Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/12 ve všech sekcích

  1. ceny aut šly prostě dolů a tomu se automobilky snaží přizůsobit... roce 1999 stála krátká felda kolem 230 tisíc, dostali jste holé auto naprosto bez ničeho.. dneska za ty stejné peníze dostane auto s abs, 4 airbagy, posilovač řízení a mnohdy i trvale akční paket... pokud spočítáte inflaci, tak reálně by taková felda dneska stála kolem 400 tisíc... takže tomu odpovídá bohužel i kvalita... navíc, tím, že jdou ceny dolů, tak se z auta stává spotřebák - prostě odjezdit 3-5 let a auto nejlépe prodat a koupit nové... na to jsou auta stavěná, čím jsou starší, tím se na ně začnou nabalovat větší a větší problémy a opravy jsou díky elektronice, použitým technologiím draží a komplikovanější... kdysi se na každé druhé škodovce dělaly generálky motorů po 100t km, stály třetinu nového auta.. dneska se generálka nedělá skoro vůbec, protože je to naprosto nerentabilní díky cenám aut a jejich dostupnosti.. takže to, že se auta kazí, jsou komplikovanější, elektroničtější, všude je tlak na rentabilitu výroby, tak tomu odpovídá bohužel i kvalita...
    1 bod
  2. Pokud bys tam už i nakrásně Sream umistil tak je třeba si uvědomit, že komunikace probíhá po datovém vedení CAN. Octavia II má jiný protokol CANu než Fabia II před faceliftem (pomohl by převodník CaNu, ale cena hrozná) Octavia II a Fabia II po faceliftu mají stejný protokol CANu. Dance, které se dodává do Fabie II existuje ve dvou modifikacích a to do FAb před a po faceliftu. V obrázku je výpis originální příslušenství Škoda
    1 bod
  3. ahoj,jak ti to dopadlo?jinak tu vartu mam taky asik 6 mesicu a zatim v poho
    1 bod
  4. nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...