Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/06/11 ve všech sekcích

  1. Pořád tu lamentujete a nadáváte na ŠA a na způsob jak řeší zmíněné výměny.... Chvíli jsem se v automobilovým průmyslu pohyboval a tak způsob jakým to řeší ŠA mi přijde normální a rozumnej... Pánové, je zcela běžnou praxí všech výrobců, že drobné korekce nedostatků se řeší "po tajnu" v rámci předepsaných servisních prohlídek... Byste se divili... Vyvolat paniku okamžitýma svolávačkama je naprosto kontraproduktivní a tak se oficiálně svolávají jen skutečně závažné věci... Problém s rozvody se při tom počtu vyrobených motorů pohybuje v řádech jednotek procent, a není to nic, co by ohrozilo bezpečnost cestujících... Čili rozhodnutí vykonat opravu v rámci servisních prohlídek považuju za správné... spousta z těch kteří tu nadávají a stojí o výměnu přitom ani žádný problémy nemají a přesto to způsobuje vlnu... dovedete si představit jaký reakce by to vyvolalo při veřejný nabídce na opravu?? Zástupy lidí u servisů, servisy zacpaný a všichni nervózní a nespokojení... V neposlední řadě to stojí obě strany další čas a škodovku samozřejmě i peníze a to taky není nepodstatnej argument.. (vy na jeho místě byste to udělali stejně). Souhlas, souhlas, souhlas. Bratr měl kdysi nové BMW 735i. A když řešil reklamaci u jednoho pražského prodejce, nepřál bych Vám vidět ten kolotoč, potažmo arogantní chování. Okamžitě při příjezdu ze servisu napsal email do Mnichova se stížností na jejich oficiálního prodejce pro ČR. Odpověď zněla, že jejich prodejce je proškolený a oni se staví za něj. Tak že f..k o.. celé BMW.
    1 bod
  2. Celkem často se mi také stává, že nejde zařadit zpátečka a to ani po opakovaném prošlápnutí na neutral. Je to ale nové auto a myslím, že se to ještě "zaběhá" ... teda doufám
    1 bod
  3. vždyť výměna je v servisu za pul dne a zadarmo.....opravdu to není tak "černé"
    1 bod
  4. pamatuju si zimu, kdy v lednu bylo regulerně 20 stupňů a stromy začínaly kvést... pak v unoru pomrzly
    0 bodů
  5. Jestli se Vám stane, že za jízdy v noci Vám někdo hodí vejce na přední sklo,hlavně nespouštějte stěrače ani nestříkejte vodu !!!!!!!!!!!!!!!! Na skle by se vytvořila hustá mléčná neprůhledná hmota a už byste vůbec nic neviděli. Byli byste nuceni okamžitě zastavit a s velkou pravděpodobností byste byli okamžitě okradeni!!! Tedy žádné stěrače, žádná voda, ale odjet co nejdál od místa "nehody", pokud možno na místo bezpečné a osvětlené. Jde o nejnovější techniku, kterou si vymysleli šikovní zloději.
    -1 bodů
  6. dyť vzadu poklice normálně dou, tak pudou i vpředu, ne?
    -1 bodů
  7. Spočítej si kolik modelů musí servis obsluhovat, kolik různých variant motorů, převodovek a hlavně různých výbav. Myslim, že mají dost starostí, aby se v tom bordelu vyznali tak jako tak, a né, že budou ještě špekulovat kam nacpat nějakou krytku pro dobrej pocit.
    -1 bodů
  8. To je demagogie. Krytka mlhovek má svou funkci, stejně jako sedadla. Tahle krytka nebyla 10 let na Octavii, pět a půl roku na Fabii, teď není ani na Roomsteru a NIKDY s tím nebyl žádnej problém. Neslyšel sem o nikom, kdo by problém měl. Až tady si pár maníků usmyslelo, že by tam měla být. Až budou lidi chtít platit za podobný ptákoviny, Škoda je tam bude ochotně dávat.
    -1 bodů
  9. Vidím, že máš v oblibě vkládání odkazů a jejich vychvalování jako podle šablony..
    -1 bodů
  10. Octavia TSI Drive tři dva jedna konec.
    -1 bodů
  11. Greentec půjde u FII/FIIC i pro 1.6TDI/66kW, přijde řada akčních modelů Alldrive pro Yetiho, Octaviu a Superb. Exkluzivně pro řadu bude k dispozici béžová Safari. Superb dostane specifické středy sedadel, Octavia dostane sedadla ze Scouta atd. Z vnější výbavy střešní nosiče ve stříbrné, plaketky modelu, ochranné lišty prahů, paket pro špatné cesty, ocelové pedály. Octavia kola Draconis, Yeti Annapurna černá/stříbrná z Championa, Superb Callisto taky dvoubarevné.
    -1 bodů
  12. ... kde bohužel víc není. Ještě jsem zapomněl na Yetiho 2.0TDI/103 s pohonem 4x2, ale pouze ve spojení s ekoteroristickým greentecem..
    -1 bodů
  13. Vždyť je to tak schválně. Buď bez klimatizace, a s klimatizací hlavně Elegance nebo Magic. Dokonce na to bylo i školení pro prodejce co kdy komu jak... Navíc Ambiente s klimatizací za 218 200Kč není úplně vysoká cena..
