Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/11 ve všech sekcích

  1. Na všechny otázky začínající slovem "PROČ" je jedna univerzální odpověď - PROTOŽE EKONOMIKA. Konstruktéři navrhli určitou koncepci a konstrukční řešení, prototypová dílna postavila ověřovací sérii agregátů, ty se vestavěly do několika testovacích aut a podrobily testům - jak už bylo dokázáno, zcela odfláknutým a nedostatečným, navíc provedeným externí firmou - ne továrním testovacím střediskem. Načež na materiálové požadavky pro výrobu zasedli cifršpióni a začali proces "optimalizace nákladů", vycházející z výsledků získaných nedostatečným testováním = tudíž z nesprávných předpokladů. Někdy se ti cifršpióni, kteří v životě neopravovali auto, konstruktérů zeptali, jestli jejich dimenzování lze ještě snížit, aniž by se zhoršila spolehlivost - a v mnoha dalších případech se jich zcela jasně vůbec neobtěžovali zeptat. Výsledkem bylo urychlené zavedení sériové produkce něčeho, co sice v konstrukčním záměru je velmi moderní pohonná jednotka, bohužel po zásahu "strážců firemního rozpočtu" se ukázala jako málo spolehlivá z důvodu nadměrného šetření na výrobních nákladech. Po době o málo delší než rok se s obrovskými dodatečnými náklady musí rozesílat opravné sady, provádět záruční opravy a přemýšlet nad tím, co udělat kvůli ztracené důvěře lidí v nový typ pohonných jednotek. Velký podíl zákazníků, které koncern VW zamýšlel "uspokojit" novým motorem, se po objevení problémů s 1,2TSI obrátil buď k jiné motorizaci, nebo úplně k jiné značce - jasný projev toho, že fabrika uvedený odklon zákazníků od 1,2TSI zaznamenala je to, že se během loňského roku do nabídky "nenápadně vrátil" motor 1,4 16V 63kW - který byl po náběhu hromadné výroby 1,2TSI podle vyjádření PR oddělení škodovky vloni na jaře odsouzen k vyřazení z výroby a ze strany VW bylo jasně proklamováno, že se s touto pohonnou jednotkou už pro další produkci nepočítá. Doufejme, že se vedení koncernu z tohoto VELKéHO PRŮKAKU poučilo a testování NOVĚ VYVíJENýCH pohonných jednotek bude věnováno více pozornosti a hlavně financí - tak, aby se zákazníci nestali dodatečnou testovací komunitou, která za to ještě výrobci dosti mastně zaplatí...
    2 body
  2. Tech 5 let cekani mi prijde trochu mimo , za ty roky uz bude jina norma Euro a buhvi jestli v te dobe ten motor nebude nahrazen bublifukem diky ekoteroristum. Ja TSI koupil, koupil jsem 77kW a prestoze priznavam, ze pry myti koukam na motor jestli nekde neprosakuje olej. Sleduju jestli pri startu nechrestej rozvody, ale to je vsude stejny, jsou lidi co koupi auto a jezdej dokud se nekde nezastavi a tech je hodne . Proti MPI ten motor jede suprove, ma nizkou spotrebu a jestli vymenim na ucet skodovky jedny nebo patery rozvody je mi celkem fuk. Je pravda, ze me to bude stat cas a starosti, ale nikde neni psano, ze koupim MPI a nebude se srat neco jineho. Nekdo ma holt smulu a nekdo stesti.
