velký problém pro předjetí.Také některé německé dálnice, které se nezařezávají do krajiny ale kopírují ji tj. jsou tam dlouhé mírné stoupáky a cestovní rychlost je tam okolo 130 km/h a více 1.2TSI bude zvládat obtížněji.Osobně jsem přesvědčený, že 1.4TSI je vhodnější a pokud to situace dovolí (je dražší o 40 000,00) vyplatí se do něj investovat. Na vzdálenosti delší než 300 km už se nelze plazit spoustu kilometrů za každým náklaďákem a čekat na vhodné místo k předjetí. Nesmírně to prodlužuje čas jízdy a zvyšuje nervozitu a únavu za volantem. Nelsem žádný mladík je mi 55, ročně najezdím přes 50 000 km a z vlastní zkušenosti vím, že i na výletní jízdě na delší vzdálenost se hodí silnější motor a pokud např. finanční situace nutí koupi OII s 1.2TSI je nutné počítat s větším nervovým vypětím a tím i větší únavou.Pokud by delší jízda byla párkrát do roka jistě se to dá vydržet ale pokud by to bylo každý měsíc už to příjemná jízda nebude. Spotřebu u motorů 1.2TSI;1.4TSI i 1.8TSI nemá smysl moc řešit-bude více méně stejná.Moje dlouhodobá spotřeba kolísá od 6,8 do 7,2 l/100km-větší krouťák mi ji pomáhá srážet.Při dlouhé jízdě po dálnicích do Hannoveru a zpět na otočku mám spotřebu kolem 8 l-samozřejmě, kde to jde jedu 160-180 protože i v Německu jsou na dálnicích uzavírky a je na nich rychlost omezená jen na 60km/h(zlatá 80km/h na našich dálničních uzavírkách), cestou jich posledně bylo v součtu 184 km na celkové trase přes 1000 km dlouhé a to velice zdržuje i unavuje.Po 12-13 hodinách řízení v OII je člověk dost unavený i když si dá přestávku a jet to jen s motorem 1.2TSI by se mi opravdu moc nechtělo.Je ale fakt, že je u nás dost rodin, kde cestovatelské ambice končí návštěvou příbuzných v blízkém okolí či nákupem v sousedních městech-pro takovéto ježdění je 1.2TSI bezesporu perfektní.-1 bodů
-
Dobrý no - to je zase odpověd :-D Já vím co znamená sporadicky, ale ty chyby smazat nejdou:) Takže asi tak.-1 bodů
-
Mám poděkovat jménem mého kamaráda za poladění octávia II 103 KW a zároven načipování ,po projetí tímto autem otec mého kámoše si nechal poladit octávii I 81KW a také chipnout tímto vyřizuji poděkování a za práci s ochotou a profi přístupem THX.-1 bodů
-
čao chtěl bych se s váma podělit o pár věcí a tím poděkovat velice členovy" juke.box" unás máme servisy drahý jak svině tak jsem se rozhodl jet na skušenou o navýšení koníků v motoru k tomuto členovy a radu ohledně poloos přes půl republiky cirka lovosice hradec králové .Velice dobře jsem udělal protže to dopadlo tak jak to dopadlo a motor byl perfektně s kvalitním přístupem proměřen a skontrolován co snese a jestli je vubec toho schopný "posléze nachipován " s perfektní spotřebou .pokračovali jsme dál výměnou budíků na maxidoty spolu s nakodováním a přispusobením které si musím přesvítit na modro tak jak to mám po osazení smd diod osadím do auta dále s montáží kvalitního plašiče kun a koček dekl již ani stopa během 9hodin mi sehnal obě nové zabalené polosy origo škoda ktré mi ochotně namontoval a zajel až do vzdáleného města jen kvuli tomu že jsem z daleka a at jedu domu s autem v pořádku a do 11 hodin do večera mi přehodil poloosy za nové s velikou ochotou s cenou mě překvapil proto bych chtěl tomuto členovy poděkovat za obětavou práci na mojem autě Dík ! krásná tot spotřeba měřeno hradec praha druhá praha lovosice rychlost jsem si hlídal stálou pro zjištění jak to vubec je se spotřebou po načipování "upozornuji že po jízdě jsem neměl nehty-1 bodů