Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/01/12 ve všech sekcích

  1. To ne, jen se rozeberou dílčí kryty pro přístup k rozvodům.Hlavně nespěchej, dle doporučení fabriky má tmel schnout alespoň 5 h. Jinak to pochčije.Kontroluj průsaky oleje kolem deklů rozvodů a simerinku dole na klice a spojení spodního krytu k vaně. Opis montážní příručky Děleny kryt skřině řetězoveho pohonu Kryt skřině řetězoveho pohonu je u motoru 1,2 l TSI složen ze dvou samostatnych časti. Horni čast krytu je vyrobena z plastu a je přišroubovana k viku hlavy valců a k hlavě valců. Spodni čast krytu tvoři odlitek z hořčikove slitiny a je upevněn pomoci šroubů ze slitiny hliniku k bloku valců a k hlavě valců. Obě časti krytu lze samostatně demontovat. K montaži spodni časti krytu na blok motoru mohou byt použity pouze specialni šrouby ze slitiny hliniku bez povrchove upravy. Při demontaži hlavy valců neni nutne spodni kryt skřině řetězoveho pohonu demontovat (pouze jeho tři šrouby v hlavě valců). Hydraulicky napinak řetězu lze uvolnit z vnějši strany a řetěz se zavěsi na nalitek v horni časti krytu. Zamezi se tim sesmeknuti řetězu z řetězoveho kola na klikovem hřideli. Toto konstrukčni řešeni přinaši kromě sniženi hmotnosti take jednodušši způsob opravy
    2 body
  2. a nepřirovnal bys to třeba uvolněné matce, pohybující se po závitu? Z těch samých míst totiž pozoruji u své OII také zvuky, právě připomínající jakoby uvolněnou matku, takové divné vrzání. Když jsem založil podobné téma s prosbou o pomoc, správce jej velmi důležitě zamkl, aby mně odkázal na fórum, řešící zcela jiné projevy a to navíc u Superbu - kolikrát iniciativa některých správců nezná mezí
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...