    1 bod
  3. Stačí jen trochu hledat ... Režim Off-road Yeti jako první vůz značky Škoda nabízí pro verzi 4x4 režim off-road, inteligentní systém, který přizpůsobuje charakteristiku motoru a brzdových asistenčních systémů jízdě na nezpevněném povrchu a usnadňuje jízdu ze svahu. Jeho součástí jsou funkce rozjezdový asistent, ABS, ASR a EDS off-road a asistent pro jízdu z kopce. U Yetiho jím je jízdní asistent pro zdolávání kopců v terénu, který se aktivuje po stisku tlačítka Off-road. Překvapivě ale nefunguje při zařazené rychlosti, jak jsme zvyklí, nýbrž při neutrálu. Chvíli vám sice trvá, než překonáte zvyk a strach, že se auto na neutrál prudce rozjede z kopce, abyste později zjistili, že to funguje bezvadně. Pohyb dolů řídí spolehlivě elektronické systémy, které vás nepustí do zbytečného rizika intelientním brzděním jednotlivých kol. A pokud se vám zdá, že jedete z kopce příliŠ pomalu, stačí Šlápnout na pedál plynu a Yeti přiměřeně zrychlí. Připomínám, že řadící páka je stále v poloze neutrál. V režimu Off-road se navíc přizpůsobí plynový pedál, který se stává citlivějŠím a spustí se i pomocník pro rozjezdy, který omezuje maximální otáčky kvůli prokluzu kol. Přeloženo trochu do čeŠtiny : Režim off-road se zapíná při zastavení-zařazení při neutrálu, hlavní změna nastává ve způsobu ovládání jednotlivých systémů podvozku a plynu vozu, na off-road nelze přidat plyn nad myslím 1800 rpm a to zabrání prokluzu kol při rozjezdu a vyjíždění do kopce nebo z nějakého úvozu, příkopu, kolejí atp. pak je tam trochu jiné rozložení hnací síly na jednotlivá kola a taky jinak to funguje při sjíždění kopce kdy zůstávají kola v ms déle přibržděná než při normálním režimu ABS a to způsobuje na sněhu či hlíně takové nahrnutí klínků podkladového materiálu pod kola a tím se auto více přidrží podkladu a tzv. seŠlape kopec dolů bezpečněji, vyzkouŠel jsem si to a je to opravdu super, Škoda, že to u svého nemám... Tak asi tak, jestli chceŠ vědet více, zkus se konkrétně zeptat nebo hledat ...
    1 bod
  4. No vidíš a ja som si Roomstera kupoval práve kvôli tomuto motoru, lebo keby nebol v ponuke, tak do škody asi nejdem, nakoľko iné benzíny od nich sú pre mňa bez života .. A nebojím sa s ním vôbec jazdiť..
    1 bod
  5. Je to otvor, pod schránkou před spolujezdcem, kam se vloží flashdisk, nebo HDD s MP3. Je tam konektor MDI, do kterého se strčí redukce pro USB. Z rádia to ovládáš jako CD. V návodu auta to máš popsané na str. 109, a v návodu od Swingu je to v celé knížce. Stačí? V servise budou vědět. Jestli se na to budeš ptát v servise, napiš kolik chtějí za dodatečnou montáž. Jako příplatek k novému je to u nás 2600Kč. U vás 128€.
    1 bod
  6. A je to tady! Nadešla ona chvíle, kterou všichni netrpělivě očekávali! Nyní odhalím onen dekl, jež natřen nejprve červenou základovkou, pak červenou vrchní barvou, jež obě jsem na jaře na modelářské soutěži vyhrál a jimiž Heki i Artigas pohrdli. Kdo to ještě nepoznal, je to nový dekl na žumpu, vyroben z plechu tloušťky 6 mm, ze spodní strany navařené výztuhy, 3 vrstvy základovky a 4 vrchní barvy, neb přes něj z garáže Yetíkem přejíždím.
