Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/12 ve všech sekcích

  1. Také bych to nechal takové jak to je. Potom je to moc přeplácané
    1 bod
  2. když tohle pročítám, tak musím taky reagovat. Patřím k těm, který si Octu s tímto motorem koupil za své a vůbec toho nelituju. Jasně, ocenil bych 6-ti stupňovou převodovku, ale bohužel v nabídce není. Všechno je dnes o kompromisu, buď budu mít balík peněz a nebudu řešit co a s jakým výkonem si koupit a nebo se musím spokojit s nabídkou která je. Já jsem měl volbu jasnou, chtěl jsem oktávku a né jiné alternativy typu Kia, Hyundai, Renault,...Vím, že jsem koupil dobré auto a z toho vycházím. Myslím si, že nemá vůbec žádný smysl neustále srovnávat 1.6 s 1.9, protože 1.9 se nám všem ze známým důvodů prostě už nenabízí. Plakat tady nad politikou koncernu klidně můžem taky, ale co z toho. Pokud někomu tenhle motor nevyhovuje, tak má svou volbu aby se podle toho zařídil. Pokud máte auto jako firemní, uvědomte si, že jsou daleko horší auta. Za mě tohle auto i tuto motorizaci doporučuji, protože vše je jen otázkou najetých km a sžití se s autem.
    1 bod
  3. tom 1969: ach jo, to už je taková klasika 'odborných' diskusí. Tahání se o slovíčka. Přesně proto sem raději moc nepíšu. Svůj příspěvek jsem si po sobě na tvé doporučení přečetl a asi jsem nepochopil na co narážíš. Myslím, že to je srozumitelné. Auto jsem si koupit za své, ano. Za své jsem si koupil také těch několik aut před tímto(Škody). Stejně tak jsem jezdil s několika služebákama. Svá auta si vybírám. Co mi vyhovuje si koupím. Je smutné, že uskutečnit testovací jízdu s 1,6 ve čtyřkolce, než ji člověk koupí a nebyl odkázán pouze na podobné diskuse, byl nadlidskej úkon, ale podařilo se. Na auto jsem potom čekal jen půl roku. Tomu říkám průlom, více než 20let po revoluci. Nemám důvod si lhát do kapsy, jak naznačuješ. Pouze se snažím nazývat věci správným jménem. Mohu tě ujistit, že s každou další novou Škodovkou, kterou jsem měl, cítím drobný krok 'zpět' v kvalitě auta na mnoha maličkostech. Rok od roku se šetří více a více na spoustě drobností, který nakonec jako celek prostě vadí. Má odvěká slabost(až úchylka) pro Škodu stále více dostává na prdel. Ale NE kvůli motoru, příteli! Škodovka nikdy nebyla synonymem výkonu. Každý kdo řídil i jiná auta než Škoda 1,9(77 a více kw)musí přece vidět, že to není žádnej zázrak. A co čekáš od 1,6? Takže to shrnu ještě jednou. Motor 1,6 jede stejně dobře(pro někoho blbě) jako 1,9. Výkon není problém, problém je škodolibost soudruhů z VW. Dlouhá-dlouhá-dlouhá-předlouhá-pětistupňová převodovka. Proto jsem použil termín mrtvola, který sis zcela chybně spojil s motorem. Je to již srozumitelnější? Dej tuhle převodovku do své 1,9 a napiš jak ti ta silná 1,9 pojede. Lidi kteří hledají u Škody výkon, mi je upřímě líto. Nemyslím to špatně, ani nechci urážet. Spíš jsem naštvanej na to, že jsem stále nepochopil to neskutečný 'dogma' kolem 1,9 a výkonu. Já např. 1,6 považuji za zcela smysluplnou alternativu k 1,9. Komu nestačí pětikvalt si buď bude muset počkat než se lid vzbouří a zlobrům v koncernu natrhnou řiť, protože si to zaslouží. Pak se snad milostivě uvolí a přestanou handicapovat Octu proti Golfům a i nám do čech pošlou převodovku pro dospělí a třeba i jiné vychytávky. Nebo si koupí 4x4, kde je šestikvalt a jede fakt v pohodě! Nebo si bude muset připlatit za vynikající DSG. Taky existují 2.0 motory, které se nabízejí jako lepší alternativa. Nebo jak píšeš ty, jsou i tací, kteří skáknou do bazoše pro královnu všech motorů a upřednostní ryzí 'vůni' nafty před vůní nového auta . Nebo si koupí nějkého korejce či itala. Nic proti, promiň.
    1 bod
  4. Mě nemusíš říkat jak řadí DSG, s 60 tis to už vím naprosto bezpečně. A co se týká motoru, tak 1500 km je v jeho životnosti naprosto zanedbatelná chvíle, navíc se to dá najet pomalu za den, takže když si někdo přiveze nové auto, tak než si ho tzv. ošáhne má je tam najeto. Pořád je to jenom stroj a když se nechají součástky na sebe v klidu sednout, tak je to daleko lepší jak mu hned dát sodu. Navíc těch 1500 km klidnější jízdy doporučují vesměs všichni prodejci.
    1 bod
  5. To bych tedy zrovna moc neradil. Dotěch 1500 km v klidu aby si motor sednul a zvykly si na sebe třecí součásti a pak přidával. Kolem těch 2000 km už bych ho občas pěkně protáhl do červenýho. A tak jezdit pořád. Kolem těch 6000 km se usadí spotřeba a pak už to bude pořád stejný. To ho ale taky občas protáhnout. Každý motor totiž umí zlenivět. Mám teď 60 tis a DSG mu nechá pěkně vytočit až k červenýmu, takže moto chodí jak hodinky. Co se týká rosvícení kontrolek při regeneraci, tak to jsem nezažil. Ani běžný řidič, co občas jede dál nebo po dálnici to nezažije, protože se to spustí samo aniž by to nějak zaznamenal. Jelikož ho nešetřím, tak mě se to vypaluje úplně v klidu samo.
    1 bod
  6. mam tu 1,6 TDI CR. Najazdil som s nim cca 20 000 km za 9 mesiacov, vacsina z toho je po meste - rano 6 km, po 3 hodkach 4 km, potom naspat a pod... Priemerka je teraz 5,7 l. Dnes som mal po prijazde do prace spotrebu 5,5. Takze neviem, ci pre spotrebu benzin. A tu 1,2 TSI pre octaviu urcite nie. Ak benzin, tak min. 1,4, kebo slabsi motor bude na dialnici neskutocne trpiet (= vysoka spotreba a kratsia zivotnost). Akurat mam pocit, ze je motor citlivy na kvalitu nafty. Raz za cas tankujem obohateny diesel a fakt to ide inak. Teraz som mal na nom spotrebu na 260 km 4,5 l.
    1 bod
  7. Pěkný fotky. Myslel jsem, že tyto stránky jsou pro lidi, kteří mají něco společného a navzájem si poradí a pomůžou. Ale asi jsem se spletl a je to jen předvádění některých členů. Já mám tohle a kdo má víc??!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...