Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/09/12 ve všech sekcích

  1. Projektor pro H7 a pro xenon má jinou ohniskovou vzdálenost zrcadla a čočky = má jinou dýlku optiky. Rozdíl je v pár mm, ale ještě se to dá. Důvod je ten, že hranici světlo-tma v potkávacím režimu tam dělá plechová clona v cestě světla k čočce, takže i když se tam nacpe HID do "mechaniky" pro H7, stín tam je a dá se to používat aniž by se nějak výrazně ohrožoval protisměr. Naproti tomu klasická parabola má "fokusaci" udělanou těma žebrama na krycím skle a hranici světlo/stín dělá plechový stínítko umístěný těsně u vlákna uvnitř baňky žárovky H4 - to žádná HID výbojka nemá a proto v běžný parabole svítí všude možně jen ne tam, kam by v potkávacím režimu měla. U světel s "čirou optikou" (FI před face, OI po face) je to ještě horší, protože tam je hranice světla a stínu tvořená "nesvícením" do určitých úhlů speciálně vytvořeným sestavením "výřezů" z několika paraboloidů a elipsoidů a když se tam nacpe xenon s jádrem výbojky umístěným jinam, než má H4 nebo H7 vlákno, svítí to skutečně ÚPLNĚ NĚKAM JINAM...
    1 bod
  2. Pánové mile rád se na Vás přijedu opět podívat a pokud budete chtít vezmu i diagnostiku a můžeme se podívat na ty Vaše káry zda jim něco nechybí případně co by jim mohlo ještě slušet jako bonus navíc
    1 bod
  3. Já se bál že my škatuláci nezapadáme do party...
    1 bod
  4. Odpovim souhrnne, ve Vasich 3 odpovedich byla rada nesmyslu, at uz z neznalosti, castecne protoze nectete poradne: - pokud o O3 mluvi o "plnohodnotne stredni tride" (a neni to jen uzus tech pisalku) neni to mozne s tak malou nadrzi, to je bez dalsich debat - k zadne technicke revoluci nedoslo, zadna ZASADNE nizsi spotreba neexistuje (nezajimaji me ropaky), jen se mj. podivejte je srovnatelne konkurenci v te plne stredni tride - kdyz uz jsem si koupil 1.8 TSi (a ve var. LK), rozhodne me nejde o spotrebu, samozrejme tento problem bude mit kazdy s timto motorem, ten rozhodne neni se spotrebou na tom jako vase "turbotraktory" (sam jsem na nich jezdil pres 15 let), a rozhodne neresim, jestli to ma nejaka pumpa levneji, to me nezajima, jde me o kvalitu paliva, proto jsem si Oktavku za hodne pres 3/4 mega nekupoval - pri beznem kombinovanem provozu necht zapomene ten chytry, ze bych s timto motorem a DSG najel vice nez 600 km, to je proste realita, a pokud nekdo tvrdi opak, tak lze, ANO da se s tim motorem jet za mene, ale ja mluvim o "beznem kombinovanem provozu", a ne o nejake EKO jizde - venku na kvalitni dalnici, kde mohu zapnout tempomat na 130 a jet nonstop po rovine to umi ujet kolem 650, max. 700, to jsem snad jeste nedal (a aby jste me nementorovali, s predchozi O2 TDI jsem take umel ujet 800-1000 km), ale jezdim hlavne po Autobahn, tam si davam vyrazne vice, protoze mam auto na praci - ridic by si mel odpocinout myslim i po 2-3 hodinach jizdy, ale netusim, co to ma spolecneho s tankovanim ('Cjoctavian') ??? - a je me uplne jedno, jak jsou daleko od sebe benzinky ('Mates_XIV'), a nejakych 20-30 kg v aute navic ? Nenech se vysmat - mozna Ti to dela dobre, ze tankujes, co ti dovoli penezenka ('Honza9007'), tyto problemy vubec neresim, jak jsem rekl, zapomen na to, ale ze s timto motorem 1.8TSi a 50l nadrzi ujedes 1000 km, to je bohuzel zcela mimo realitu - nyni jeste doplnim, chapu, ze pro vas turboasfalty nebo nekteri dokonce s Fabiemi je tak mala nadrz dostacujici, ale tady hovorime o Oktavii 3 se silnymi a zravymi TSi motory, ktera ma nakrocino do plne stredni tridy Zaverem, na O3 jsem se moc tesil, nektere veci me jiz nyni dost zklamaly, mozna jsem byl prilis v ocekavani, ale do O3 (az bude opet v LK) asi opet pujdu, ono to u jinych srovnatelnych znacek neni o moc jine, pokud budu chtit zustat v cenove kategorii do cca 800-900 kKc. Ta nadrz ale bude problem pro 1.8 motor, ktery me zajima i nadale.
    1 bod
  5. Jo to znám a dej tam LEDku bude to líp svítit i vypadat
    1 bod
  6. sice zadny kridlo nemam, ale jedina hezka cesta je RS kridlo nebo jeste WRC, vsechno ostatni je spatne...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...