    1 bod
  7. Už to tady proběhlo. DOOPRAVDY , NENECHTE SE ODBÝT.!!! Na mně to taky skoušeli. š.ROOMSTER 1.2 TSI 63kw zakoupeno 10 měsíc 2010. Při roční prohlídce,najeto zhruba 8000 km jsem nahlásil tyto závady. Po nastartování řechtaví chod motoru (jak traktor) pár vteřin, jak kdy, tudíž nepravidelně. Za další,po nastartování nepravidelnÝ chod motoru,cukání,až tendence chcípnutí. Na to jsem dostal odpopvěď,že tyto lži mám z internetu. Tudíž z těchto stránek. Při příjmu do servisu na garanční prohlídku jsem dostal odpověď na první závadu a to takovou,že vÝrobní závod MLADá BOLESLAV pozná podle spoustu dílů na voze např. série (kodů) ,kdo má jakej rozvodovej řetěz. A mně bylo samozřejmně řečeno,že u mně je vše v pořádku. S tím jsem nesouhlasil na což jsem nechal svůj vůz v dohodnutém termínu na roční garanční servis i na odstranění podivnejch zvuků po nastartování. Bylo mi zděleno,že pokud se neprojeví ty zvuky v servisu,tak nemaj co opravovat. Já na to, že to chápu,ale vtom případě po nich požaduju protokol kde bude uvedeno,že je motor v pořádku. Po 24-h mého vozu v servisu mi bylo po telefenu zděleno,že ten zvuk se jim neprojevil,ale přesto mi vymění rozvodovej řetěz+přehrajou novej softver. Dnes mám po vÝmjeně rozvod.řetězu+nového nahrání softveru. Z původních 5-h. na 24-h doba práce. Seru na to,ale mrzí mně jedna věc. A to,že když je ten motor tak nedokonalej, proč se k tomu vÝrob. závod MLADá BOLESLAV a autor. servis nepostaví čelem.a nemlží.!!! Ten kdo to pozná a tvrdě za tim pujde ,tak si vydupe vÝměnu rozvod.řetězu. A ten kterej tomu nerozumí,tak na tu vičůranost ML.BOLESLAVI a servisů doplatí. Proč svolávat několika tisícovou svolávačku,když můžeme opravit pár stovek vozů a to jenom,když si o to řeknou,ale důrazně. LIDI - NENECHTE SE ODBÝT NESTALO TO VAšE AUTO PáR KORUN !!!
    1 bod
  8. ..copak copak... :-(
    1 bod
  9. Šťastie v nešťastí,ak sa ti nič nestalo. Neboj-to sa vylieči.
    1 bod
  10. Prvni auto jsem mel prave Fabii 1.4 MPi 50kw a uz nikdy bych do tyhle motorizace nesel. Je to hlucny, liny a zere to 8L/100km ve vetsine pripadu. Takze pokud jsem nechtel jezdit jak s hnojem, musel jsem to vic tocit, jinak to u tyhle Mrdky Pro Idioty nejde. Ale zase musim uznat, ze celkem bezporuchovy najeto 78 000km. Ted mam Fabii 1.2 TSi 77kw DSG najeto 29 400 km a zatim bez problemu, rok 2010. Na 1.2 to ma skvelej vykon a kroutak a spotrebu taky, teda kdyz ji vytnu tak to zhltne kolem 9L na 100km, je to prece jen turbomotor, ale ta jizda je uplne jinde nez s 1.4 MPi. Na dalkovy cesty neni problem jezdit za 5 az 6 litru coz je pekny. Hlasoval jsem pro 1.2 TSi 77kw dobra volba...
    1 bod
  11. Ne, VSKUTKU nezklamal - tohle je přesně ta informace, kterou dává fabrika. Něco ve smyslu: Zákazníku nestarej se o to, co za xindl jsme ti namontovali pod kapotu, pokojně jezdi dál i když zpod kapoty slyšíš zvuky jako by se tam hromadně pářily vopice - protože my přece nebudem dávat zbytečně prachy za nějaký preventivní výměny, ale počkáme, až se ti to posere dokonale - a pak ti pro jistotu řeknem, že sis to posral sám, protože jsi s tím jezdil, zatímco v reklamačním řádu máš jasně napsáno, že s jakoukoliv závadou máš mazat do značkového servisu - to, že ti právě v tom značkáči řekli, že s tím nic není a máš jezdit dál, tak to velice vehemetně popřeme... Podle dosavadního průběhu věcí bych pak tipoval, že z fabriky mají servisy (obecně řečeno) jako "ZÁKLADNÍ SMĚRNICI" nařízeno využívat "Plzákův zákon" - neboli ZATLOUKAT, ZATLOUKAT, ZATLOUKAT... Bikeone - nebudeš ty nakonec (pre-)fabrikant???
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...