    -1 bodů
  14. No a o co ti jde ? Jsi nervozní ? Ty jsi spokojen s motorem 1,2 TSI....To mě těší..... Že je větší kubatura na nic,to je snad vtip ne? Koupil by jsi si 3 válec HTP? Máš pravdu, je to v podstatě stejný,do cíle dojedou oba dva..... Spoustě lidí tady mění rozvody a ty děláš,že se nic neděje...,no tak se nic neděje. U mě se opravdu nic neděje, můj Yeti s motorem 103 kw jezdí bezvadně, už mám 15 tisíc km bez problémů a podle zkušeností s předchozími diesely 103 kw, bude bez problémů i následujících 475 tisíc km, bohužel všechny motory se VW rozhodně stejně nepovedly.Já jsem s motory VW spokojen - mám Yetiho a předtím 3 Octavie a žádnou vadu motoru jsem nikdy neměl-to najedu ročně 30-40 tisíc km a auto držím 10 let (5let ve firmě a 5 let ho mají kluci). Respektive-až na výměnu váhy vzduchu u 66kw za 3,5 tisíce,což jsem přežil v klidu. Tak jsme na tom oba stejně,oba spokojení zákazníci Škody auto ! Mimochodem, konstruktér nejsem, jsem jen člověk,co vnímá situaci kolem a nestrká hlavu do písku. Naprosto chápu nasranost lidí, co šetří 20 let 360 tisíc na auto a pak se klepou strachy,aby jim vydrželo. Tak to se na foru právě řeší. Můžu tě ubezpečit, že to nikomu nepřeji, to bych asi na tyto stránky nelez.
    -1 bodů
  15. V posledním videu je patrné, že to dělá opakovaně - kdy by měl být napínák natlakovaný a řetěz napnutý, jak zmínil Ekar. Takže tu něco nehraje... Asi to není zas tak jednoduché jak se na první pohled zdá
    -1 bodů
  16. Opět se vrací TSI Drive za nezměněných podmínek, díky srpnovému zdražení je pak výhoda u Ambiente o 5000Kč vyšší. Octavia Prima Drive 1.4TSI/90kW za 344 900Kč - sleva a rozšířená výbava přímá sleva 30 000Kč oproti dlouhodobému akčnímu ceníku výbava navíc: palubní počítač dálkové ovládání centrálního zamykání přední mlhové světlomety [*]combi za snížený příplatek 30 000Kč stejně jako u dlouhodobé akce Edition CZ[*]za příplatek 10 000Kč oproti motorizaci 1.2TSI/77kW tedy člověk dostane výbavu v hodnotě 12 500Kč a silnější motor 1.4TSI/90kW Octavia Ambiente Drive 1.4TSI/90kW za 399 900Kč - sleva a rozšířená výbava přímá sleva 45 000Kč oproti dlouhodobému akčnímu ceníku výbava navíc: radio Swing 2DIN a audiovýstup litá kola Deimos 15 palců tempomat loketní opěra Jumbo box malý kožený paket [*]combi za snížený příplatek 30 000Kč stejně jako u dlouhodobé akce Edition CZ[*]za cenu o 5000Kč nižší než 1.2TSI/77kW tedy člověk dostane silnější motor 1.4TSI/90kW a navíc paket Plus v ceně 10 000Kč zadarmo [*]kombinační pakety - ceny výbav obsahující/navazující na výše uvedené položky jsou sníženy o jejich standardní cenu; např. cena navigace Amundsen je snížena o cenu rádia Swing, obdobně klimatizace Climatronic o cenu loketní opěry
    -1 bodů
  17. aj ked uz nic nepomoze,vzdy je tu moznost posledna-dosetrit par korun,zajit do nejakeho koktaveho bazaru a nechat im to tam a obzriet sa po niecom co nebude mat na konci 16V
    -1 bodů
  18. Ja si myslim, ze je to spravne, nez se dohadovat kde a kdy nazout zimni kola tak at je maji vsichni povinne. Pak odpadnou kalamity ve mestech kde napadne 2cm snehu a pul aut se klouze na letnich a vytvareji kolizni situace cimz blokuji dalsi. O tom sjizdeni zimnich kol v lete, nic proti tomu, ale zimni guma je z jine smesi nez letni, je konstruavana tak aby se pri jizde vic zhrivala a odtaval snih a zlepsila se prilnavost. V lete se takova guma prehriva a nejenom ze se vic sjizdi, ale jeste hrozi riziko zborceni profilu pri meznich situacich eventualne jeji exploze pri prehrati. Proste riziko, ktere ja osobne nejsem ochoten podstoupit. Kdyz nemam na provoz auta, tak si ho proste nekoupim. Sada gum stoji cca 10-12k a vydrzi minimalne dve sezony, takovou castku lidi prokecaji, prokouri nebo prochlastaji za pul roku. tak pro by to nemohli dat do gum. Zimni gumy jinak mame v rodine na autech GY Ultragrip 6 3 sezona a ja kupoval v7 loni na jare a spokojenost, drzi dobre a nejsou moc hlucne.
    -1 bodů
  19. Kudy chodím, všude budu doporučovat - na pneu zbytečně nešetřit, nevyplatí se to. Doma máme velmi podobná auta jak s 195/55 R15 ® tak 185/60 R14 (FIC) a žádnou výhodu menšího kola a užší pneu jsem necítil. Letos poprvé jsem měl příležitost bezprostředně po sobě porovnávat ve sněhu.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...