Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/11 ve všech sekcích

  1. ja len dodám,že táto veta od Sniper vystihuje všetko
    1 bod
  2. Názory mechaniků jsou pro mě rozporuplné. Dost často to je o názoru na věc, bohužel nemáme statistiky poruchovosti, kde by bylo poznat mnohem víc.
    1 bod
  3. Haťapka BYL průser - než ho způlky předělali... Ten samý proces už momentálně probíhá na TSI - jde jen o to, kdy skončí a s jakým výsledkem - pokud to s TSI dopadne jako to skončilo s HTP, za pár let už to bude docela fajn agregát...
    1 bod
  4. Petrumre, každý má možnost vyjádřit svůj názor, beru to. Z toho všeho co tady čtu mi spíše příjde, jako by sis neustále musel dokazovat, že HTP, které sis koupil je to nejlepší a žádná jiná motorizace jej nemůže překonat. Každý motor má své výhody a nevýhody. Operovat tady s tím, že se utrhne rozvodovej řemen, při větším zatížení motoru nebo, že 1,4 není ekologický motor, případně že na povinném ručení si přihodíš nějakou 500 kč navíc mi připadá jako naprostá demagogie (s prominutím). Já už jsem například na služební HTP měnil během 70 tis. najetých km 3x cívku a jedna mě stála cca 800 kc = 2400 kc. Když jedu po dálnici 130 km, tak 1,4 toci cca 3.600 ot. a HTP je už přes 4000 ot. = větší spotřeba benzínu, kde je teď nějaká ekologie??. Na druhé straně ANO s HTP se slušně jezdí ve městě, kde má jisté přednosti, ale na druhou stranu ne výrazně nižší spotřebu oproti 1,4. Myslím si, že tohle vlákno nebylo založeno pro odvěký boj mezi HTP a ostatními motory. Zkus se někdy projet v tebou prokleté 1,4 a zjistiš o čem tady lidé píšou. Tady kolega v úvodu nastavil jasné požadavky na motor - delší jízdy, větší obsazenost auta a jistě plnej kufr, takže promiň, ale v tuto chvili je zřejmé, že opravdu HTP už je ze hry a opravdu sám vím z praxe o čem mluvím.
    1 bod
  5. Mám vlastní 1,4 16V už rok, s hádkou trojice pístů 40kW kombi jsem jezdil jako se služební. Potvrdím Bojlera - haťapka je do města, pro jednoho, nanejvýš dva člověky a malý nákup. Jak se obsadí třema a víc pasažérama nebo jak se hodí víc jak 3 tašky do kufru, mění se na vydlabanej ingot s akcelerací srovnatelnou s předlistopadovým kloubovým Ikarusem v ranní špičce. V kombíku to bylo přímo haňba blut - zaměstnavatel chtěl ušetřit na motoru při co největším možném nákladu. Samozřejmě, pokud se jí "prohrábnou rošty a přiloží se pořádně pod kotel", umí se i haťapka a v takovém zatížení rozhýbat docela svižně - jenže za cenu spotřeby šplhající až k 10 litrům ve městě a mnohdy přesahující 8 litrů mimo město. O jízdě po dálnici s naloženou haťapkou radši mluvit nebudu. Silnější verze trojlampovky na tom jsou o málo lépe - plné naložení ale nemají rády ani ony. "Jednačtyřka" je o poznání svižnější i s naložením, přece jen rozdíl minimálně 12kW proti haťapce 51kW (nebo dokonce 23kW ve srovnání s nejslabší verzí - litrové Juniory neberu v úvahu, ty snad už opravdu skončily v propasti zapomnění) je citelný. I když mám Rooma a ne fábuli, pokud jedu sám a vysloveně jedu na spotřebu při dodržování limitů a nezdržování ostatních, dokážu bez velkých problémů slézt s průměrnou spotřebou po běžných silnicích na úroveň kolem 6l/100km, bez klimy i nějakou tu decku-dvě pod 6l. Když jezdím po městě, daří se mi průměr držet kolem 7,3 až 7,5l bez ohledu na obsazení - časté rozjezdy, starty a popojíždění... Pokud vyletím na dálnici, při dodržování limitu 130km/h se vejdu se spotřebou do 8 litrů docela v pohodě, pokud se budu držet v rozmezí 110 až 120km/h (a budou mne předjíždět náklaďáky), budu i na méně než 7 litrech - podle obsazení, s prázdným jsem po dálnici vlastně ještě nejel, vždycky aspoň napůl naloženo. Všecky údaje jsou z provozu s klimou. Bez klimy o nějaké dvě-tři deci méně. P.S. A když mě "chytne rapl", položím plynový pedál na lopatky a vytočím motor až k červenému, jedu Praha - Hradec za necelou půlhodinu a na PP mám průměrnou spotřebu (s nákladem odpovídajícím 3 dospělým + jejich běžné bagáži) kolem 10-10,5litru...
    1 bod
  6. Od HTP se těžko mohlo upustit, když je pořád v nabídce pro Polo, Ibizu i Fabiu. Pokud by to byl průser, tak by ho nenechávali přes osm let ve výrobě.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...