Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/23/12 ve všech sekcích

  1. Včera jsem jel konečně po tmě a musím říct že projektorová světla jsou mnohem lepší u facelift než před, potkávací svítí stějně a to jsem ani lepší nečekal ale dálkové jsou o 100% lepší.
    1 bod
  2. Tak kvůli tomuhle postu mělo smysl zakládat celé vlákno ... tolik informací na tak malém místě ... Výfukové potrubí mě nenapadlo, na tom něco určitě bude, supr poznatek. Je pravda že akcelerace pod 1500 ot/m je tristní, teď je otázka jestli rozdíl oproti předchozí verzi je kvůli vyššímu výkonu nebo technologii (PD vs CR). Postupem času si ujasňuju že ani zvuk motoru pod 1500 ot/m se mi moc nelíbí, 4-ka je na 50ku v obci občas moc dlouhá a motor duní když potřebuje zabrat. Taky už jsem si konečně všiml (po 1000km) kde chybí ten výkon ... pokud na dálnici ve 100ce šlápnu na plyn tak je vidět že ten motor by měl na daleko víc kdyby chtěl a že "jede na půl plynu" ... jinak mi výkon vždycky vyhovoval a nikdy jindy sem si neřek že "tady by to chtělo víc kW". Dnes jsem víc kritický ale to nemění nic na tom že jsem z auta (a motoru) skutečně nadšený, oproti 1.6 je to jiná liga i když nepočítám převodovku. TSI umí sice krásně zabírat (zkušenosti s 1.8) ... ale člověku úplně zkazí radost když u toho vidí jak průměrná spotřeba stoupne na dvouciferné hodnoty. Po prvních 1000km sem podruhé tankoval, u úplně nového motoru skutečná průměrná spotřeba 4.9l/100km ... 400 km na okreskách, 200 km na dálnicích, 400km dojíždění do práce (okreska+město).
    1 bod
  3. Mám také jednu 2.0 Tdi 81kW a pro změnu v bílé barvě Auto a motor bezva. Před tímto jsem měl 2.0TDI PD 103kW, můžu hodnotit. Spotřeba -1 litr, tichost, převodovka delší u 5 a 6 st než u PD. Subjektivně však není dělána na 81 kW, ale na 103kW (110kW), v otáčkách 1200-1600 na akceleraci nepoužitelná, potřeba podřadit. Motor ač podle čísel podobný jako 1.6 TDi je někde jinde... a to řádně. 1.6 je proti tomu docela velké ostruhovátko. Celkem zajímavé je použítí výfuku pro 81 kW, který má pouze jednu koncovku a nárazník řezaný pro 2 je doplněn krytkou, taková trochu design prasárnička Nevíte jak má řešená výfuk 1.6Tdi? Také jedna koncovka? Kdo chce čipovat tak výfukové potrubí asi nebude z 2.0tdi, ale z 1.6, což není zrovna dobré info
    1 bod
  4. Tak jsem po dlouhé době hledání ve svém archívu našel jednu moji práci někdy z roku 1999. To jsem ještě ani o nějakém VT neměl ani páru (a moc lidí u nás asi taky ne). Ale už jsem docela propadnul Octaviím, tak jsem vymýšlel různé varianty. Od Pick-up po velkoprostorák. Začínal jsem Corel PhotoPaint 3, což byl dobrej program. Nějaký rozlišení jsem tenkrát neřešil. Byl jsem rád, že jsem naskenoval obrázek v kvalitě 75dpi. Jó to byla technika! Tenkráte jsem se chtěl se svojí radostí rozdělit, tak jsem to poslal do Světa motorů a přímo do Škodovky. Ve Světě motorů mi tenkráte otiskli skici verze Double-Cab. A po velkoprostoráku nikde ani "Ň". Ze Škodovky se nikdo neozval. Čas běžel a za cca 3 měsíce jsem si koupil časopis SPEED. V jednom malým rohu byla zmíňka, že si Škodovka hraje s myšlenkou, udělat velkoprostorák. A byla u toho miniatura. Samozřejmě profesionálně udělaná, ve žluté barvě a jen s minimem změn... Další 2 měsíce potom, se mi ve schránce objevila obálka s logem Škoda a.s. Tam Česko-Německý dopis, že to nemá budoucnost, že to ztvárnění není nic moc (byla to moje první práce, tak co), ale ať pokračuju v kreslení, ale noch einmal že to nemá budoucnost. Tím to zhaslo. Ale jak čas běžel, objevila se Alhambra a Sharan. A to je konec pohádky. Od tý doby na všecko kašlu, i kdyby mi kdekdo říkal cokoliv. Teď se zkouším vracet na pole virtuálních úprav... Tak uvidíme, co z toho vyleze. Dnes už mám Corel PhotoPaint 12. Musím vychytat ještě spoustu věcí a získat takovej nějakej "grif" a ještě pár fíglů. Tak mě prosím moc nemlaťte. P.S. Kdyby se někdo divil, proč je tam tolik obrázků, jsou pro porovnání "před a po". Děkuji za pochopení.
    1 bod
  5. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...