Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/11/12 ve všech sekcích

  1. O sockách, sociálkách a podobných hovadinách většinou mluví ti, kteří sami jezdí ve staré rachotině a nebo se k penězům dostali nějakým omylem. Je tady opravdu banda zabedněných ignorantů, kteří doteď nepochopili proč Rapid přišel na trh? Že je cílové skupině úplně šumák, jestli tam bude volant tří nebo čtyřramenný? Cílová skupina chce dostupné, prostorné auto. Na měkčený horní díl přístrojovky nebo přisvětlení makeup zrcátek kašle. Pro ty, komu tyhle věci vadí má koncern Octaviu III, nového Golfa a dalších x modelů. Mimochodem, vrcholem hnusu je lacině vypadající plastová lišta "Elegance" v předFL OII. Radši nic, než taková "paráda".
    2 body
  2. Keď potrebujem brzdiť dole kopcom, tak zaradím taký prevodový stupeň, aby som mal spotrebu 0,0l/100km (tzn. otáčky nad 1500rpm). Keď nepotrebujem brzdiť, tak dám neutrál. Do neutrálu dávam hlavne vtedy, keď idem dole kopcom cez obec (alebo všeobecne dole kopcom) ale klesanie je dostatočne malé na to, aby so zaradenou štvorkou bola nulová spotreba (otáčky sú okolo 2000rpm a stále by klesali). Keď vyradím, mám síce spotrebu okolo 1 až 2l/100km, ale je to stále menej, ako keby som mal zaradenú trojku, či štvorku a spotreba by bola 3 až 4l/100km. Taktiež keď sa potrebujem rozbehnúť dole kopcom, tak namiesto zaradenia rýchlosti radšej vyradím a auto sa plynulo rozbehne. Samozrejme ak za mnou nie je kolóna áut, ktoré by som týmto obmedzoval.
    1 bod
  3. To je pravda, kdybych si kupoval bmw, tak bych hodne vahal, jestli se chci zaradit do tehle skupiny, kde procento idiotu je mnohem vyssi nez jinde.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...