Vybral jsem smolíka za Vás za všechny... 9.9. v pátek ráno jsem hodil auto na prohlídku po třiceti tisících s tím, že to bude odpoledne hotové a zatím nejezdím a nevím kdy budu.
Seznam závad:
- vadné rádio - červený pruh přes celý displej = uznáno výměna
- rozvodový řetěz klasické ranní chrastění - výměna
- únik oleje pod krytem ventilů - opraveno
- během výměny řetězu stržený závit udajně v hliníku na bloku motoru, výmluvy, že to bylo načaté z fabriky atd., mechoš to chtěl utáhnout a utrhl to - opraveno, odvrtáno, vyvložkováno. V tomto případě jim vůbec nevěřím, že to není nabastlené tak, že to podruhé nepůjde utáhnout a bude to na výměnu bloku nebo té části kde je opravený poškozený závit.
- nyní lahůdka, čtyřku, při podtočeném motoru v otáčkách mezi cca 1000-1200 ot./min. Právě v tomto řežimu opravdu hodně vibruje řadící páka, nedá se na tom udržet ruka a všimnou si toho i naprostí laici, tedy toho kraválu, který ten šaltr vydává. Dělá to pouze na čtyřku a v tomto úzkém pásmu otáček. Typicky ve městě husnutí přes retardér, bez podřazení na trojku rychost 20-30km/h. Motor se v pohodě sebere a bez protestu jde do otáček, ale řadička protestuje. Tady jsme se servisem ve při, je to prý normální, já tvrdím, že ne, čekám na vyjádření technika ze Škodovky.
Prostě kvalitka, vážně uvažuji, že ten krám dám po "opravě" do bazaru...