Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/14/11 ve všech sekcích

  1. takže konečné rozuzlení celé věci číslo dokumentu ŠA 2026741/2 den uveřejnění 15.7.2011 Kovové klepání po studeném startu Prodloužený rozvodový řetěz Výměna rozvodového řetězu - opravárenská sada 03F 198 158 Takže pokud to někomu neuznají jdou sami proti sobě chtít to písemně! Jinak postup servisu nechápu mají to proplaceno jako garance včetně vŠech materiálů kromě oleje leda že by se jim s VaŠim vozidlem nechtělo mít co do činění O roku uvedení ani zmínka takže je to platné na vŠechny s uvedeným jevem! 1.2 TSI
    2 body
  2. jo hasiči musej trenovat to jo, ale určitě k tomu nepotřebujou elektrony, přední světla, zadní lampy atd.... to mne připadá jako mrhání prostředky...
    1 bod
  3. @Beatle: "Špatnou" hodnotou termistoru by to nemělo být. Charakteristika NTC znamená, že se zvětšující se teplotou klesá odpor termistoru a naopak. Čili při 10 KOhm/20°C tohoto kusu si elektronika v autě myslí, že sedačka má nějakých 15 °C, čili by měla v pohodě topit. @tumik21: Jestli jsou "spirály" v dečkách v sedáku a v opěradle zapojené do série, pak ano. Zkus to na fungujícím sedadle, rozpoj konektor mezi sedákem a opěradlem. Nastanou dva možné případy: 1. Nebude topit celá sedačka = sedák a opěradlo jsou v sérii 2. Nebude topit pouze opěradlo = sedák a opěradlo jsou zapojené pararélně a v tom případě u řidiče je chyba někde jinde.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...