Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/12 ve všech sekcích

  1. To ano, ale co když někdo motor vyměnil? Mimálně na turbu, 81-ka má naklápěcí lopatky, 66-ka ALH už taky, ale vypadá to jinak. Ovládací baňka u 81-ky je jakoby nahoře, u 66-ky někde jakoby dole. Musel bys vidět jedno a to druhé už pák rozpoznáš taky.
    1 bod
  2. Maverick: Tak nějak. Není nic lepšího, něž jasný svit xenonů do obličeje třeba na křižovatce. Když je dodělána nivelace tak to jo OK, kolečko fakt neberu. A řeči že neoslňuji jsou docela mimo. A HID ... škoda mluvit. Škoda že není nivelace i u klasických halogenů. Hned by se po těch cestách jezdilo lépe.
    1 bod
  3. Ja nejsem proti dodelanym xenonum, kdyz jsou dodelane na 100%, tedy s ostrikovaci a nivelaci - ikdyz o ucinnosti tech ostrikovacu si myslim svoje. Pokud to tak neni, at policajti pokutuji. A pokud ma nekdo HID, at pokutu znasobi minimalne 2x.
    1 bod
  4. ať si každej dělá co chce :-), tohle není o negativismu ale o prevenci :-) http://oleje.cz/inde...vosti_komentare http://oleje.cz/inde...astnosti_oleju4 záleží jak motor používáš a pokud denně 5x-6x jedeš se studeným motorem cca 5 km sem a tam, tak ten olej opravdu nevydrží 30tis km jo jiná je že nastartuju jedu 100km tam a pak 100 km zpět tak to mu moc nevadí, ale krátké jízdy nemá žádnej olej rád, pak je moc kyselej a motor nemusí vydržet tolik, já od motoru očekávám životnost min 200tis km a těch pár kaček navíc mně nepos...
    1 bod
  5. Já to vyměním po 5 tis sám doma a pak ještě v 15tisících.Tomu prodlouženému intervalu nevěřím.Celá oprace vyjde i olejem na 1000KČ i s filtrem,takže riskovat pozdější problémy za to nestojí.
    1 bod
  6. V principu spravne receno a je pravda, ze do soucasne Fabie (ani do RS) xenony z vyroby nedostanes - nejsou v nabidce. Nasledne dodelani xenonu instalaci HID sady namisto klasicke zarovky do beznych svetlometu je vzdy nelegalni. Jedinou alternativou by byla montaz veskerych originalnich dilu, ktere ke xenonum patri z vyroby - tedy originalni xenonove svetlomety, ostrikovace svetlometu a automaticka nivelace - nicmene u soucasne Fabie (pred i po faceliftu) je to bezpredmetny, protoze tyto dily krome ostrikovacu svetlometu pro toto auto neexistuji. A i pripradna domontaz xenonu za pomoci vsech potrebnych originalnich dilu (to je mozne treba pro Fabii I vyrabenou v letech 1999-2007) je stale nelegalni, nicmene pokud je udelana poradne, je prakticky nerozeznatelna od seriove vyroby.
    1 bod
  7. Je tu neaký " šťastný " majiteľ octavie s motorom 1.2 tsi čo pred tým vlastnil O1 tdi 81 kw a vedel by mi porovnať SUBJEKTÍVNU a OBJEKTÍVNU dynamiku týchto 2 áut? A ako bonus k tomu spotrebu? S 1.9 tdi som s dynamikou ako tak spokoný ( 3 liter bi turbo od BMW to nie je ale nemám ten pocit že som brzdou v predbiehacích manévroch 0-100 km/h merané !!! GPS aplikáciou !!! nie totálne neprestným rýchlomerom a po rovinke - 10.3 sekundy! a maximálka totálne neprestným rýchlomerom 215 km/H s mierneho kopčeka Real GPS 198 km/h. Rovina ( 210 km/h - GPS 195 ). Maximálna rýchlosť je však treťoradá - ide mi skor o dynamiku v reálnom živote a reálnych rýchlostiach 0-150 km/H
    1 bod
  8. Žltú RS FL liftback.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...