ceny aut šly prostě dolů a tomu se automobilky snaží přizůsobit... roce 1999 stála krátká felda kolem 230 tisíc, dostali jste holé auto naprosto bez ničeho.. dneska za ty stejné peníze dostane auto s abs, 4 airbagy, posilovač řízení a mnohdy i trvale akční paket... pokud spočítáte inflaci, tak reálně by taková felda dneska stála kolem 400 tisíc... takže tomu odpovídá bohužel i kvalita... navíc, tím, že jdou ceny dolů, tak se z auta stává spotřebák - prostě odjezdit 3-5 let a auto nejlépe prodat a koupit nové... na to jsou auta stavěná, čím jsou starší, tím se na ně začnou nabalovat větší a větší problémy a opravy jsou díky elektronice, použitým technologiím draží a komplikovanější... kdysi se na každé druhé škodovce dělaly generálky motorů po 100t km, stály třetinu nového auta.. dneska se generálka nedělá skoro vůbec, protože je to naprosto nerentabilní díky cenám aut a jejich dostupnosti.. takže to, že se auta kazí, jsou komplikovanější, elektroničtější, všude je tlak na rentabilitu výroby, tak tomu odpovídá bohužel i kvalita...