Zdravim tohle jsem fakt musim dát protože mi přišlo že jsem fotky jestě nikdo nedal. Delší dobu mi okolo EGR vytýkal olej či co. Tak jsem se rozhodl koupit O kroužek který na toto místo patří. Druhé těsnění nebylo třeba měnit je z kovu. Drží na 5 šroubech ( imbusech ) aa musí se odcvaknou tahlo klapky. Když jsme ho sundali nestačili jsme se divit pruchod vzduch byl polovicní než má být. Vyčistit to byl docela problém ,tuhé černé kusy. Vyskrabal jsem asi tak pulku prechovky na fazome :-D .Vyčistili jsme to technickym benzínem nandali nový O kroužek. Hned při první jízdě jšel poznat rozdíl.auto si jde hezky za plynem. žádné malé pocukvání. Prostě paráda.
Doporučuju to udělat všem co maji auto 10 let nebo 180 000 km + bych asi vyměnil všechny podtlakové a tlakové hadičky třeba ( FESTO Bruno 128 tu má někde fotky)
Roman K.
Přední mají určitě význam. Než jsem je namontoval nemohl jsem občas najít ani kliku od dveří. Asi málo kdo z vás si koupil toto auto do práce. Já sním vymetám kde jaké staveníště, cihelny nebo lomy. Boční přesah předních zástěrek má něco do sebe.
Tak jak jde teplota nahoru, spotřeba jde dolu, už se mi to začíná líbit 3 lidi, najeto asi 220 km s průměrem přes 70 km/h s spotřebou 4.0/100km. jízda po silicích I. a II. třídy,víceméně podle předpisů......
a průměrná přes zimu za těch 5500 km 5.3
J.