Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/14/12 ve všech sekcích

  1. Tomu článku, resp nad ním se vždy po přečtení rád pousměju. Já mám nové rozvody, turbo a je asi obráceně pojato slov pana "inga" po motoru, když to má "spolu" celé fungovat po dobu životnosti motoru. A podtáčení už od nás nehrozí, on ten motor je softem potažený stejně pocitově až nad 2000 a tam je klid. Kecy, kecy, kecy. Bych rád viděl ty jeho bulvy nalité nasranosti kdyby za ten svůj experiment dal např jako já cca 350litrů a on byl v servisu jak na rehabilitační kůře.
    2 body
  2. Však já ty žblebty pana ing. nepovažuji za následováníhodné. Vzhledem ke svým zkušenostem považuji výše zmíněný článek za hodně nepovedenou ironii. Každý majitel TSI si to může vyzkoušet, co to je, jezdit při 1100 ot. V práci na FII TSI začíná řehtat už druhý řetěz a to i několikrát za den - zatím u studeného motoru. Vydržel neřehtat od výměny skvělých 6000 km, což, jak jistě všichni uznáte, je fantastický úspěch špičkové a moderní technologie Made in ŠA (VW). Nemluvě o turbu, podložce a dalších skvělých fičurách tohoto koncernového skvostu. Kurnik, dnes jsem nějak nažhavil. Teď už jenom čekám, co se mě pos.re na Octě 1.4 TSI. Když to vidím a čtu na jiných forech, raději ani nepomyslet.
    1 bod
  3. už jsem taky studoval jak tu ..píp.. vypnout ale zatím jsem na to nedošel
    1 bod
  4. To vypadá, že čím větší zima, tím kratší doba zvýšených otáček? Také to může být rozdílným sw ŘJ motoru podle data výroby. Kdoví co a jak tam soudruzi v MB bastlí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...